HYUNDAI ACCENT 1,3 i – ZAMIJENITE SET SPOJKE

Štovani,molio bih Vas za jedan savjet i mišljenje. Posjedujem Hyundai Accent 1.3 benzinac iz 2001. godine sa prijeðenih 120.000km. Drugi sam vlasnik sa pola prijeðene kilometraže od navedene. U zadnje vrijeme osjetim lagani smrad lamele (original tvornička), ali samo pri izrazitom opterećenju (npr. prijelaz preko Učke), pri tom usponu ne osjetim da lamela kliže već osjetim samo spomenuti karakteristični miris, a u svim drugim normalnim, prosječnim uvjetima vožnje lamela se ponaša u redu. Probao sam naglo ubrzati i promjeniti za stupanj-dva više te naglo dati gas, ali ne popušta. Isto tako sam probao staviti u drugu brzinu, povući ručnu, dati gas i probati krenuti, ali auto je poskočio i odmah se ugasio. Sporadično, vrlo rijetko mi se u zadnje vrijeme desi da pri kretanju ujutro auto zatrese dva-tri puta kratko pri startu te uz navedeni lagani smrad pri dugotrajnim velikim uzbrdicama to bi bile jedine karakteristike potrošene lamele. Kvačilo, doduše, hvata pri vrhu, ali meni ono hvata tako već nekoliko desetina tisuća km. Inače sam solidan vozač koji ne muči kvačilo i ne napreže ga naglim ubrzanjima. S obzirom da uskoro sa autom moram krenuti na dulji put od preko 2000km, možete li mi uopće dati nekakav uvid u stanje lamele i njenom eventualnom kraju iz podataka koje sam vam dao? Znam da je nezahvalno davati procjene ali koliko lamela uopće može još izdržati kada počne makar i minimalno klizati?

RENAULT MEGANE – ZVUKOVI KOD NOVOG AUTA

Postavljeno pitanje: Poštovani, vidim sa ste jako elokventni i expeditivni pa bih se i ja usudio postaviti Vam pitanje naravno ako budete imali vremena da na njega odgovorite.....ovako vozim Megana Generation 1.5 dci 86ks star 2 mjeseca, prešao sam sa njim manje od 3000 KM....auto troši oko 5,5 l, solidno ide, malo je prebučan (al nema izolacije motora pa je to valjda ok)+ još nekih sitnica ima al ajde sve se daju "durat" osim sljedeće za koju tražim Vaš savjet: ovako kad idem u rikverc i stisnem kočnicu iz ovjesa se čuje lagani "klik" (što brže vozim u rikverc i jače stisnem kočnicu jači je taj "klik"), meðutim ako se i dalje krećem prema natrag i opet stisnem kočnicu onda tog klika nema, ali ako idem recimo naprijed pa onda natrag taj klik je gotovo uvjek pristutan, zamjetio sam da se taj isti klik čuje i kad motam na mjestu u desno volanom (ali slabije) ili kad u vožnji negdje motam desno a brže se krećem vozilom....naravno auto je u garanciji 5 godina (a serviser moj pri > jatelj) i odveo sam ga u servis i sve su pregledali (čuo se taj klik pri vožnji u mjestu) na ovjesu nigdje nema lufta sve su detaljno preda mnom pregledali...isti su rekli da su u pitanju kočnice (nisam dobro razumio kao da klješta nešto imaju malo hoda i kao da je to normalno i da su čuli i kod drugih megana...hmmm)...al aj dobro nadam se da nisam bio preopširan u opisu problema , nadam se da ćete mi pomoći sa nekim savjetom i još da napomenem auto besprijekorno leži na cesti, kočnice su takoðer izvrsne tako da sumnjam u neki luft ( a i sev je pregledano).....molim za savjet i unaprjed Vam zahvaljujem na istome!

DODATNO PITANJE:

Zahvaljujući i Vašoj sugestiji otišao sam u servis i rješio problem, promjenili su mi jednu disk pločicu koja je navodno imala lufta i aksijalne ležajeve amortizera tako da su zvuci iz ovjesa potpuno nestali, naravno nakon što sam inzistirao da novo vozilo ne bi smjelo imati ovake zvukove, i još jedan problem sam imao koji nije do kraj rješen pa bih Vas zamolio ako je ikako moguće da mi samo date sugestiju o čemu bi se moglo u ovome slučaju radit, nedavno sam zamjetio sa auto klikće na leru (zvuk sam snimio i nalazi se u privitku maila), dok se taj zvuk čuje auto normalno radi i nema nikakvih vibracija ili promjena u radu motora, kad dodam gas to kliktanje prestane, navedeni zvuk se čuje ponekad ne stalno (svako dva dana recimo)....naravno bio sam u servisu i poslušali su ovaj zvuk i rekli su da se radio o lošem gorivu vjerojatno (OMV) te da probam sa drugim gorivom i common rail aditivom, na pola tanka OMV-ovog goriva sam još nadosuo 20 l sa INE i taj aditiv i evo u 10 dana nakon toga (još imam 1/3 rezervoara) kliktanje sam čuo 2, 3 puta ali punooo punooo manjeg inteziteta zvuka nego na snimci koju sam Vam poslao, VAs bih samo zamolio da mi date Vaše mišljenje da li po Vama moguće da se radio o zvuku nastalom zbog lošeg goriva, što bi bila potvrda da se kliktanje čuje puno manje nakon korištenja aditiva ili se radi o nečemu drugome na što bih trebao opet u servis, samo na nadodam da auto normalno vuče, noramlno radi nema oscilacija pri radu u leru te da je auto nov( 2,5 mjeseci ,3500 km na sat)....i samo da Vam još jedanput zahvalim na ovim "probono" savjetima, usitinu ste raritet u današnjem kapitalističkom svijetu....

