SKODA FELICIA 1,3 i.- PROKLIZAVANJE KUPLUNGA

Škoda felicia 1.3 lxi iz 1998 god. u 12 mjesecu mjenjao semering radilice od tada osjećam kod jačih ubrzanja da se motor brže okreće od pogonskih kotača. Pitanje dali se radi o istrošenoj lameli ili je došlo do zamaščivanja lamele prilikom prethodne izmjena semeringa. Kod normalne vožje tih siptoma ubrzanja nema. Prošao 140000km. Koliko približno košta izmjena lamele, rad i materijal. Unaprijed hvala.

VW GOLF III 1,6 i. – NEMA SNAGE

Na samom pocetku,jedan veliki pozdrav za Vas...Imam jedan problem...Imam golf 3 1.6 74 kw iz 1997...Auto jednostavno ne vuce kako treba...Na 5000 obrtaja auto jednostavno postane i dalje ne ide,a prije isao do 7000...Promijenio sam pumpu goriva,nove svjecice,novi filter goriva...Pumpa je bila nutra 1.3 bara,a koliko sam cuo od mehanicara mora biti pritisak 3 bara...Stavio sam pumpo 3 bara ali i dalje isti problem...Dali trebam ici na dijagnostiku,jer je bila slaba pumpa goriva nutra ili ne...Hvala na odgovoru...

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI – POVEćA SE NIVO ULJA

Poštovani gosp. Meić zahvaljujem Vam iz Splita u ime svih nas koji od Vas tražimo i dobivamo potrebne savjete za naša vozila. Posjedujem Opel Zafira 1.9 CDTI god. proizvodnje 2006. s prijeðenih 100 000 km (EURO 5). Nakon što se upali motor radi uredno nekih cca 5 do 10 minuta nakon čega odjednom počne varirati broj okretaja na minimumu za cca 100 okretaja, te uz to iz ispuha intenzivno dimi. Pri tom se čuje i isprekidani zvuk iz područja motora sličan radu nekakve pumpe ili sl. Kada ugasim motor i upalim ga ponovno (npr na crvenom svjetlu na semaforu)sve se ponavlja ispočetka odnosno motor nekoliko minuta radi normalno a onda opet počinje dimiti. Uz to nakon par tisuća prijeðenih kilometara uglavnom gradske vožnje uz navedeni način rada motora, uočio sam da raste nivo motornog ulja u karteru. U autoservisu mi kažu da je neispravan DPF filter čestica koji stalno ponavlja regeneraciju, te ga je potrebno zamijeniti novim. Ono za što želim Vaše mišljenje je njihova tvrdnja da je DPF filter u jednom dijelu zajedno s katalizatorom te da je zbog toga cijena originalnog Opelovog dijela cca 14 000 kn odnosno jeftinija varijanta 6 000 kn. Postoji li mogućnost jeftinijeg rješenja problema?

AUDI A4 1,6 – LOŠE RADI NA LERU

Postovani gospodine Meić, imam problem sa Audijem A4 1.6,98.g,170000km.Auto upali normalno i na turi ide odlicno,jedini problem je kod zaustavljanja kad se pritisne kvacilo i kocnica auto se nekad ugasi a vecinom mu okretaji padnu i skoro se ugasi a onda se vrate i radi normalno.Obisao sam par mehanicara i elektricara ali problem nisu uspjeli rijesit a skinuta je i ociscena zaporka ,senzor temperature,svjecice,filter goriva,filter zraka a sada mi govore da je moguce da je zacepljen ugljeni filter povrata para sto po meni nema bas mnogo smisla pa vas molim za vase misljenje jer po svemu sto vidim na ovoj stranici zalim sto takav mestar nije malo blize mom gradu da rjesim ovaj problem.Unaprijed zahvalan.Zelim vam puno zdravlja i srece. Bog

VW GOLF III 1,8 i. – SAV SE TRESE

Postovani gos. Meić imam nekoliko pitanja u vezi Golf3 1,8,55kw. 1993g.Auto mi trese u ler gasu i kada se daje lagano gas samo se pojačava trese se cijeli motor,kabina,volan i mjenjač kada se naglo stisne gas sve ok.Kada se upali izbaci neko smeće iz aspuha kao čaðu i sitne kapljice ulja.kada je hladan u vožnji ne prima gas i radi kao na tri klipa kad se malo zagrije malo se poboljša stanje.Auto je kupljen prije par dana promjenjeni svi filteri remeni i ulje i više ništa ne radi kako treba.Bio kod električara i on kaze da je sve u redu sa te strane i kod nekoliko majstora(ali ništa)kazu da nije ništa da ga treba odvest na autocestu i ispuhat.Šta da radim???

MERCEDES E 250, DIZEL – LOŠA USLUGA

Postovanje gosp. Meicu - Imam Mercedesa E-250 Diesel 113 ks 1994 godina. Presao je oko 180.000 km , uzeli smo ga pre 2 godine , bio je u top stanju ... Posle se pojavilo da nam trosi malo vise ulja nego sto je standard i izbecevao je plavo-beli dim na jak obr. moment ,do 4000,5000...Zato smo bili kod nekog majstora , mada i nisu neki ovamo majstori ... Brusio nam je glavu motora , menjao je dizne... i naplatio nam je oko 370 eura! PREVISE!... i sada opet trosi ulje , i od tada nam se cuje mnogo motor , bas kao neki traktor , mnogo trokera tako da se izrazim... ako me shvatate! Zatim nam i trosi mnogo goriva , gradska voznja cak i do 13/14 Litara , jel to moguce ,zar nije previse? ... Voleo bi da mi dade neki savet , sta ja treba tu da radim... Dali je do glavu motora , kazu da mora u milimetar da se vrati tacno , da nije poremecen recimo tako ili do cega moze da je to ????