FIAT PALIO – SEAT INCA – MAJSTORI NE ZNAJU RJEŠENJE

postovani majstore, Imam dva automobila i dva problema, koje majstori u Vojvodini ne mogu da rese. 1. Fiat Palio weekend 1,9D 2001g Ako je klizav put(blato ili poledica, kada kocim, blokira mi prednji desni tocak. Zamenio sam diskove i plocice na oba tocka, ali problem je ostao. Inace kada je suv kolovoz sve je OK. Drugi auto je SAET INCA 1,9D 1998g ne mogu da ga upalim,kada sam pokusao da ga uaplim slepanjem, posle 2km non stop otpusteno kvacilo je upalio, tada radi OK, dok ne odstoji sat vremena.Pa sve ispocetka. bio je kod majstora, proverena Bosh puma, kompresija grejaci sve OK, nov kaumulator.Stavljen nepovratni ventil na dovod kod pumpe i nista. Posto nije nasao gresku ugradio je koliko vidim pumpu za gorivo od Z101 na dovod goriva od rezervoara i receno mo je da ako ne upali malo pokrecem polugu dok ne natera gorivo, vidi se posto je crevo providno. Mislim da to nije resenje, ali gresku nije moglo da otkrije jos par majstora. Molim Vas pomozite.Hvala unapred

CITROEN C4 1,6 i. – KUCKANJE IZ MOTORA

Postovani...prvo da pohvalim izuzetnu stranicu! Moje pitanje se odnosi na Citroen C4, 2005 godina prozvodnje, 1.6 benzinski motor,58 000 km. Problem je u sljedecem, bucno kuckanje iz podrucja motora (problem s podizacima ili ventilima, mogu da pretpostavim ali zelim da cujem Vase misljenje)prilikom usporavanja (i samo prilikom usporavanja ne i prilikom ubrzavanja) izmedju 2000 i 1500 obrtaja (nevezano u kojoj brzini je automobil i iskljucivo u ovom opsegu). Kuckanje se javlja najizrazenije prilikom prvog paljenja ali ne odmah, vec po prelasku par stotina metara i prisutno je cijelo vrijeme te se kako se motor grije, lagano utisava i nakon dostizanja pune radne temperature uglavnom sasvim nestane ili je prisutno ali jedva cujno (moguce samo cuti ukoliko je u praznom hodu i podignuta hauba. Napominjem da sam mozda godinu i po unazad imao problem sa filterom ulja (poznat problem ukoliko se ne ugradi originalni PSA filter mada je sve radjeno u ovlastenom servisu)i da automobil sem navedenog problema radi besprijekorno i bez ikakvih problema. Unaprijed zahvalan!

MAZDA 323 2,0 D – PALI SE LAMPICA GRIJAčA

Poštovani, posjedujem mazdu 323 2.0 d.1997.g.prešla je 198000 tkm.Radi se o lampici grijača koja se nekad upali odmah kod paljenja,bilo na hladno ili na vruć motor.Ta lampica se zna upaliti i tijekom vožnje.U vožnji prije nego se upali i počne blinkati u intervalima po dvije sekunde začuje se rondanje u motoru poput bregaste osovine.Poslije toga motor je malo brundaviji.Nekad se dogodi da se lampica ne upali neko vrijeme ali prbližno na brzini od 60-70 kilometara na sat motor zaronda i lampica počne treperiti.Par puta sam pokušao s pritiskanjem pedale gasa za vrijeme tog rondanja motora i dogodi se da odgodim za kratko paljenje lampice grijača.Molim Vas za odgovor što bi moglo biti i unaprijed hvala.

RENAULT MEGANE II 1,5 dCi -ZVUK NA NOVOM AUTU

Poštovani, vidim sa ste jako elokventni i expeditivni pa bih se i ja usudio postaviti Vam pitanje naravno ako budete imali vremena da na njega odgovorite.....ovako vozim Megana Generation 1.5 dci 86ks star 2 mjeseca, prešao sam sa njim manje od 3000 KM....auto troši oko 5,5 l, solidno ide, malo je prebučan (al nema izolacije motora pa je to valjda ok)+ još nekih sitnica ima al ajde sve se daju "durat" osim sljedeće za koju tražim Vaš savjet: ovako kad idem u rikverc i stisnem kočnicu iz ovjesa se čuje lagani "klik" (što brže vozim u rikverc i jače stisnem kočnicu jači je taj "klik"), meðutim ako se i dalje krećem prema natrag i opet stisnem kočnicu onda tog klika nema, ali ako idem recimo naprijed pa onda natrag taj klik je gotovo uvjek pristutan, zamjetio sam da se taj isti klik čuje i kad motam na mjestu u desno volanom (ali slabije) ili kad u vožnji negdje motam desno a brže se krećem vozilom....naravno auto je u garanciji 5 godina (a serviser moj prijatelj) i odveo sam ga u servis i sve su pregledali (čuo se taj klik pri vožnji u mjestu) na ovjesu nigdje nema lufta sve su detaljno preda mnom pregledali...isti su rekli da su u pitanju kočnice (nisam dobro razumio kao da klješta nešto imaju malo hoda i kao da je to normalno i da su čuli i kod drugih megana...hmmm)...al aj dobro nadam se da nisam bio preopširan u opisu problema , nadam se da ćete mi pomoći sa nekim savjetom i još da napomenem auto besprijekorno leži na cesti, kočnice su takoðer izvrsne tako da sumnjam u neki luft ( a i sev je regledano).....molim za savjet i unaprjed Vam zahvaljujem na istome!

FORD SCORPIO 2,3 i. – INERCIONI VENTIL

Poštovani gospodine Meić, imam već neko vrijeme problem sa autom, pa me prijatelj savjetovao da se vama obratim za pomoć, naime, imam ford scorpio 2.3i 1997, nedavno sam mjenjao glavu motora i elektroniku, auto je radio kad je sklopljen motor ali smo morali ugasiti jer struja nije valjala, e kad sam struju uradio, motor nije više htio da pali, te je eletričar rekao da motor nije dobro sklopljen, a ja sam vidio da piše unutra jedno uputstvo vezano za ford scorpio da se mora pokrenuti sigurnosni prekidač pumpe za gorivo, pa sam se nadao da je to u pitanju, meðutim, nisam mogao odgonetnuti gdje se nalazi taj osigurač, gledao sam kod kvačila ispod tapacirunga ali nema, da li mi vi možete reći gdje da potražim taj osigurač?Hvala puno na vašem vremenu da mi odgovorite na pitanje

RENAULT TWINGO 1,2 – ZRAčNOST U VOLANU

Poštovani gosp.Meiću,već smo Vam pisali,ali nismo dobili odgovor,pa Vas molim ako možete nam pomoći.Naime imamo twingo 1.2 16 V 2002 god. redovito servisiran sa oko 230 000 km.Primjetili smo da ima lufta u volanu,auto ima sevo pa je postao nekako lagan i vuće u lijevo.Mehaničar tvrdi da treba mijenjati letvu volana. Dosta često imamo problema sa cviljenjem prednjeg dijela i mehaničar svaki puta mora namještati stabilizatore volana.Sutra smo naručeni na centriranje trapa,što nam savjetujete i gdje da prvo krenemo.Hvala