PEUGEOT 307 – DA LI SKINUTI FAP FILTER?
imam problem sa FAP filterom,vozim P307 2.0 hdi 79 kw,izbacio mi je gresku antipollution fault, ukljucio esp lampicu i nece da vozi preko 2800 obrtaja.sta raditi i dali preporucujete skidanje fap filtera.
imam problem sa FAP filterom,vozim P307 2.0 hdi 79 kw,izbacio mi je gresku antipollution fault, ukljucio esp lampicu i nece da vozi preko 2800 obrtaja.sta raditi i dali preporucujete skidanje fap filtera.
Prije svega sve najbolje u Novoj 2011.godini, te zahvala na pomoci nama ‘obicnim’ vozacima! Posjedujem C220 cdi, 2003.godina i u ovo zimsko vrijeme nikako da postigne radnu temperaturu od 90 stupnjeva celzijusa, cak niti nakon 2 sata voznje!? Promjenio sam termostat jer mi je rusio temperaturu na otvorenoj cesti. Sada ne rusi temperaturu ali nikako da je digne preko 60 stupnjeva (vanjska temperatura je bila -3 stupnja kada sam ga vozio. Kolega mi kaze da taj Mercedes ima dodatnu pumpu za tjeranje tekucine radi brzeg postizanja radne temperature pa me zanima da li ona moze biti uzrok ovog problema i gdje se tocno nalazi u motornom prostoru. Napominjem da sam auto kupio prije mjesec dana pa nisam imao mogucnost pratiti temperaturu motora u toplije vrijeme.
Postovani g.Meic kao prvo,zelim Vama i Vasoj obitelji svako dobro u 2011.g Slucajno sam otvorio Vasu stranicu i vidjevsi da savjetujete ljude u vezi njihovih automobila,a vidjevsi komentare ljudi koji su izrazito pozitivni,ne mogu a da se ne zapitam,ima li jos normalnih (dobrih) ljudi.?Vidim i vjerujem da ima.Svaka Vam cast. Nego,i ja imam tako nekakav problem u vezi auta.Imam Mercedes E 220 CDI 2002g 110kw 150ps,model 211,presao 416000km,nije na njemu nista posebno radeno(servisi i sitne stavke) pa me zanima,jedan majstor mi veli,treba mijenjati dizne(najbolje sve),drugi veli,ni slucajno itd... Auto normalno ide,potrosnja oko 10-11l po zimi ali sam primjetio da malo vise ‘dimi’ iz auspuha.zanima me,kada bih mijenjao uloske u diznama(daleko jeftinije) sta bi dobio,kako to funkcionira i sl. Molim Vas za Vas savjet.
Postovani gosp. Meicu slucajno sam naletio na vasu stranicu, pa se ovim putem javljam kao i svi s nekim problemom. Naime, kupio sam u 04/2010 Audija A4 iz 1996 godine 1.8. 20V sa ugradenim BRC plinom (atestiran). Auto je presao cca 150 tkm i bivsi vlasnik mu je napravio veliki servis (remenja, natezaci, ulja, podvozje sredio...), medutim vozilo detonira na leru,(na plinu i na gorivu) te trza pri vecim brzinama na autoputu. Na normalnoj gradskoj voznji do 100 km/h se ponasa normalno bez obzira kakav stil voznje koristio. S tim da na niskim okretajima na gorivu nemirno radi (okretaje dize spusta, pa se smiri, pa ponovno), dok na plinu samo detonira. Sa vozila je skinut katalizator i poslije toga nije spajan na dijagnostiku, te u voznji na LPG mi trosi gorivo sto nebi smio. Da li ste imali do sada nekakav slican slucaj, jer neznam sta da radim s njim.
Imam GOLF 3, kompletan auto se trese ne bitno da li je u leru, na velikom gasu ili malom, znaci stalno se trese. Ujutro kad se upali radi ko traktor a dok se malo zagrije manjim intenzitetom trese. Vozio sam kod majstora da pregleda nosace, kaze da su dobri, vozio sam kod limara da pregleda trap, mostove i grede da nisu krive, kaze sve ok...Pa me sad bas zanim, kad je sve ok zasto onda trese, gdje motor jos moze dodirivati sasiju?
nakon manjeg sudara i promjene intercoolera na audiu 1.9 tdi 130 ks, auto mi ide slabije, i par puta mi je izbio osigurace na spojevima cijevi od turbine, vratio sam osigurace i sad je sve u redu ali auto ne ide kao prije nesrece. i jos uz to mi nakon 10 15 min rada na minimumu trenutna potrosnja ode na 15 litara i tako se za 0.1 penje do 16 i opet iz pocetka. i kad krenem nakon toga voziti pokazuje normalno.