RENAULT MEGANE – POVREMENI KVAR

Poštovani g. Meić! Imam Renault Megane II 1.5dci star 5 godina, prešao 200000 km. Prije šest mjeseci automobil je ostao nepokretan - prilikom paljenja upalila se crvena lampica uz poruku "injection fault", motor je pritom vrtio ali se nije mogao upaliti. Vučnom službom doveo sam auto u ovlašteni servis gdje su konstatirali da su bili loši kontakti koje su "sredili" te mi naplatili nekoliko stotina kuna. Sada se pojavila ista poruka, no nakon što je auto stao nasred ceste, nakon nekoliko minuta je ponovo upalio. Lampica i poruka su se prestali pojavljivari, ali motor se znao sam od sebe ugasiti u leru (uglavnom na semaforu:). Nakon pregleda kod istog servisera auto mi je vraćen uz objašnjenje da niti nakon dijagnostike ne znaju točno što je uzrok. Kažu da su tlakovi nešto slabiji kod 2. i 4. dizne ali još unutar normale, sve ostalo je u redu. Još su mi rekli da auto mogu voziti dalje pa da vidimo što će se desiti... Meni je to neprihvatljivo jer sam ovako potpuno nesiguran na cesti, a da ne spominjem duža putovanja. Molim vas za savjet; u čemu je moguć problem i što da radim?

AUDI A4 – RUŽNO VERGLA

Moj Audi a4 2.0 TDI avant 2005 kad je motor vruć ružno zavergla uz nekakvo brundanje.kod hladnog motora nisam primjetio takve znakove.Kad upali sve je normalno.Na testu izduvnih gasova primjećeno povecano pušenje.Sta se desava?

VW GOLF II – PROBLEM SA ZADNJIM BRISAčEM

Poštovanje i sve pohvale na svemu što sam do sada pročitao na vašoj stranici. Imam jedan neobičan problem na mom golfu 2. Kad uključim zadnji brisač (pomaknem ručicu brisača prema naprijed), on bi trebao preći preko zadnjeg stakla lijevo-desno, vratiti se nazad na isto mjesto i tamo se zaustaviti.Nakon par sekundi bi opet trebao opet obrisati staklo i opet se zaustaviti na par sekundi i tako dok ga ne isključim, jer zadnji brisač na golfu dvojki radi u intervalima.Ali na mom autu on se pomakne samo 10-15 cm i onda stane. Nakon par sekundi opet se pomakne nekoliko cm i opet stane, pa nakon nekoliko sekundi opet...i tako dok ga ne isključim. Kada ga isključim, ne vrati se na svoje mjesto, nego ostane negdje na staklu gdje se zadnji put zaustavio. -mislio sam da je motor brisača, pa sam premjestio motor sa drugog golfa na kojem zadnji brisač radi normalno, na moj auto, ali nema nikakve promjene. -onda sam mislio da je rele, pa sam i njega premjestio sa tog drugog auta na kojem je sve ispravno, i OPET ISTO!!! Kad odkvačim polugu sa motorića brisača, sve se normalno pomiče, bez nekog otpora, zubići na brisaču su super...sve je isto kao na ovom drugom golfu na kojem zadnji brisač normalno radi. Stavio sam motor i rele sa svog auta na ovaj drugi, i kod njega radi sve normalno.Pomozite. Šta mu je?

CITROEN C3 – TREPERE LAMPICE POKAZIVAčA GORIVA

Imam problem s C3 1.4 hdi s prijeðenih 95000 km. Problemi su se počeli javljati tako da u toku vožnje zatrepere lampice pokazivača goriva i čuju se tri zvučna signala. Automobil je normalno ubrzavao i vukao. Nakon nekog vremena bi nakon paljenja, dvije tri sekunde, motor podigao brojeve okretaja i ugasio se. Nakon toga startanje je bilo otežano. Kad bi se upalio sve je radilo bez greške. U ovlaštenom servisu nisu ništa pronašli, te su me uputili na servis za diesel motore da mi prekontroliraju dizne. Tamo je ustanovljeno da je sve u granicama normale, izvršena je promjena filtera goriva i sve je bilo ok. Meðutim nakon poslijednjeg ulijevanja goriva ponovo trepere lampice i to nakon paljenja odmah i tokom vožnje. Automobil normalno radi, ima istu snagu i za sada se normalno pali. U čemu bi mogao biti problem? Unaprije zahvaljujem na odgovoru.

VW POLO 1,3 i. – GASI SE NA SEMAFORU

Imam VW polo, 92.god 1,3 benzinac, te imam problem sto mi se auto ponekad u leru ili u brzini sa stisnutim kvacilom ugasi, uglavnom je to na semaforu ili takvim situacijama, kao da ga nesto pocne gusiti i cim mu se doda malo gasa opet je ok, al ako mu se ne doda gasa, pocne trokirati i ugasi se, u cemu je problem? malo sam se raspitao i kazu mi da je mozda vakumska cijev u pitanju te da pusta i dobivla fals zrak pa da ga to gusi, da li je to to il je ipak nesto drugo u pitanju ?

BMW 320 D – DOBAVNA PUMPA?

Da li mi mozete objasniti sta mi se desava sa autom?Imam BMW 320 d.Pre par dana pokvarila mi se potopna pumpa u rezervoaru.Posle zamene nove pumpe,auto je poceo da mi se gusi kada dajem gas i zadrzim duze od par sekundi,i pocne da se dimi negde kod turbine na auspuhu.To mi se desava samo kada malo pritisnem papucicu gasa,a kada naglo dam gas onda radi normalno,bez obzira na brzinu kretanja.Nekada u voznji desi se da prilikom dodavanja gasa nema snage da vuce.Na leru radi normalno,pri paljenju je sve u redu.Unapred zahvalan.