RENAULT SCENIC – OTEŽANO PALJENJE

Poštovani gosp. Meić, posjedujem Renault Grand Scenic 1.9 DCI 2004 godina, 88kw, kupljen prije dvije godine. Uradio sam mu veliki servis odmah pri kupovini i svakih 10km-15km mijenjam sve filtere i tekućine. Prvu zimu me je zezao pri paljenju na niskim temeperaturama, nije htio da sastavi, dakle verglao bi jedno vrijeme, al nije mogao da upali. (p.s. paljenje na karticu.). Iste godine pregore mi dvije elektronike zadnjih podizača stakala, jednostavno staklo se samo spusti i ostane otvoreno, tako da sam ih mehanički morao podići i zaglaviti i sada nisu u funkciji. Kako god, prezimio sam tu zimu i došla je ova. Paljenje je na niskim temp. sada puno bolje, ali mi se pojavio problem oko paljenja zagrijanog vozila. naime kada ga ugasim i ponovo zelim da upalim, uopšte ne vergla, već se na instrument tabli samo upali BATERY LOW. Pritom mi se svaki put upali hladnjak motora, mada motor nije na punoj radnoj temperaturi. Takoðer prednji podizači stakala nekad štekaju, te se ne mogu otvoriti odmah skroz, nego pomalo mic po mic. Promijenio sam akumulator, provjerio alnaser, ali ništa od toga. Neki dan sam sat vremeno presjedio na parkingu dok napokon nije upalio, a kada pali pali dobro. Znači zna mi se desiti da nekih pet puta ne upali, a šesti put upali kao da ništa nije bilo. U vožnji se sasvim normalno ponaša, znači nikakvih problema. Molim Vas ako imate neki savjet da mi pomognete, pošto svi majstori kojima sam vozio ne znaju o čemu je riječ. Unaprijed hvala.

MERCEDES 190 E – POTENCIOMETAR NA KE-JETRONIC

Dobar dan, mogu ,da kazem ,da sam kod autoservisa Meic jako iznenaden jer ljubaztnost i pomoc je na visokom nivoju,skoro ne moguce ,da verujemu ,da je to moguce u vremenu kada su svi u frki za prestiz. Ja imam pitanje u vezi potenziometra.Imam stari mb 190e,2.0 lit,benzin,ke-jetronik,hobi vozilo,u zadno vreme mi ne radi motor kako treba, interesira me ,ako promenim potenziometer ,staro dole, novo gore dal bi odgovaralo to tehnickim kriterijem. Vas pozdravlja iz Amsterdama

FORD FOCUS 1,8 TDCI – PROBLEM SA ABS-om

Ford focus tdci 2003 ima problem sa ABS-om ,naime dijagnoza je pokazala prednji desni lezaj.Meðutim i nakon zamjene lampica svijetli (skf ležaj sa čitačem)i diagnostika pokazuje isti kvar.Kada se otpusti šaraf ležaja lampica se ugasi.Postoji li mogućnost podešavanja razmaka izmeðu senzor i ležaja?Fali li mi možda neka podloška?

VW TRANSPORTER T2 -PROVJERITI MEHANIčKI SUSTAV MOTORA

Pozdrav gospodine Meic treba mi je jedan savjet imam kombi WV t2 1987 god benzin 2,1kubika ajnspric boks motor vodeno hlacenje automatski mjenjac prije par dana primijetio sam kad motor radi i pocne da se dize kazaljka od temperature doÐe na polovinu mislim na radnu temperaturu pocne mi lampica od ulja da blica pokazuje da mi fali ulja a ne fali i u voznji pocne mu opadat vuca i pocinje trzat i ugasi se, sta bi moglo da bude i jos nesto planiro sam da promijenim motor da ubacim dizel od golfa 2 1,6 obicni ali mi kazu da ne pase mjenjac automatski na taj motor dizel pa koji bi benzincev motor mogao da se ugradi na taj mjenjac manje kubikaze posto mi ovaj previse trosi i tesko za dijelove pronac kod nas i ako se pronace jako jako su skupi molim vas da mi odgovorite unapred hvala pozz

