OPEL VECTRA – NEKE KARAKTERISTIKE VOZILA

Posjedujem Vectru C 1.9 CDTI 74kw iz 2009 godine sa 37.000km (kupio je novu) pa me interesira da li je tocno da njen motor ima samo 8 ventila? Takoder me interesira malo detalja oko njenog Common Rail-a, npr. da li su dizne elektromagnetne ili piezoelektricne i sa koliko rupica. Takoder me interesiraju slabe tocke ovog motora, odnosno da li je kvalitetan (turbo?, dizne?, pumpa?, zupcasti?). Namjeravam ga voziti do nekih 120.000 km odnosno prije zamjene zupcastog remena i vecih troskova servisiranja. S obzirom da ste mi i ranije pomogli, nadam se da ce te to i sada uciniti. Hvala i zaista treba cijeniti vas napor da pomognete nama vozacima.

BMW 525 D – NEKOLIKO GRESAKA

Ovo Vam pise zena pa me odmah na pocetku ispricajte zbog nestrucnih rijeci,moj problem opisati cu laicki.Vozim BMW 525D, 2000g.,karavan. Upaljena mi je lampica ABS,i lampica u obliku zaokruzenog trokuta,lampica grijaca.Na kontrolnoj ploci ne radi mi pokazivac brzine,potrosnje goriva ono na uzbrdici i nizbrdici,a pokazivac broja okretaja radi povremeno.Neki dan sam na betonu u dvoristu vidjela crne tocke ispod haube. Otpeljala sam auto kod elektricara i nakon tri dana nije uspio otkloniti niti jedan kvar.Rekao je da ce nabaviti nekakav dio i da ce onda probati.Sve me to zabrinjava jer o autima neznam nista a cijena radova je povelika.Molim Vas da me uputite sto i kako da rijesim ovaj problem.

RENAULT MEGANE – NEPRAVILNI RAD MOTORA

Postovani gdine Meic,imam problem sa svojim vozilom a citajuci Vase odgovore na pitanja drugih, koji su trazili Vase misljenje, VI ste jedini koji dajete malo nade i optimizma da su svi problemi rijesivi. Imam Renault Megan 1.6 16V (karavan), 2008.god. proizveden, ugraden plin.sustav Landi Renzo.Problemi su poceli prije 2 mjeseca kao lagano gubljenje snage motora pri voznji na plin,nakon cega su zamijenjena oba filtera za plin i crijeva antifriza jer su bila ‘pri kraju’.Na dijagnostici detektirao problem injektora (po cemu nije radeno).Prije 3 tijedna (nakon stajanja vozila na otvorenom cijelu noc-inace garaziran), vozilo se pri prvom paljenju ugasilo a daljnji pokusaji su bili uz trzanje i jace metalne udarce (ne mogu reci da li su detonacije),pokretanje vozila otezano uz cukanje i tako prvih 10 minuta (radi se o voznji pod benzinom).Nakon ukljucivanja plina se upalilo kontrolno svijetlo sustava protiv zagadivanja, ali i dalje teze vuce. Napravljen servis u ovlastenom Renault servisu te osim ulja i filtera ulja, promijenjen filter zraka, svjecice i bobina.Problem i dalje postoji: dakle, 1. paljenje otezano uz gasenje. Pri konstantnom drzanju gasa obrtaji skacu gore-dolje i auto se gasi, lupkanje i dalje, a nakon ubacivanja u 1., auto jedva krece jer nema snage. Sve navedeno nestaje nakon par minuta, naravno stajanja u leru, jer nije siguran za voznju. Nakon automatskog prebacivanja na plin opet ista detekcija kontrolnog svijetla. Ne znam da li sam Vam uspjela ‘docarati’ moj problem?!

ALFA ROMEO – UGRADITI NOVI SET SPOJKE

Postovani,prije svega pohvala vama na trudu i vremenu koje ulazete u odgovaranja na probleme vozaca! Nedavno sam kupio vozilo Alfa Romeo 147 1.9 jtdm. Prva stvar koju sam primjetio je da je nozica spojke dosta tvrda.No, pravi problem poceo se javljati u duzoj voznji, nakon nekih cca 300km. Naime, prilikom pritiska papucice spojke,papucica vise nema glatki rad nego kao da nesto se prelomi i krcne, ali samo prilikom pritiskanja. Kada se otpusta, to nije prisutno.Nadalje, ako pritisnem papucicu spojke nekih 1cm prema dolje, osjeti se da papucica cudno vibrira, nesto slicno efektu kada su diskovi iskrivljeni.Isto tako, primjetio sam da spojka blago proklizava prilikom laganog kretanja. No, ovi simptomi gore opisani, ne javljaju se dok se vozilo ne zagrije.Mozete li me uputiti da li je to problem u potrosenoj spojki ili su moguci i skuplji zahvati da se problem rijesi!?

SKODA FAVORIT – PRIGUSENJE ZRAKA

Pozdrav,imam skodu favorit (fergazer) sa ugradenim plinom (tomasetto) i u vezi toga imam pitanje. Na kucistu filtera zraka smanjen mi je usis zraka trakom. Ja sam tu traku skinuo ali je auto cukao i slabo vukao na plin te sam vratio traku na usis zraka(smanjio usis da bi auto ‘normalno’radio).Interesira me zasto se prigusuje usis zraka kad motor radi na plin i koliko to prigusenje mora iznositi(na pola,trecinu,...) da auto optimalno radi na plinu. Da li prigusenje usisa zraka steti motoru kad radi na benzin?

LAND ROVER FREELENDER – NERAVNOMJERAN RAD MOTORA

na Land Rover Freelanderu imam problema sa nepravilnim radom motora u leru, kao da dodajem gas a kazaljka pokazivaca obrtaja stalno ide gore-dolje. Ista pojava je prisutna i pri radu motora na benzin i na plin pa me zanima o kakvom se problemu radi. Neki mehanicari mi govore da je u pitanje lambda sonda a neki opet senzor bregaste osovine.