PEUGEOT 309 1,6 i. – VODA NA AUSPUHU

Poštovani, pišem vam u nadi da ću od vas dobiti dobar savjet. Imam Peugeot 309 1.6, benzinac, 91. god, 66 kw. Prije deset dana počeo je dimiti i pojavila se voda na auspuhu. Pojavio se dim i u kileru. Ako zatvorim kiler onda se guši i ugasi, a ako otvorim kiler onda na otvor čepa izbaci svu vodu čim dodam gas. Na šipki od ulja ima emulzije. Unaprijed zahvaljujem.

FIAT PUNTO 1,9 JTD – SERVO VOLAN

Postovani, pratim Vase savjete koje se odnose na pitanja vlasnika automobila i stvarno se zahvaljujem sto odvajate svoje vrijeme da pomognete drugom. Ja imam Punta 2002.godiste 1.9 JTD i imam problem sa servom-City servom. U posljednje vrijeme na leru i pri manjim brzinama mi se pocinjao blago tresti volan kao da mu nesto daje signal servu, koje je pratilo zujanje. Pored toga prilikom paljenja vozila cesto nisam mogao da okrenem volan, vec sam palio i gasio auto po nekoliko puta dok servo konacno ne proradi. Sada vec i u voznji otkaze i krajnje vrijeme je da auto ide na popravak. Vas molim da mi kazete sta je ocekivani uzrok kvara, tako da znam u razgovoru sa mehanicarem koji je njegov nivo znanja.

VW VENTO 1,9 TD – VEćI POPRAVAK

Poštovani gospodine. Dugo pratim vašu stranicu a pošto radim isti posao kao i vi svake pohvale za točne savjete koje dajete širem graðanstvu.Da prijðemo na stvar. Vlasnik sam Wolksvagen Venta 1.9 TD.Motor mi troši veču količinu ulja (1 lit na šesto km).Prisutna je podkompresija a dio ulja dolazi i iz turbine koja i nije u dobroj funkciji.Recite mi okvirnu cijenu ako bi se radilo kod vas i vrijeme popravka.Znači: -ureðenje turbine -ureðenje glave (čiščenje,gumice,vodilice,dosjedi,brušenje i dr što je potrebno.) -veliki servis(remenje,zatezači,pumpa i dr. po potrebi) Naravno da se pravo stanje može reči samo kad se motor otvori recite mi koliko bi to kod vas došlo jer auto želim zadržati za sebe.

SEAT IBIZA – OD MAJSTORA DO MAJSTORA

ZDRAVO,imam problem i to veliki,auto SEAT IBIZA 2001 GOD,pRIJE PAR MJESECI SE POJAVIO PROBLEM SA KVACILOM,pedala kada se stisne nevraca se nazad kako treba ,ostane na pola.Odmah sam otisla mehanicaru koji je sumljao na set kvacila,medzutim kada je skinuo mjenjac nije set vec neka sipka koja je bila kraca za nekoliko centimetara.Ugradio je novu sipku i druk lezaj,da bi nakon tacno mjesec dana opet isto se pojavilo ali jos gore,nisam mogla uopste saltati,odem drugom mehanicaru on kaze da je cilindar kvacila uradimo i to,opet nakon izvjesnog vremena isto mjenjac postane tvrd i nemoze se saltati.Sad treci mehanicar je rekao da je neko deklo pete brzine,i trebam u ponedeljak da ostavim auto ali vjerujte da opet imam strah da cu baciti pare bezveze,.Sta vi mislite o ovome,ja sam vam citavu istoriju napisla izvinite.Pozdrav

VW GOLF III 1,8 – MOTORIć MINIMUMA ?

Poštovani gosp. Meić najprije da vam se zahvalim na dosadašnjem odgovoru.Golf3 1.8,55kw promjenjen ispušni lonac,bonbina i svijećice,paljenje,mehaničko stanje motora je u redu(tako kaže majstor)ali još se trese u leru i padaju mu obrtaji.Majstor veli da treba promjenit motorić ler gasa.KOd prvog paljenja izbaci na aspuh nekakvu čaðu i stine kapljice ulja dimi crni dim dok se ne zagrije,kad je auto zagrijan radi dobro samo u leru ne i troši mi puno goriva. Mene zanima dali taj motorić može biti uzrok svega tog ili nešto drugo?

CITROEN AX 1,4 D – NAMJEŠTANJE FAZE MOTORA

vecer zamolio bi vas za jednu informaciju kod kuce slazemo citroen ax 1.4d 90 god pukao je remen paljenja i sve slozili glavu diftung i nemremo nigdje naci dolje od radilice oznaku na zubcaniku ima a na masini nigdje pa ako bi htjeli pomoci tj objasniti kako da ga uzubimo tj stavimo gore po kojim oznakama jer na bos pumpi i od ventila ima blokada ako se slaze po njima a dolje nigdje unaprijed hvala