VW GOLF IV – MISTERIOZNO GASENJE MOTORA

Postovanje..vec sam vam se javljao u vezi ovog kvara,naime auto se gasi u voznji ne ucestalo, i dok se pali,znaci upalim par sekundi radi i ugasi se..e sada prosao sve moguce stvari od klapne gase,pumpe,filtera ,centraline,dizni,struje,kod kljuc bas sve,vozio ga u ovlasteni tri dana gledali sve u redu,vozi u toyotu isto sve u redu,i evo danas zovem i kazu mi da ne mogu vjerovati da nemogu otkriti kvar na obicnom golfu, mislim ono ovlasteni servisi pa ne znaju kvar..vec mjesec i pol dana taj kvar zeza..medutim kada se centralina resetira auto 3-4 dana vozi normalno i onda opet..vise stvarno ne znam kome da se obratim za to,jer sam ih vec prosao jako puno..Pa me zanima dali ste mozda imali slicnu situaciju i ako bi mozda otprilike mogli znati u cemu je problem..Bio bih vam vrlo zahvalan na odgovoru!

CITROEN C5 – TRESE PRILIKOM GASENJA MOTORA

Postovani, imam Citroen C5 2.0 Hdi (80 kw) iz 2004. godine sa prijedenih 151000 km.Problem koji je prisutan vec sigurno 2 godine je tresnja prilikom gasenja motora.Vibracije se osjete i prilikom paljenja ali su kod gasenja motora znatno naglasenije.Takoder se i javlja cvileci zvuk iz predjela getribe.Istrazivajuci po internetu dosao sam do informacije da je ovaj motor opremljen dvomasenim zamasnjakom koji je najvjerojatniji krivac za ovakvo ponasanje vozila.Navodno su njegove opruge oslabile.U voznji se auto ponasa normalno tj. ubrzava glatko, osim ponekad prilikom voznje na na niskim okretajima (cca. 1100-1400 o/min) u nizim stupnjevima prijenosa kad dolazi do laganog zastajkivanja.Kvacilo je mekano,mjenjac bar zasad radi bezprijekorno,jedino se moze osjetiti nekakvo grebanje kroz pedalu kvacila nakon intezivnog pritiskanja iste(kolone u gradu). Zanima me smijem li nastaviti voznju sa vec oslabljenim zamasnjakom,da li njegovo puknuce moze prouzrociti stetu na motoru ili pak sklopu getriba/diferencijal?Takoder me zanima vase misljenje o ugradnji klasicnog zamasnjaka umjesto ovog dvomasenog?

VW GOLF IV – ULJE U MJENJACU

Postovanje gospodine Meic. U prvom redu moram, ali moram kao i ostali da pohvalim vasu stranicu, savjeti su odlicni a bilo je price da je i novi izgled stranice u pripravi, tako da se iskreno radujem tome. U mom slucaju nemoze proci dan da ne provjerim ima li kakvih novih vasih savjeta. A sad da Vam priblizim svoj problem, ako je to uopste problem. Ovako imam VW Golf IV 1.4 16v, 2000 god. Posto sam ja laik, ali osjecam svaku sitnu promjenu na svom vozilu, svaku sitnicu, tako sam primjetio i neki dan da je mjenjac nekako bucniji kao i da teze mjenjam brzine. Prvo sto mi je palo na pamet je ulje u mjenjacu pa sam ja htio to provjeriti ali nisam uspio, svaki cep, svaku sitnicu koju sam mogao skinuti, izvuci ja sam izvukao ali nikako da nadem taj mjerac. Posto moj serviser, ujedno i prijatelj iz opravdanih razloga nije u stanju sve to da provjeri, molio bih Vas da mi nekako pomognete. U prvom redu me zanima postoji li taj mjerac, gdje se nalazi, koliku razinu ulja odrzavati i koje ulje preporucujete za taj odredeni model vozila? I imate li Vi neku ideju sto bi mogao biti uzrok povecanoj buci i tezem mjenjanju brzina? Vozilo je kod mene nepunih godinu dana, dok u servisnoj knjizici ima neka biljeska da je ulje mjenjano davne 2006. na relativno maloj kilometrazi od 50.000 km, u mene sada trenutno stoji 90.000 km.

