SAAB 95 2,3 TURBO, 191 KW – UGRADNJA PLINA

Vidio sam na Vasoj stranici da ugradujete plin u automobile,a s obzirom na posjecenost i komentare vidi se da ste strucan i kvalitetan majstor pa sam se javio da cujem Vase misljenje.Naime namjeravam kupiti saab 95 2.3 turbo 2008 godiste.E sad gdje god sam pitao svi su mi rekli da u taj auto ne ide plin ,navodno previse konja na 4 cilindra.Auto ima 260 konja (191 kw) i kazu da je to previse i da ne ugraduju plin u takve aute jer nemogu garantirati kvalitetnu izvedbu,odnosno da nemogu garantirati da ce to sve skupa raditi kako treba.Posto kod nas nema puno takvih auta nemam bas puno izbora da pitam i vidim ,al naisao sam na Njemackim stranicama saabove u koje je ugraden Prins plinski sustav.To me je potaklo da Vam se obratim i pitam za savjet.Pa Vas lijepo molim da mi kazete jel je moguca ugradnja i kolika je cijena.

PEUGEOT 407 – LUPKANJE KOD OKRETANJA VOLANA

Dugo sam citao vase odgovore na probleme koje imamo na vozilima i moram reci SVAKA CAST,ali tu nisam jos pronaso problem koi ja imam na mom autu.Naime ja vozim peugeot 407,benzinac 2005 god,motor 1.8.ima par meseci vec od kad sam primetio da kad okrecem volan (levo-desno) i kad sam u mestu i kad sam u toku voznje cujem neko kuckanje u prednjem trapu (cak,cak,cak),Majstor mi promenio ulje u letvi volana ali se to kuckanje i dalje cuje,i povremeno mi se na instrument tabli pali ESP/ASR UREDJAJ DEFEKT.

FORD ESCORT – ISPRAVNOST MAF SENZORA

Postovani gosp. Meicu U vise navrata sam Vas zamolio da mi opisete par osnovnih (prepoznatljivih) simptoma kvara maf sentora kod Ford escorta 1,6 16v 90HP(KS), jer mi u Splitu u servisu nagadaju da je kvar u njemu i da ga kupim (1500 kn) pa ce tek onda znati dali je sigurno kvar u njemu. Ja osobno ne primjecujem razliku u voznji (moguce zato sto ga stalno vozim pa se postepeno navikavam na razliku ponasanja vozila) ali je na trehnickom pregledu O2 3,5 (prevelik ). Ukoliko imate vremena molim vas da mi odgovorite na upit.

VW GOLF IV – POLOŽAJ PUMPE ZA GORIVO

Kad mi gorivo padne na rezervu auto mi se pocne gasiti u voznji...i normalno par puta vise okrene i pali opet.i tako samo kad je na rezervi. Goriva ima dosta jer sam vadio pumpu i ocistio je ali svejedno krepava...pa sad neznam dal pumpa mozda ili sta kad se to desava samo kad je na rezervi...a neko vrijeme prije je vec i slabije vukao...pa sad je pretpostavljam da je pumpa....a sve cijevi su cijele i nema vidljivog ostecenja...

VW GOLF MK2 – ZAMJENJENE SAMO GUMICE VENTILA

Postovani gosp. Meicu evo da vam se obratim sa nadom da cu dobiti vise strucan odgovor .Imam golfa MK2 1.6 sa benziskim motorom koji evo predje 260,000 tisuca bez vecih problema osim onih koje inace ovaj model ima sa karburatorom i automatskim sauhom to sam sredio u samostalnoj izvedbi naravno sa orginalnim djelovima.Na 200,000 tisuca radjen je redovan servis sa zamjenom gumica ventila koje su stvarno bile kao kamen.Majstor koji je radio servis nije skidao glavu samo je izvukao gumice i ubacio nove.Gumice su orginalne!Auto vise ne trosi ulje i radi savrseno osim blagog zveckanja ventila ali kada je vruc, To me pomalo brine je su i hidro podizaci zamjenjeni na 120,000 tisuca To zveckanje je u ritmu sa stankom pa opet,Mislio sam da je do ulja ali je sa novim uljem isto.Podizaci su provjereni svaki na pritisak,ne propadaju ni malo.Zveckanje nije uvjek isto nekada jace nekada slabije naravno kada je vrijeme toplije manje se cuje pa sam zato mislio da su podizaci, ali nisu.Dali je to talog i primjese ulja na venillu od propustanja gumica ili nesto drugo? Sa nadom da cu dobiti odgovor puno pozdrava i uspjesnu Novu Godinu zeli vam vas fan...