VW POLO 1,9 DIZEL – NEPODNOŠLJIVO SE TRESE

Strpljivi gospodine Meiću.Pišem već drugi put u kratkom roku vezano za polo dizel 1,9 iz 96.god.Problem vezan za ležajeve uspješno je riješen,no ovaj put pišem o nepodnošljivom trešenju auta u unutrašnjosti npr.na semaforu.Pokušao sam popustiti treći nosač motora koji je vezan za pod ,kad je on otpušten sve vibracije prestaju.Stavio sam novi nosač ,pritegnuo ga ,opet trese kao i prije.Napomenuo bih da je broj okretaja motora nešto malo preko 1000 i ne mogu ga smanjiti na vijku kod sajle za gas na bosch pumpi.Dali bih se smio upustiti u namještanje minimuma na nekom drugom vijku ili ne?Trenutno sam povećao broj okretaja na nekih 1300 jer su vibracije ipak nešto manje.Riješili problem ili ne hvala na svemu!

VW GOLF IV SDI – OTPALE ZAKOVICE NA DIFERENCIJALU

Kao prvo topli pozdrav Vama i sve najbolje...imam pitanje koje mi neda "mira" imam golfa IV SDI i prije nekoliko mjeseci sam morao popravljati mjenjac, jer su "nitne" na diferencijalu otpale...e sad majstor mi je rekao da je zbog naglog startanja(naravno ne mog jer sam imao sa tim probleme od pocetka mislim od kupovine)...i te nitne su prilikom otkidanja ostetile diferencijal tako da je zamijenjen....stavljen mu je diferencijal golfa 2(jer je isto samo ovaj ima vise "zuba")...e mene sad zanima da li je ovaj diferencijal izdrzljiviji mislim prvenstveno na te "nitne" jer se stalno bojim da mi se taj problem ponovo ne pojavi...unaprijed hvala

VW GOLF IV 1,9 TDI, – ULIO KRIVO ULJE?

Poštovani gosp. Meić, Imam Golfa IV 1.9 TDI, 90 KS, kad sam mijenja ulje umjesto ulje za dizel motore ja sam ulio za benzinske motore, inače radi se od Shell Helix 10W-40 za benzinske motore, zanima me da li moram ponovno mijenjati i hoće li biti kakvih posljedica za motor. Unaprijed velika hvala.

OPEL ASTRA G – PUNO PROBLEMA S NOVIM AUTOM

Poštovanje gospodine Meiću. Posjedujem Astru G 1999 g. 1.2 16V. Moj problem je sljedeći. Od trenutka kako sam izvezao auto iz salona imamo sam problem sa gašenjem motora prilikom stiskanja papučice kvačila. Kvar je donekle otklonjen tek nakon dvije godine i potrošene hrpe živaca i vremena, na sreću ne i novaca zbog garancije, ali ne u potpunosti. Auto se više nije gasio ali su okretaji povremeno padali skroz do nekih 200-300 o/min. U servisu su mi rekli da su samo ubacili novi program u kompjuter. I tako je to trajalo skroz do nedavno kada sam primjetio da mi jako troši antifriz. Otišao sam kod majstora koji je zamjenio neke dvije brtve na motoru i tako je riješen taj problem. Ali od tada su se vratili svi prijašnji problemi na koje sam skoro i zaboravio. Prvo, pri hladnom startu broj okretaja se popne skoro do 3000 o/min i tako drži dvije tri sekunde zatim se okretaji spuste na 1500 i motor nastavi normalno raditi dok se nezagrije. Zatim tijekom vožnje povremeno se desi da broj okretaja padne na oko 500 a u mjesec dana koliko traje agonija 4-5 puta mi se auto i ugasio prilikom pritiska na papučicu kvačila. Htio bih samo jos reći da u nekoliko posljednjih godina auto nesmijem ostaviti na suncu jer ga je nemoguce upaliti, alnaser vrti ali kao da nema goriva, tada podignem poklopac motora na minutu dvije i motor upali na zub kao da nikada nista bilo nije i kada dugo stojim pa se temperatura motora podigne na oko 92-95 stupnjeva neželi povuči prvih 10-15 metara kao da neprima gorivo a ja papučicu gasa stisnem skoro do kraja. Pitanje za kraj, dali možete iz ovoga što sam napisao otprilike znati u ćemu je problem i nadam se da će te mi moći pomoći nekim savjetom.

FORD FIESTA – PREMALI NAPON PUNJENJA

Poštovani! Posjedujem stariju fiestu 94 godina motor 1,3.Nedavno sam primjetio problem sa punjenjem baterije.Naime dešava mi se da nakon par dana nemogu upalit auto ne vergla.Pošto je napunim napon bude 12,7 volti i tako opet par dana.Bateriju sam provao na drugom autu i tu je sve ok.Kad je motor upaljen i dodajem gas kazaljka na instrumentu pokazuje raspon od 12,5 V do 14 volti zavisi koliko gasa dodam.Prije 2 godine mjenjao sam četkice i automat za paljenje.Baterija je skoro nova.Ako u autu radi grijanje ,brisači i ventilator napon se kreće od 12,5 do 12,7 V.Vidim da ste mnogima pomogli pa se nadam da će te i meni.Mora se priznati da ste živa enciklopedija znanja.Hvala.

SUZUKI MARUTI – LETVA VOLANA ??

SUZUKI MARUTI 2002 1.1 46KW - benzin Ima neko vrijeme (par tjedana) primjetio sam lupkanje koje dopire iz područja prednjih točkova, maožda malo više s lijeve strane. To se izrazito osjeti po neravnom terenu, lošem asfaltu ili makadamu. Prvo sam otišao na tehnički i pregled provjeriti amortizere. Rekli su da rade na cca 65% , a to je kažu OK Lupkanje se nastavilo i evo danas sam odveo auto kod privatnog servisera u mjestu koji je konstatirao da je u pitanju letva volana. Pitao sam ga da možda nisu kugle, krajnice ležajevi, ali ne. On izričito tvrdi da je letva volana. Problem je u tome što je tu letvu izrazito teško nabaviti, a i nije baš jeftina rekli su mi ovi iz Suzukijeva servisa u Splitu. Imate li iskustva s ovakvim kvarovima, je li opasno voziti automobil sa letvom volana u ovakvom stanju i je li moguće reparirati letvu volana. Predlažete li da odvezem auto do drugig majtora po drugo mišljenje. Inače vozim ovaj autić već tri godine, uglavnom na lokalu (gradska vožnja). Malo mu je veća potrošnja nego u tvorničkim podacima cca 7 l, ali je vrlo pouzdan i praktičan u uličnoj gužvi i bez ikakvih kvarova u ove tri godine.