RENAULT SENIC 1,5 DCI 2004. – PROBLEM SA PUMPOM

Poštovani, imam veliki problem sa automobilom Renault Scenic 1,5 DCI 2004. godina proizvodnje. Auto me je dobro služio skoro dvije godine, nisam imao problema do prije mjesec dana, kad je počeo da se gasi i teško pali. Majstor koji je radio dijagnostiku je ustanovio da su dizne začepljene. Odnio sam dizne i pumpu na čišćenje kod drugog majstora koji samo to radi, a on je još ustanovio da ne valja ni pumpa, pa mi je on prodao svoju polovnu pumpu. Sve to me je koštalo oko 7 000 kuna. Kad je majstor koji je skidao dizne i koji je očistio rezervoar i sistem za dovod goriva vratio sve nazad, auto je radio desetak dana i sad ponovo sve isto. Sad ta dva majstora optužuju jedan drugog da nisu dobro uradili svoj posao, a ja nemam auto pored toliko potrošenih para. I još nešto klikti u motoru otkad je to uraðeno. Postoji li mogućnost da je u pitanju neki drugi kvar, kompjuter možda ili tako nešto, jer nemoguće je da se sve tako brzo zaprlja. Lijep pozdrav!

OPEL ASTRA G – ZUJANJE SERVO UREÐAJA

Poštovani, na hvale ste vjerovatno navikli, ali teško je ne pohvaliti Vas za način na koji radite i komunicirate sa "običnim" ljudim i savjetuje ih u vezi sa njihovim "neobičnim" problemima. Zato, svaka pohvala na Vaš račun:). Moja nedumica je sledeća, kupio sam Opel Astru G iz 2001 god. sa 1.6 16v motorom. U nizu "blagodeti" koje nije imao moj Kadett iz 1988. a ima ih Astra je i servo upravljač... Da ne dužim buni me "zujanje" servo ureðaja. Automobil nije vožen tri mjeseca (uredno garažiran i povremno paljen),a nakon sedam dana vožnje servo je počeo da "zuji" jače od uobičajenog. (Kako komentarišete zujanje Opel/ZF serva - normalno ili to upućuje na kvar?) Provjeravao sam nivo ulja u boci, koja se nalazi na krajne nepristupačnom mjestu s desne strane ispod automobila (zbog čega bi nekog konstruktora trebalo ribnuti po ðžepu), ali nisam siguran da sam dobro "izmjerio". Dakle na toj istoj boci nisam primjetio nikakav "mjerač" osim plastičnog produžetka na čepu. Kako se mjeri nivo ulja u ovoj boci?:( Drugo pitanje je ako je i moj zaključak tačan (nedostaje ulja, vidim vrhove segmenata u unutrašnjosti boce)koje ulje koristi Opelov servo? Naime, u prodavnicama mi nude ATF Dextron II (crveno) kao dobitnu kombinaciju. U Astri imam "zeleno" ulje. Te boje mi se nikako ne mješaju iako me prodavač uvjeravao da je "sve ok". Pošto imam ATF Dextron II ulje, jer isto koristim za automatski mjenjač Kadetta, zanima me da li se ono može pomješati sa "zelenim". Onako laički zaključujem da ako je viskozitet isti ne bi trebalo biti štete, jer i goriva ima raznih boja, ali... Na kraju bih samo da dodam sledeće. Pohvale izrečene na početku teksta idu na Vaš račun i iz još jednog razloga, a to je što shvatate potrebu ljudi da "nešto sami urade na svom automobilu". Radost "laičkih" mehaničarskih radova često je skuplja od koristi, a i činjenica je da "laici" sve manje imaju šta tražiti ispod "haube" savremenog automobila. Lično ne želim da napravim nešto kako ne treba sa mojim automobilom, ali ne mogu ni da se pomirim sa činjenicom da na Astri ne mogu obaviti nekoliko osnovnih operacija, barem da isprljam ruke. Zbog toga će mi Kadett vjerovatno još dugo godina biti draži. Vama gospodine Meiću sve najbolje u daljem radu, volio bih da ste malo bliže, tada ne bih razbijao glavu sa istinitošću savjeta prodavača i priučenih mehaničara. Srdačan pozdrav.