AUDI 100 2,8 i- PROBLEM PALJENJA

postovani gosp.meic s obzirom da imate uslugu pomoci i savjetovanja. htio sam moliti malo pomoci sa strucne strane. posjedujem audi 100. 1992 god, 2.8ccm, 128 kw, problem je u paljenju: dakle auto mi dugo vergla pri prvom paljenju, nakon sto upali, ugasim ga i pokusam odmah paliti, pali na zub, ako pricekam neko vrijeme, ponovno dugo vergla. a kad je velik minus na prvom paljenju normalno pali poslije ista prica.mijeno sam senzor bregaste,indikator temperatur, molio bi vas savjet ili neku preporuku sto napraviti. koji bi razlog mogao biti kod tog problema. unaprijed vam se zahvaljivam. s postovanjem

VW GOLF III 1,9 TDI -ZADIMI SIVKASTO-BIJELI DIM

postovani!imam jedno pitanje vezano za visokotlačnu pumu.naime rijec je o golf 3 tdi 1z motor.nakon sto je neispravna pumpa zamjenjena s postojecom auto mi kada se zagrije zadimi sivkasto-bijeli dim.parametri kolicine ubrizganog goriva su postelani kako bi i trebali bit isto tako i kut paljenja.inace auto pali na zub i hladan i zagrijan!da li je moguce da steka elektromagnetski ventil ili nesto slicno? unaprijed zahvaljujem!

MAZDA 323 F 1,5 i. – SVJEćICE SE STALNO KVARE

Gospodine Meic imam Mazda 323f 1995 godiste 1.5 16v.Vozim je i na plin i na benzin.Problem je sto svecice non stop se kvare.Naizgled kad gi izvadim su kako nove al auto ne prima lepo gas i secka.Al kad stavim nove svecice neko vreme sve je u redu.Isto tako kad vozim na plin pri pojaku turazu plin detonira i otvara se poklopac filter vazduha.Molim vas ako znate sta moze biti problem da mi odgovorite.Hvala vam unapred.

POVRATNA INFORMACIJA: Hvala vam puno ispitacu to sve ali najcudnije sto stare svecice naizgled nemaju nikakvo ostecenje ali ipak kad gi promenim kola ide boje.I da uvjek stavjam ngd bas takve kako sto ste mi napisali i sam stavio novi Bosch kabli.Oprosite ako nekud me ne razumjete iz Makedonija sam.

 

AUDI 80 1.6 – PODESITI KARBURATOR

pozdrav autoservisu meić, imam sljedeće pitanje.posjedujem audi 80 b2 iz 1982 god ,obujma 1.6 , i auto dok se ne zagrije na radnu temperaturu radi na dvije tiuće okretaja ,zanima me što je uzrok i dali se to može štelati ,sukladno tome potrošnja je 12 litara .karburator je dupli .u slučaju da trebam mijenjati karburator s kojih vozila drugih bi odgovarao. unaprijed hvala.

FIAT PUNTO 1,2 S – PALI SE LAMPICA ZRAčNOG JASTUKA

Poštovani gdine Meić, pomogli ste mi u nekoliko navrata, ponovo molim za savjet i unaprijed zahvaljujem! Posjedujem Punta S 1995. god. i do sada me služio bez problema. Unazad nekoliko dana u vožnji mi se često pali lampica zračnog jastuka. Pali se i gasi nekontrolirano, bez ičega po čemu bih mogao očekivati paljenje ili gašenje iste, pali se igasi bez nekih intervala koliko će sjati ili biti ugašena. Kod majstora nisam bio, prvo pitam Vas za savjet uz lijepi pozdrav!

VW PASSAT 1,9 TDI – BIO KOD 4 MEHANIčARA, ALI I DALJE GUBI SNAGU

Posjedujem VW passata 1.9 tdi 74kw 2001g i ima 193000 tisuca kilometara.Problem se javlja prilikom 3000 okretaja kada auto izgubi snagu kao da turbina ne radi.Bio sam već kod 4 auto mehaničara i niti jedan nije uspio ustanoviti kvar svaki je rekao drugu stvar počevši od tandem pumpe,prljava turbina,EGR ventil,regulator protoka zraka. Ujedno sam i napravio i auto dijagnostiku i greska se pokazala na EGR venitlu ali ga mehanicar nije zamjenio jer nije siguran jeli to zaista kvar. Pa molim za stručan savjet sto napraviti.HVALA