OPćI SAVJETI – UGRADNJA RASPLINJAčA

Postovani,imao bi par pitanja u vezi rasplinjaca i montaze na masinu koja je imala injektore a posto se bavite ispitivanjima motora i sveg ostalog mislim da bi mi mogli pomoci ako ste voljni. Injektori nisu u funkciji a sistem paljenja sam rijesio tako da sam na originalan razvodnik ‘spojio’ razvodnik motora koji radi bez ecu-a. To radi bez prekorno ali samo na plin... Zanimalo bi me po vasoj preporuci kakav rasplinjac ili rasplinjace staviti da sve radi kao na el. Dizne. Prirubnice za spoj sa usisnom granom nisu problem kao ni ostali mehanicki dodaci (sajla gasa, rucni cok, zracna kutija, mjesaci plina, nisko tlacna pumpa goriva...) radi se o 6 cilindricnom v6 motoru 12ventila od forda scorpio zapremine 2,9l, 110kw.Ja sam mislio stavit 2 stromberga od nekog volva zapremine 1.8l – 2.0l tako da jedan bude za 3 cilindra i to bi mi konstrukcijski idealno pasalo zbog mjesaca plina. Nabavio sam i solexa 4a1 kojeg sam nesto malo probao ali nije radilo kad nisam imao originalne ler dize. Imam i delorto rasplinjace od alfe ali 2 dvostruka a trebao bi 3 dvostruka tako da bude za svaki cilindar jedno grlo, oznaka je mislim DCOE 40.Ako mi ikako mozete pomoci bio bi vam puno zahvalan!

VW GOLF IV – VIBRACIJE

zovem se lmir pisem vam prvi put.iz procitani tekstova primjetio sam da dosta pomazete,pa cu se ija obratiti.imam golfa 4 74kw tdi,problem je u tome sto prilikom voznje i dodavanjem gasa trese na volanu,cim pustim gas ili izbacim iz brzine auto se ponasa normalno.stavio sam nove gume,uredno balansirane.zanima me o cemu se zapravo radi.

SEAT CORDOBA – PROBLEMI SA PLINOM

U proslosti ste mi kvalitetno pomogli ali opet trebam vasu strucnost. Naime, vozilo je Seat Cordoba 1.4(2006), 84.000 s Landi Renzo plinskom instalacijom. Auto je radio na plin normalno, sve do proslotjednog redovnog servisa kod renomiranog servisera gdje su cisceni injektori i promijenjen filter te podesena smjesa zbog po meni malo vece potrosnje te pritegnute obujmice crijeva zbog gubljenja antifriza. Nakon servisa pocinje moja havarija, auto se pocinje gasiti prilikom kocenja motorom u drugoj brzini pri zaustavljanju. Na moju reklamaciju isti nakon 2,5 sata rada na autu govore da nije do njih vec se zaprljala zaklopka snage(od loseg plina na Tifonu), istu su mi ocistili gratis(iako nisu morali!?) i rekli da ce izdrzati neko vrijeme ali da najbolje promijenim plin(Proplin) i predem na Croduxov i to je to. Isti dan u voznji po autoputu motor pocinje cukati pri brzini od 130 km i pali se lampica motora te ja odmah prebacujem na benzin i nekako dodem kuci. Sutradan tocim Croduxov plin ali i dalje se svaki dan barem dva-tri puta auto ugasi prilikom kocenja motorom u drugoj najcesce prije semafora. Medutim danas je bio vrhunac kada nakon sto se ugasio nije htio upaliti na plin a kada i jest nije htio krenuti kao da nema dovoljno snage pritiskanjem gasa se nije nista dogadalo. Nakon gasenja se upalila lampica serva ali kada sam ga ugasio i ponovo upalio ona je nestala?! Nadam se da sam Vam dao dovoljno informacija te da cete mi moci reci sto dalje.