MERCEDES C 240 – DA LI MIJENJATI SVJEćICE?

Dobardan g. Meic, vidim da dajete jako detaljne i iscrpne savjete ljudima, tj. da ste temeljiti. Mene bi zanimalo par stvari, naime imam C 240, prvi vlasnik, redovito servisiran, sad ima 200 000km. Mehanicar mi kaze da bi sad trebao mijenjati sve svijecice, da li je to neophodno i kako se moze provjeriti da li svjecice treba ili ne promijeniti? Dalje, poceo mi se malo cuti remen, cviliti, da li to znaci da i njega treba pod hitno pormijeniti? I za kraj, zanima me Vase misljenje o tome je li se ovaj automobil isplati zadrzati s obzirom na kilometrazu i motor koji je dugovjecan, ili ga je bolje prodati s obzirom na to da ima vec 9 godina i da ce sve cesce nesto odlaziti pocevsi od zglobova, pumpi, klime itd.?

AUDI A3 – GUBI TEKUCINU

Molim Vas za Vase misljenje o mogucim uzrocima gubitka rashladne tekucine.Podaci za auto: Model: Audi A3 8P (2006.),Motor: 2.0 TDI PD 100 kW,Predjenih kilometara: 161 000,Gorivo: Euro5, rashladna tekucina G12, ulje sinteticko 5W30 Opis stanja:Auto je kupljen prije 2 mjeseca, sa 158.000 predjenih kilometara. Auto je redovno servisiran u ovlastenom servisu i ja sam ga takodje nastavio servisirati u ovlastenom servisu.Tokom koristenja primjetio sam da auto gubi rashladnu tekucinu.Za predjenih 3000 km izgubio je oko jedan litar tekucine koja je naravno redovno dopunjavana.Servis je 2 puta radio test rashladnog sistema pod pritiskom I nije uspio pronaci gubitak tekucine (bar ne ocigledno).Tekucina je cista, nema mijesanja ulja I tekucine.Na poklopcu za punjenje ulja I na test sipki od ulja nema ‘majoneze” sve je savrseno cisto.Nisam uspio uociti mjehurice vazduha u rashladnoj posudi dok motor radi.Nivo ulja u motoru se ne mijenja (ne povecava niti opada).Ispuh je cist, nema crnog dima, malo bijelog odmah poslije paljenja na hladnom vremenu.Test na tehnickom OK, CO2 I ostalo u ispusnom sistemu OK, ispod dozvoljenih max. vrijednosti.Sve ostalo u savrseno urednom stanju. Moguci uzroci po mome misljenju: - Hladnjak EGR-a (recirkulacija ispusnih plinova) - Poroznost ili pukotine u glavi motora - Brtvu glave sam eliminisao jer nema mijesanja ulja I tekucine I ostalih simptoma koje ste naveli u prethodnim odgovorima (Corsa) 1.4(44kW) 1997godina Pitanja: - Da li mislite da ima jos nekih mogucih ozroka gubitka rashladne tekucine ? - Koliko je test pod pritiskom pouzdan (test su radili u kratkom intervalu, pola sata) ? - Ako uzroci mogu biti samo EGR ili glava postoji li neki nacin da se pouzdano utvrdi sta je u pitanju bez zamjene dijela ?

VW GOLF II – BENZIN ULAZI U MOTORNO ULJE

Imam golf 2 1.6 benzin 88 godiste. Vec duze vrijeme povecava mi se nivo ulja i u njemu se primjecuje miris benzina s tim da se na cepu od uljevanja goriva nakuplja prljavstina bijele boje, te sam primoran mijenjati ulje, a na sipci od mjerenja ulja navedene prljavstine nema. Vise puta sam mjenjao karburator cime nisam rjesio problem mjenjao sam benzinsku pumpu takloder nisam rjesio problem kao i filtere od goriva. U voznji motor zna dobivati povecani gas zatim nakon mjenjanja brzina ostaje povecani gas par sekundi. Zatim se povremeno gasi kad mjenjam iz vece u manju brzine kad je u leru.