VW PASSAT – RASTAVLJANJE RAZVODNOG MEHANIZMA

Volkswagen Pasat 2000g.p. 1.8 benzin 20 ventila imam problem sa curenjem ulja u predjelu zadnje strane dekla ventila. Zamjenjena brtvila ali ulje i dalje curi. Po meni ne radi se o curenju usljed lose brtve vec curi ispod pumpe koja se nalazi u toj zadnjoj zoni ali ne znam kako skinuti lanac tj.spaner lanca da bih mogao skinuti bregaste osovine.Majstor nisam ali me trenutna finansiska situacija tjera da neke stvari moram uraditi sam pa vas molim za pomoc,ako je moguce da mi napisete na koji nacin da rastavim taj sklop bregaste osovine,lanac,spaner lanca... U nadi da cete mi pomoci lijepo vas pozdravljam

VW PASSAT – RASTAVLJANJE RAZVODNOG MEHANIZMA

Volkswagen Pasat 2000g.p. 1.8 benzin 20 ventila imam problem sa curenjem ulja u predjelu zadnje strane dekla ventila. Zamjenjena brtvila ali ulje i dalje curi. Po meni ne radi se o curenju usljed lose brtve vec curi ispod pumpe koja se nalazi u toj zadnjoj zoni ali ne znam kako skinuti lanac tj.spaner lanca da bih mogao skinuti bregaste osovine.Majstor nisam ali me trenutna finansiska situacija tjera da neke stvari moram uraditi sam pa vas molim za pomoc,ako je moguce da mi napisete na koji nacin da rastavim taj sklop bregaste osovine,lanac,spaner lanca... U nadi da cete mi pomoci lijepo vas pozdravljam

OPEL ASTRA – GUBI TEKUćINU

Imam problem sa gubljenjem rashladne tecnosti. U pitanju je Opel Astra G 1.7 DTI koji je poznat da mijesa ulje i tecnost tako da nisam htio da zanemarim taj problem.Tecnost ne nestaje redovno nego samo recimo svaki drugi ili treci dan, dok drugim danima ne nestaje ni kapi. Pregledao sam svako crijevo i nigdje se ne vidi da pusta tecnost niti tragovi permanta (pregledao sam i unutrasnost kabine). Tecnost iskljucivo nestaje nakon sto auto prenoci i to cak do pola litra u toku noci. Tecnost ostaje na istom nivou u toku rada motora.Nivo ulja se nekada povecao prije nego sam primjetio da mi nestaje permanta. Onda sam izbacio visak da bi mogao pratiti rast ulja, ali od tad se nikad nije povecao. Ulje je normalne boje, ima malo pjene na cepu motora a na rezervoaru tecnosti nista. Jedino sam primjetio da, kada prstom zavucem ispod cepa motora, ima dosta bijele pjene. Auto vozim najcesce na kratkim relacijama pa ne znam da li se zbog toga stvorila pjena. Vec vise od mjesec dana cekam neki konkretniji znak kvara pa da znam sta da popravljam posto moze biti poprilicno skup popravak. Moj automehanicar je zbunjen kao i ja, a nista konkretno se ne desava pa molim vas da me posavjetujete.

LAND ROVER FREELANDER – JAKI ZVUKOVI U ZADNJEM DIJELU

postovani,radi se o land roveru freelanderu 1998 god benzin jaki zvukovi u zadnjem dijelu auta, mislio sam da su gume ms ali stavio sam nove ali isto mislim da se mijesaju dva slicna zvuka ali ipak razlicita pa pretpostavljam da je greska u kardanu i zadnjem diferencijalu. Molio bi Vas da mi odgovorite da li treba mijenjati neke lezajeve i ulje u diferencijalu.Zvukovi su sve intenzivniji pa se bojim da ne dode do nekog loma.