FIAT PUNTO – TEŠKO PALI

Postovani, posjedujem punta 1.9 jtd. 2003 dvije i pol godine i nikakvih problema nisam imao sve do neki dan. naime, dan nakon redovne promjene ulja i filtera ulja nije mogao da upali. vergla onako, na suho, ni da zakaslje. tim verglanjem mi se i akumulator iscrpio, bio je svakako slab i znao sam da ga moram svakako promijeniti. upalio sam na sljepanje iste sekunde cim sam pustio kvacilo i odmah otisao i kupio novi akumulator, i taj dan je auto palio bez problema kao i do sada- ‘na zub’. sutra ujutro s novom baterijom opet isto, vergla, al ne pali. opet na guranje, istog trena upali i nakon minute vremena mozete ga ugasiti i paliti bez problema. odem kod mehanicara na dijagnostiku-sve u redu-nema greske, al mi meh.kaze da promijenim filtere goriva i zraka...i promijenimo. i dok je auto vruc, sve u redu, ujutro ista prica. i opet na guranje, pa mehanicaru, kaze mozda je kompresija na diznama, 3 su bile oko 0, jedna +1,4. zamijenimo i tu diznu sto je +1,4, medutim isti problem. uputi me kod nekog drugog el.da mi ponovo sve pregleda i ovaj kak ga je ujutro verglao i verglao, zezne mi 2 grijaca i kaze mi da su grijaci (kod prvog mehanicara prvo sto smo gledali su bili grijaci i bili su ok svi, pregledavao ih i prek dijagnostike i pojedinacno svakog vadio), i tako ja promijenim sva 4 grijaca i jos po njihovim savjetima uzmem neku tekucinu za prociscavanje rezervara i motora kao da procisti malo motor. sutra ujutro ponovno nije htio upaliti na kljuc, i opet odem do mehanicara, htjeli su otvarati motor i nositi ventile da se pobruse i tak' nesto, al nisam dao jer mislim da je s motorom sve uredu. i nakon jos 2 dana jutarnjeg guranja sad i kad je vruc da bi upalio ne pali vise tako slatko nego vergla jedno 3 sekunde. nemam pojma vise sta da radim, ovi mehanicari samo nagadaju kvarove a nemaju pojma sto je.

TOYOTA COROLA – ZAMJENJEN VARIJATOR FAZE, ALI….

Postovani, vec sam polako siguran da mi jedino Vi mozete pomoci, pa Vam se obracam s molbom da mi pokusate odgovoriti na moje pitanje: naime, prije nekoliko mjeseci u ovlastenom servisu na Toyoti Corolli HB 1,6 2003.g. zamijenili su mi VVT-i bubanj (varijator faze). Nakon te zamjene, motor vise ne pokazuje gresku (P1349) koju je pokazivao prije i naoko je gotovo sve u redu. Medutim, ubrzo sam ustanovio slijedece promjene: 1. motor je tromiji, nema snage kao prije, na 'gas' ne reagira kako je to bilo prije zamjene. 2. motor je bucniji nego prije, pogotovo iznad 3000 rpm... 3. motor proizvodi vibracije koje se prenose na pedalu 'gasa'-sasiju, u leru se trese ... 4. dakle - greska postoji i ona je iskljucivo mehanicke naravi ... Bregaste osovine morale su se demontirati i kasnije natrag montirati da bi se zamijenio varijator, i smatram da je tu mozda i problem: - motor je stavljeni u fazu i to je OK, mozda lezajevi bregastih nisu pritegnuti pravilnim momentom i redoslijedom ili bi mozda trebalo podesiti ventile, ako se u tom motoru uopce podesavaju (mozda su samopodesavajuci?). U ovlastenom servisu su ljubazni i kazu da motor vise ne detektira gresku i da nema razloga za revizijom postupka. Auto je u voznom stanju i neki vozac-pocetnik ne bi ni nista narocito primjetio, medutim nekom znalcu i tko je vozio Corollu 1,6 ovo se ne bi moglo podvaliti. Prema tome, molim Vas odgovorite mi na ovo pismo Vasim videnjem problema. Ako mislite da mi stvarno mozete pomoci, po dogovoru dolazim k Vama ...