HYUNDAI ACCENT – LAZNA INFORMACIJA O TEMPERATURI
Evo trazeci na internetu rijesenje mog problema vezanog za Hyundai accent 1.4 12v 63kw, srecom naisao sam na vasu stranicu i naprosto ostao zaprepascen vasom strucnoscu i vasom dobrom voljom pri davanju savjeta. Iako od raznoraznih savjeta do sada da nemam razloga za brigu ja nemam mira jer sam iskreno pedantan i volim da sve bude kako treba, odlucio sam vam se javiti da cujem vase cijenjeno misljenje na kojem vam unaprijed zahvaljujem.Problem je sljedeci! Drugi ili treci dan nakon sta sam kupio auto (2005. god 34000 km) kratko sam stao ugasio auto i kada sam ponovno upalio uocio da je temp. izmedu radne i crvenoga, ali cim sam upalio auto ona se vratila u normalu.Sve je bilo normalno do drugoga dana i od tada kada je auto dosao do radne temp. kazaljka temp. je putovala od rad. temp pa do crvenoga, cak znala i uci u crveno, pa je malo bila u normali... .Naravno odmah sam stao i trazio pomoc kolege koji je majstor.Zajedno promatrajuci uocili smo da se ventilator pali u nekim logicnim razmacima da crijeva nisu kipuca cak su se mogla drzati i rukom te smo i otvorili cep od kilera bez ikakvih problema a temp. je pritom bila blizu crvenoga.Kolega je odvezo auto da se termo pistoljem izmjeri temp. bloka, crijeva, rs. tekucine i svugdje je izmjereno oko radne temp. od 87 do 90 stupnjeva celzijevih.Nakon toga je promijenjen termostat i termo sonda i opet je bilo isto sve dok nisam otpojio minus sa akumulatora i ostavio tako preko noci.Nakon toga vozio sam se dva mjeseca i sve je bilo normalno i sada je pocelo opet samo ne odlazi daleko od radne i brzo se vrati u normalu i tako ostane sve dok se opet ne upali auto.Od tada vise neznam sta da mislim jer mi je glava puna vec svakakvih prica da je dihtung glave, da je struja, da je neznam sta.Gotovo svaki dan provjeravam ulje, opipavam viskozitet, gledam razinu antifriza niceg ne fali i niceg nije viska.Zadnje sta sam probao i sto me je uplasilo ozbiljno, pa sam vam se zbog toga i javio je da kada otvorim cep od ulja kao da puse lagano zrak van.Cuo sam da to moze biti zbog propustanja kompresije pa zbog toga me mozda muci i ta temp. Ponekad zna na komadicu cepa biti bijelo, kao emulzija ali za to sam procito da ako se auto vozi na kratke relacije da dode na vrhu cepa nisam upamtio zbog cega do kondezacije pa da nastane ta emulzija.Iskreno se nadam vasem cijenjenom odgovoru i savjetu i jos jednom zahvaljujem