AUDI 80 1,9 TDI – KOJE MOTORNO ULJE

veliko hvala na vašim savjetima imam dva pitanja vezana za audi 80 b4 1.9tdi auto je u jako dobrom stanju zanima me koje mororno ulje koristiti za ovaj automobil dali polusintetičko 10-40 ili sintetičko 5-40 ja sm koristio do sada valvolin durablend polusintetika 10-40 ali kako čujem zbog turbo punjača da je preporuka sintetika 5-40 molom da mi date odgovor koje ulje i koja gradacija auto je prešao svega 70000km godina 1993 puno pozdrava i hvala na svemu .

FIAT STILO – PUKLA KAJLA NA BREGASTOJ

Pozdrav Moje pitanje je vise o vezi majstora,znaci poveo sam kola radi zamjene bregaste na fiat stilu i tokom skidanja zupcanika na bregastoj ispalo je da je ona kajla pukla,po njihovom nazvali su me i rekli da kad su skinuli da je ta kajla ispala kao da je vec bilo to puknuto,auto je bio u voznom stanju i jedino je trebalo bregastu da mjenjaju,pa moje pitanje glasi da nisu oni to sami ostetili tokom skidanja jer nije to plastika pa da tako lako pukne a i da je to vec bilo puknuto meni bi sigurno razbio ventile i ostale dijelove barem tako ja mislim. hvala

FIAT BRAVO 1,9 JTD – POPUST NA RAD 20%

Poštovani, bio bih vam zahvalan kada bi mi poslali ponudu za redovni servis vozila na 60000km. Vozilo je kupljeno i održavano u Auto komercu meðutim nisam zadovoljan i mijenjam servis. Imam i problem koji mi se javio danas vezano za grešku koju vozilo izbacuje a radi se o grešci slikom i privitku po servisnoj knjižici i ispisuje poruku check engine. Takodjer imam i problem s prednjim lijevim amortizerom koji lupa, bio je prijavljen na jamstvo nakon 15000km i promjenjen je feder,meðutim problem se vratio nakon 3 tisuće kilometara takoðer i problem na središnjoj konzoli vezano za lampice rasvjete koje su takoðer bile prijavljene na jamstvo meðutim ponovo crkle nakon par tisuća kilometara. Radi se o fiat bravo 1.9 jtd multijet 2008g. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

FORD ESCORT – KVALITETA METLICA BRISAčA

Poštovani gosp.Meiću imam problem sa metlicama brisača.Naime imam ford escort 91 god i često moram mijenjati metlice brisača.Naime,radi se o tome da iako kupim nove bosch ili champion oni vrijede možda jedva 20 tak dana a tada je staklo zamuljeno po kiši i ne vidim kroz vjetrobransko staklo.Pa zar je to moguće? Mislio sam da je prvo do stakla koje je staro pa je zamašćeno,pa sam ga odmastio sa nekim nanosredstvom ,zatim mi je staklo zamijenjeno(napuklo je) i ista stvar i na novom vjetrobranskom staklu.Zar je moguće da proizvoðači proizvode tako loše gume na metlicama? Zaključak sam izveo iz toga jer čak stavljam skuplju tekućinu (Sonax) samo da ne oštetim metlice ili nešto slično,pošto sam mislio da ih tekućina oštećuje.Ne vjerujem neprovjerenim markama mada evo kako vidite i provjerene marke što se brisača tiče su upitne.Preporučeni su mi Valeo brisači al da su skupi.Ima mi ih djevojka na twingu,moram reči da sam oduševljen. Nije bitna cijena,bitna mi je sigurnost.Vidljivost je apsolutno mi smanjena a to je opasno.Molim vas savjet u čemu je problem,brisači koji su nekvalitetni ili nešto drugo.Ne vjerujem da je normalno svakih mjesec mijenjati iste.Ne radim to,ali s obzirom na vidljivost zar bih trebao???