SKODA FABIA – MAGLE SE STAKLA

Molim Vas lijepo za pomoc..konstantno mi se magle stakla iznutra u skodi fabiji 1.4 MPI, 2002 g.U posljednje vrijeme mi nesto nije u redu sa vodenom pumpom (mislim ju promjeniti) pa sam mislio da li to ima kakve povezanosti sa magljenjem stakala?sve sam ocistio sa Ajaxom, promjenio sam filter peludi, ukljucim AC i opet je zamagljeno..

RENAULT SCENIC – PUKAO KLINASTI REMEN

Postvani!Iz Ohrida sam,I imam problem sa mojim autom.Pre neki dan puko mi klinasti kais,i sad mi je auto u servisu.”Strucnjaci” su mi nabrajali 5-6 problema:te senzor na radilici,te regulator nafte na pumpu,i ne znamm sta jos...Ispitali su sve te stvari i kazu da su u redu,ali nisu postavili kais,pa me interesuje dali auto moze da upali bez klinastog kaisa.

RENAULT LAGUNA – MIJEŠANJE ANTIFRIZA

Vozim Renault Lagunu 2.0 16V iz 96’godine.Nedavno sam mjenjao antifriz tako da sam mjesao dvije vrste.Shell i Ina antifrize.Cinilo mi se da nece bit problema jer su oba dve plave boje.Kasnije sam cuo od x ljudi da to nije pametno.Posto ti ljudi ipak nisu strucnjaci mislim da bih se trebao obratit Vama koji to jeste.I sad sta da radim?

VW POLO – VRAćANJE STARE PUMPE?

Molim informaciju o cjeni sledece usluge kod vas: -elektro-hidraulicna pumpa za wv polo 2002 god (oznaka pumpe 6QO 423 155 L ) KOYO za servo uredaj upravljaca. -demontaza stare i montaza nove ili polovne pumpe Usputno pitanje :da li je obavezno vracanje neispravne pumpe u wv njemacka ili se time umanjuje cjena nove pumpe.Ovo pitam zbog toga sto su mi u ovlastenom servisu wv tvrdili da je to obavezna procedura i uslov ( vracanje stare pumpe)

FIAT MAREA – VOLAN SE NE VRAćA U SREDNJI POLOŽAJ

imam Mareu 1.6 i problem sa servo volanom. Sve je u redu dok je auto hladan (tek upaljen), ali problem nastaje nakon nekoliko minuta rada tj. voznje (5-10 min). Volan tada u voznji postane tvrd dok je na mjestu normalan (mekan). Kada se vozim volan se ne vraca u srednji polozaj prilikom izlaska iz zavoja tj. vrati se samo djelomicno (a i to djelomicno uz moju pomoc). Mozda se nisam dobro izrazio kad kazem da je volan tvrd, vise onako grub (kao da ga nesto drzi blokiranim) i svaka najmanja izvedena korekcija sa volanom ostaje u blokiranom polozaju pa rucno moram vracati natrag. Npr. na otvorenoj cesti kroz zavoje, kako okrenem volan tako ce i ostati dok ga ja fizicki ne vratim. Uglavnom nema one finoce i mekoce i ne vraca se. Dok je auto hladan prvih nekoliko minuta sve je u redu a ponekad mu dode da je ok (iako jako rijetko) i dok je zagrijan. U leru se uvijek normalno ponasa i najnormalnije se mota bio hladan ili zagrijan (nista ne zuji, nigdje ne curi ulje, nema nekog lupkanja, skljocanja,...). Promjenio sam ulje u servu i napravio spur ali nema nikakvih rezultata. Sad mi ostaje pumpa ili letva volana ili mozda ipak nesto trece (??). Moze li servo pumpa raditi takve probleme ?

VW GOLF II – LOŠI MAJSTORI

Postovani imam GOLFA 2 1.6 BENZIN i imam problem kad ga upalim dok je hladan sav se trese i ispusta crn dim i nesmijem mu pustit gas oma se ugasi ali kad se zagrije sve normalno radi vozio sam ga pet kod majstora ali mi niko nije otkrio kvar pa me interesuje sta bi moglo biti hvala na odgovoru