RENAULT VEL SATIS – NERAVNOMJERAN RAD

Trudio sam se da pronadjem temu o Vel Satisu 3,0 dv6 , medjutim nisam uspjeo to znaci da bih imao jedno seriozno pitanje za vas Auto Servis, a to Glasi. Kod mojeg Vel Satisa desava se sledece, kad se vozi od prilike na 1500 obrtaja u automatnom Prenosu Auto pocinje da trese ili Skace i to sve dovodi da je auto mnogo sporo prima gas, kad prebacim u rucnom saltanju sve to se retko desava tako da dolazim primjedbe da Auto prerano Salta u veci Prenos. Prema raznim Forum temama pokusavao sam sa raznim Adittivima i sad trenunto sam stavijo uz gorivo malo dvotaktnog polusintetickog ulja kao navodno bih ventili bolje se podmazivali (u sta sam stvarno skeptican postao neverujuci ) .Gospodo prema raznim pricama sumnja se na vise defektih Delova ( Bosch Pumpa, Visoko pritisni Ventili kod Bosch Pumpe dva komada, Senzor na radalici, Zrak u Gorivu kao sto sam primjetio kad napumpam pre filtera gorivo u tom crevu se vide Zracni Mehuri, i tako dalje ) . Gosspdine Meicu da li vamaa poznato nesto o tom Autu, kakva su vasa misljena i koliko bi kostalo zamjena onih dva Visoko Pritisna Ventila, bez Materijala.

VW GOLF IV – PRESTALA RADITI TURBINA

Postovani gospodine Meicu, prijatelj mi ima Golfa 4 1.9 TDI 110ks 99god, kod motora : AHF. Nedavno mu je prestala radit turbina i kompjuter mu prebacuje u safe mode. E sad je radeno sljedece : ociscena je turbina, ispitan je wastgate ventil turbine i on je ispravan, isproban je drugi maf senzor sa drugog vozila, ispitan je solenoid za ispusne plinove EGR i ventil regulacije plinova turba TC. E sad ERG ima otpor oko 17 ohma i TC ventil isto tako, Mjerili smo jos napajanje koje iznosi oko 7V i za ERG i TC. E sad me to zbunilo jer na autodati imam podatak da bi napon napajanja trebao biti izmedu 11 i 14V. Molim Vas da mi kazete dali su ova mjerenja u redu, i sta bi jos po Vasem misljenju osim ovoga trebalo ispitati, zasad je turbina spojena direktno bez TC ventila i tako radi.

FIAT PUNTO – VADENJE POLOMLJEMOG VIJKA

Postovanje.Imam problem na fijat puntu ll 8v 2001 godina slomljen sraf dekla motora u navoju glave motora . Sta treba da se radi i kako da rijesim problem. opisite mi rjesenje narezivanje navoja.

MAZDA 626 – TREBA RAZRADITI KOMANDU GASA

Vlasnik sam Mazde 626 2.0 benz.1999.god. U ovim zimskim (hladnijim) jutrima ,upalim auto i kad pozelim pritisnuti papucicu gasa ona je jako’tvrda’. Tek malo jacim pritiskom ona se oslobada i nije potreban jaci pritisak u daljnjoj voznji. Primjeti sam da kad upalim auto i ostavim ga nekih 5 minuta da radi,papucica gasa se ‘otpusti’ ,nije ‘tvrda’.Da li je to mozda povezano s tih prvih 5 minuta kad auto radi na jacim okretajima(pod cokom)? Kad je toplije vrijeme ,tog problema nema.

PEUGEOT 306 – STARTANJE VOZILA KOJE JE DUGO STAJALO

Postovani majstore, Molim vas za pomoc, spomenuti Peugeot 306 XS iz '94. god. sa motorom 1,4 benzin, koji je odjavljen i u pocetku je uredno svakih mjesec dana paljen nakratko, dok nije ostao bez benzina. Poslije toga oko pola godine nije paljen. Nakon tog vremena htio sam ga ponovo upaliti (naravno ulio sam benzin u rezervoar), ali nije prihvatio, tj. samo je verglao ili nakratko proradio (sekundu ili dvije).Kako ga ponovo pokrenuti?Jel moguce da je ostao bez benzina u sistemu i kako to rijesiti? Kako provjeriti jel radi pumpa od goriva? Od prijatelja sam cuo da se trebaju skinuti svijecice i uliti malo benzina direktno u cilinder, sto sam i ucinio te ponovo vratio svijecici. Nakratko je upalio, ali stiskanjem gasa odmah se ugasio. Isto sam ponovi ovise puta, ali bez uspjeha. Molim Vas za savjet sto napraviti, buduci da nemam novaca zua majstora, a prodao bi auto koji je u odlicnom stanju za svoje godine. Napominjem da prije nije bilo nikakvih problema sa motorom ili paljenjem u svim vremenskim uvjetima.

OPćI SAVJETI – AMATERSKO PITANJE

Postovani gospodine Meic, zanima me ako bi mi mogli objasniti jedan postupak prilikom montiranja zupcastog remena, da budem tocniji zanima me da li se s novim remenom moze faza stavit 100% tocno, koliko sam upucen da se sa novim remenom faza stavlja pola zuba ‘u ranije’, pa kad se remen rastegne sve sjedne na svoje, da li je to tocno, i da li to vrijedi za 8v i 16v motore?Ako vrijedi i za 16v motore, kako se onda okrecu oznake?