VW GOLF 1,9 TDI – NE DOBIVA GORIVO

Poštovani gospodine Meić, unaprijed se zahvaljujem na vašem odgovoru na pitanje koje me muči. Imam problem sa golfom 1.9 tdi, 66KW 2006 godina sa 95.000 prijeðenih kilometara. prije nekoliko tjedana automobil je u vožnji prestao primati gas, i ugasio se. Najbliži majstor konstatirao je da je filter goriva bio prazan. Promijenio je filter goriva i automobil je bez problema upalio i ja sam nastavio put. nakon toga napravio sam veliki servis u ovlaštenom servisu. (remenje, svi filteri, ulja i ostalo). jučer sam osjetio lagano trokiranje u vožnji ali se automobil nije ugasio. nastavio sam vožnju ali kad sam ugasio automobil, više ga nisam mogao pokrenuti. Suputnik mi je savjetovao da otvorim poklopac rezervoara. držao sam čep par sekundi i ponovno zatvorio rezervoar. automobil je upalio bez problema. napominjem da mi se oba puta problem dogodio pri razini goriva od cca 1/4 rezervoara. Neki me upućuju na dobavnu pumpu goriva u rezervoaru ali prije nego što poduzmem korake, htio sam čuti vaš savjet zahvaljujem vam na pomoći srdačan pozdrav .

SAVJETI – BENZINSKI I DIZEL MOTOR – GENERALNI POPRAVAK MOTORA

Postovanje gospodine meic.Jako sam vam zahvalan na vasoj nesebicnoj pomoci oko ovih moji pitanja,oprostite ako vas nekad dusim sa puno pitanja,zao bi mi bilo ako sam vam opterecenje ali definitivno ste naj kompletniji serviser i servis kad je motoristika u pitanju.Pa ako moze jos par pitanja:Kod generalnog popravka motora bilo dizelskog bilo benziskog dakle zanima me od naj vaznijih radni od radilice do glave.Dali se ishabanost radilice gleda po pravilu mikrometrom i koliko klip moze izic iz bloka naj minimalnije i naj maximalnije sto vise klip izlazi iz glave to je brtva glave deblja jeli tako i to se uvjek vise odnosi na dizele jeli tako, kod mjerenja istrosenosti(OVALNOSTI)cilindra dali je maximalna istrosenost kod koje vrijedi postavit nove karike iznosi 0,1.Drugo pitanje dali se kontrola pada napona moze napravit na slijedeci nacin tako sto ticaljke klasicnog mijernog instrumenta sa elektronskim displeom postavim + na + akumulatora a-na -akumulatora tada upalim auto i propratim koliki je pad napona, a pad jeli tako ne smije biti veci od 3v zanima me dali smije biti veci jeli za sva auta to isto.Kod mijerenja kompresija motora kolika moze biti razlika u tlakovima odnosno kolika naj vise smije bit razlika a da bude zadovoljavajuca NAJLJEPSA VAM HVALA I PUNO ZDRAVLJA I SRECE VAM ZELIM JA SA OBITELJI.

RENAULT THALIA – GDJE JE FILTER KABINE ?

Lijep pozdrav! Imam jednu nedoumicu pa vas molim za pomoć! Imam renault thaliu 1,4. 8v, 2002.god. model expression. Nedavno sam kupio auto, i dao sam ga mehaničaru na servis (izmjena ulja, filtera, remenja...). Imam i ručnu klimu, te sam i nju dao servisirati, meðutim primjetim kako na računu nema stavke:izmjena filtera kabine. Pitam majstora zašto i to nije promjenio, a on veli kako je to izvedba auta koji nema filter kabine iako ima klima-ureðaj. To me pomalo čudi, jer još nisam čuo za auto sa klimom, a bez filtera kabine. Zrak koji se upuhuje u kabinu kad upalim ventilator je posve čist (bez prašine i peludi).Da li je istinita tvrdnja mog majstora, a ako nije molim Vas da mi objasnite gdje se nalazi taj filter, kako bih ga sam promijenio. Unaprijed zahvaljujem!

FIAT MAREA 1,6 16V – KONTROLNA LAMPICA MOTORA

FIAT MAREAGosp Meić, čitam pitanja i odgovore, pa vjerujem da mi možete pomoći savjetom. Imam FIAT MAREA 1,6 16V ELX, benzinac, 1997.god. Bila je financijska koma pa sam vozila na rezervi. Kod vožnje auto ide super, ali nakon izvjesnog vremena ili kod čestog stajanja na semaforu pali se crvena svjetiljka(metlica), koja se inače pali kod paljenja auta kad se pokaže i svjetlo akumulatora, a onda se sve te lampice ugase, ta se svjetiljka uključi povremeno kod vožnje i tada osjetim da se guši auto kao da nema dovoljan dotok benzina. Zbunjuje me ako je problem sa pumpom, kad par dana ne vozim auto ide toliko dugo super i kod stajanja na semaforima i kad ga parkiram i nakon 1-2 sata ponovno krećem već kod samog paljenja odmah se upali ta svjetiljka i povremeno nestane kod vožnje, bez obzira na brzinu. Nije li to ipak neka druga sitnica ? Kako sam član HAK-a (na besplatnom pregledu), sve je ok, ali su mi rekli da je problem pumpa i da ide, dok ide. Kako sam vozila stare automobile na prethodnima sam znala sama to riješiti, ali ovdje imam osjećaj ili bolje rečeno želju da je ipak neka druga sitnica, pa Vas molim za savjet jer sam puno toga čitala i u forumima i sl. ali Vas sam izdvojila kao najkvalitetnijeg i obraćam Vam se sa punim povjerenjem. Unaprijed zahvaljujem na Vašem vremenu i savjetu. Mira

FORD FIESTA – DIMENZIJA GUMA

Cijenjeni gosp. Meiću! Pretpostavljem da imate mnogo obaveza i da Vam još "samo ja trebam sa pitanjem". Meðutim, izgleda da ste mi Vi ostali jedina nada da riješim dilemu; i bio bih Vam jako zahvalan na informaciji. Naime, imam ford fiestu iz 2008.godine (onaj stariji redizajniran model). Zimske gume su dimenzija 175/65 14 na originalnim čeličnim felgama.Nedavno sam po povoljnoj cijeni kupio prilično očuvane polovne alu felge sa ET 35. Na alu felge sam montirao barum gume 185/60 14 i postavio na automobil. U vožnji nemam nikakvih problema, ništa ne zapinje niti šta smeta (za sada); doduše, da se primijetiti da su točkovi malo izbačeni ka vani (ali još uvijek su uvučeni pod blatobrane). Pokušao sam na razne načine doći do informacije, od savjetovanja sa poznatim vulkanizerima u Sarajevu - preko interneta - do pokušaja da se nešto otkrije u uputstvu za upotrebu automobila. Internet nudi mnogo informacija i varijanti, i u tom moru informacija ne umijem da proniknem najispravniju informaciju. Molim Vas da mi pomognete; da li sam pogriješio sa ET 35? A usput bih Vas upitao, da li i koliko štetno može uticati promjena ET na felgama u odnosu na održavanje vozila, možda veće naprezanje i češći popravci krajnika, ležajeva, kinetički zglob i slično?

VW SCIROCCO 1,8 GTI – MOŽE LI UGRADITI TURBO PUNJAč

Gospodine Meić-u, imam VW scirocco 1987 god s motorom 1.8 gti od 70 kw. Zanima me mogu li ugraditi turbo punjač i od kojeg motora bi odgovarala turbina? I kakve bi još trebao izmjene napraviti da bi motor to podnio? Unaprijed hvala...