PEUGEOT 106 – PREZUBLJIVANJE TORZIONIH OPRUGA

Molim vas za savjet,imam peugoet 106 1.1 2002 g. i otiso mi je zadnji trap,tj. kotaci zadnji su se iskrivili prema sasiji i spuetio se prema dolje,prosli tjedan sam ga odvezo kod majstora da to popravi i on je rastavio cijeli most zadnji,nosio osovinu na tokarenje,promjenio lezajeve na mostu,selene promjenio i sada mi je nizi nego sta je bio a bijo je barem 10 cm visi nego sta je sada i sad kad mi odozada 2 putnika sjedne skroz se pusti,bijo sam jucer kod njega da ga pitam zasto je tako a on mi je odgovorio da je sve oznacio kako je bilo i satavio da nezna u cemu je problem.Pa bi vas molio za savjet dalije moguce to kako podici i dali postoji kako rijesenje za to?

CITROEN BERLINGO – POVREMENA GREŠKA

Vozim sluzbeni Berlingo 1.6 HDI, star pola godine. Prije otprilike tri mjeseca mi se desio problem, a danas se ponovio. Radi se o slijedecem: Prilikom pretjecanja drugog vozila ( u oba slucaja bilo je rijec o pretjecanju, sto me danas zamalo doveo u nezgodnu situaciju) vozilo nije reagiralo na gas. Bez obzira koliko se stiska papucica gasa nista se ne zbiva. Nakon par sekundi sve je bilo u redu. Dakle, prvi put nakon 15000 km, drugi put sada nakon 35000 km. U meduvremenu je sve bilo u redu i nikakvih naznaka problema. Moze li se uopce otkriti uzrok problema posto se problem dogada tako rijetko?

AUDI A4 – DIM NAKON ZAMJENE KLIPNIH PRSTENOVA

uvazeni gosp. meicu,neznam da li sam uranio sa panikom ali stvari stoje ovako, danas poslije podne sam uzeo auto iz servisa gdje su mi mijenjali gumice ventila karike i dihtung glave naravno i sredili su glavu obradili i sve ponovo sastavili.naletio sam bas u momentu kad su ga upalili i ono sto mi je odmah zapelo za oko je bio dim.zvuk je bio po meni dobar.nakon sto sam rekao majstoru da dimi a da prije zahvata nije dimio on mi kaze da je to kondenz.radio je tako 15-20 min.ugasen dosuto ulje (tacno na sredimu izmedju min. i max.)nakon sto sam uzeo auto provozo sam se malo po gradu onako skolski do 2500 obrtaja.i dalje dimi a posto je bilo kasno popodne ubrzo i mrak neznam dali je dim bijel ili siv ali mi previse dimi.dali je to normalno s obzirom da sam tek 40km presao.pali ko i prije vuce mozda malo bolje.jos da kazem da je ulje total 5w-30.molim vas savjet da nebude da sam uzalud bacio pare.auto je audi a4 2.0 benzin 2002 god. proizvodnje i trosio je ulje 1l/1000 prije zahvata

BMW 320D – VLAŽENJE TEPIHA

Postovani! Pre 30 dana kupio sam BMW 320d E46 100KW, proiz. 1999g sa full opremom. Posle malih servisnih intervencija primetio sam da je tepih vlazan ispod vozackog mesta (ispod papuca). To sam primetio i ranije ali sam mislio da je vlaga od otvorenog prozorskog stakla (u pocetku je bilo pokvareno el staklo kod vozaca). Medutim, zadnji put kad sam vozio po suhom vremenu primetio sam da je tepih puno vlazniji od pre (prethodno sam ga i osusio kaloriferom).Pitanja: - Koji su moguci uzroci vlaznenja tepiha? - Dali se mogu lako otkloniti i koliko bi otprilike kostale sve te variante servisnih opravki mogucih uzroka vlaznenja? - Dali e u pitanju antifriz i odakle dolazi? Pozdrav i unapred Vam zahvaljujem, Makedonija

AUDI B4 – HOMOKINETICKI ZGLOB SA ROTOFONIKOM

Postovanje gospodine meic svaka cast na odgovorima sve ste mi pogodili do sad koje sam imo kvarove na svom limenom ljubimcu i zahvalan sam vam zbog toga. Zanima me sad u vezi mog Audi b4 iz 1995 godine mjenjo sam homo zglob na lljevom kotacu sad kad sam stavio novi zglob upalila mi se lampica od abs-a auto skroz slabo koci novi su diskovi i plocice na sva 4 kotaca pa me zanima sto bi moglo biti. tata mi je auto mehanicar al iskljucivo je radio starija vozila bez abs pa me zanima dal je moguce da je nesto do senzora na tom kotacu gdje sam mjenjo zglob?

SEAT TOLEDO – PALJENJE GRIJAčA

Postovanje! Vidim da dosta odgovarte, na pitanja, pa evo nadam se da budete pronasli malo vremena i za mene... Ukratko, imam vozilo Seat Toledo 99 Godina, motor je 1.9 TDI, AFN 110ks, auto redovno servisiram, ulje, spaneri, zupcasti, i ostali potrosni materijal... Eh mene zanima sljedece, recimo kada palim auto ujutro kada temperatura bude i minus, ostavim grijace da odrade, i auto upali bez ikakvih problema, bez verglanja. I ajmo reci vozam vozilo nekih 2 sata, dakle predjem nekih 150 kilometara, i ugasim vozilo, i kada hocu ponovo da ga upalim lampica od grijaca se ne pali, jer je vozilo zagrijano, i pocinjem odma da palim, al mi auto tada vergla nekih 5-6 sekundi i tek onda upali... Vozio sam auto u ovlasteni servis i rekli su mi da bi morali zamjeniti kompletan alanser koji kosta 310€, pa me zanima jel vi zaista mislite da ja do alansera, ja iskreno ne mislim da je to uzrok problema, pa evo molim i vas za savjet.