SKODA FELICIJA – RASPLINJAč

Postovani, vlasnik sam Skode Felicie 1.3 s rasplinjacem.Rasplinjac sam prije 2000km reparirao, zamijenio sam sve osim dizni. Nakon podesavanja smjese (sluhom) motor stvarno lijepo radi i prosao je eko-test prilikom registracije bez problema.Kako je ovih dana prilicno hladno pojavio se problem s jutarnjim paljenjem. Prije paljenja, pritiskom na papucicu gasa aktiviram automatski cok, okrenem kljuc, motor proradi, ali nakon nekoliko sekundi se ugasi. Tako probam jos dva puta nakon cega se motor vise ne gasi i dalje nema nikakvih problema.Prije ovih hladnijih dana, motor je proradio kako ljudi vole reci 'na zub' i nije bilo nikakvih problema. Ispocetka sam imao problem s membranom coka (dva stupnja), nju sam zamijenio i podesio ta dva stupnja otvaranja coka po podacima za VW Polo 1.3 koji ima isti takav rasplicnjac zato sto nemam tocne podatke za skodin 1.3 motor. Ovo sto mi se dogada mi djeluje kao da bi problem mogao biti u prevelikoj otvorenosti krilca coka kod prvog stupnja. Nakon sto motor proradi jasno se primjeti kako se ukljuci i druga razina coka. Zamolio bih vas, ako znate, da mi javite tocne podatke podesavanja 2-stupanjske membrane coka za ovaj motor. Napominjem da je motor u prilicno dobrom stanju sa 125000km. Jos bih vas zamolio da mi kazete sto tocono, o motoru, govori razina HC u sastavu ispusnih plinova motora. Na eko-testu izmjereno je 160.

AUDI B4 – OD MAJSTORA DO MAJSTORA

Postovanje, imam jedan problem koji ne zna nitko rijesiti u mojoj okolici, a i sire, pa se obracam vama u nadi da cete imati kakav koristan savjet ili rjesenje. Problem je nastao prije 2 mjeseca, kada je auto dosao od jednog majstora. Naime auto je tada imao drugi problem, koji je taj majstor rijesio, ali vidjeo je usput da mi malo curi gorivo na bosch pumpi, i na svoju ruku je otklopio tu bosch pumpu i stavio silikon, sto po meni nije trebao da dira. Nakon toga mi je auto poceo dosta slabije vuci, a prvo paljenje dnevno je trajalo 10-15 minuta, s tim kad ga upalim da mi je slab izmedu 900 i 1000 okretaja i slabo je primao gas. Primjetio sam da u glavnom crijevu od dovoda goriva (od rezervara) ima mjehurica zraka, opet sam mu vratio auto nazad, tek tada mi je majstor spomenio da je dirao zadnji put bosch pumpu, i rekao mi je da pumpa ne valja. Nabavio sam drugu polovnu bosch pumpu, odvezao auto kod drugog majstora da mi to promijeni, ali nakon toga je auto palio jos teze, oko 25-30 minuta dnevno, a problem sa zrakom je ostao, ili jos bolje receno preko noci se vratilo svo gorivo u rezervar, pa sam ga odvezao kod treceg majstora, koji mi je ugradio nepovratni ventil izmedu filtera i bosch pumpe. Auto je nakon toga upalio malo bolje dok sam odlazio od majstora, ali nedugo zatim je crkao i vise ga nisam mogao upaliti. Zvao sam majstora, koji je dosao da vidi u cemu je problem. Otpojili smo crijevo od glavnog dovoda goriva, stavili smo njegovu pumpu da povucemo gorivo iz rezervara, ali je samo zrak izlazio, i nikako nismo mogli navuci gorivo, a rezervar je do pola bio pun. Mislim da se desava nesto sa zrakom, da nije u pitanju bosch pumpa, iako su sva tri majstora rekla da je i druga pumpa u kvaru. Sta vi mislite? I jos jedno pitanje. Promijenio sam termostat od vode, ali auto jako slabo grije. Kada je na mjestu, jos nekako i radi, ali u voznji ne grije kako treba. Temperatura motora se penje do max 60, preko toga ne ide. Nadam se da cete imati vremena odgovoriti na moj mail, i dati mi koji koristan savjet.