VW GOLF II – SVJETLA TREPERE
Radi se o golfu 2 1.6 benzin 89 god. imam problem sa svjetlima nekad rade dobro nekad ne ,kad upalim svijetla dok auto radi sva svijetla trepere. dali mi mozete objasnit u cemu je problem?
Radi se o golfu 2 1.6 benzin 89 god. imam problem sa svjetlima nekad rade dobro nekad ne ,kad upalim svijetla dok auto radi sva svijetla trepere. dali mi mozete objasnit u cemu je problem?
Kako staviti motor u fazu kod renaulta clia I, 1.9D, 97god.? Naime , radi se o tome da na remenici radilice ne postoje dvije oznake ( kao na preostale dvije gore) za stavljanje u fazu.Gore kod bregaste npr. imam zute tocke, jednu na remenici, a drugu na kucistu.Dolje na remenici imam samo jedan, kao linijski urez, a na kucistu nista. I neki utor se nalazi na toj remenici kao za pero.
kupio sam BMW E36 316i, 170 000 svarnih predjenih kilometara, 91 godiste..auto je u tip top stanju, redovno servisirano. razmisljam da ubacim plin.mnogi mi govore da to nije preporucljivo, jer smatraju da se plin ubacuje u vece motore, jer s plinom veci motori ga i ne osjete i onda ga mogu derat...ja nemam namjeru da vozim ostro, tako da mi i nije bitna snaga koju plin oduzme..sta mi vi preporucujete? govore mi i da cu imati problema sa ainspric pumpom, i da cu imati jos nekih sitnih problemcica koje ce me na kraju skupo kostati...
Imam problema sa kvacilom..imao sam sudar prije nesto vise od pola god i kada je auto popravljen sve je radilo dobro..ali sada imam problema s kvacilom..postalo je tvrdo i hvata skroz dole..mijenjao sam ulje u sistemu kvacila (kocnice) i bilo je malo laksa papucica ali sada je opet tvrda..malo sam gledao papucicu i vidim da je netko prerezao dvije zice koje se nalaze na papucici pa me zanima dali ima to kakve veze s tvrdocom kvacila..inace taj prerezani kabel se vidi kod papucice ali nije prokljucen.. Mijenjac radi dobro i nema nikakvih zatrzanja i ubacuje u sve brzine dobro..auto vuce jako dobro tako da mislim da lamala nije otisla..inace ulje sam sipao uka4..cuo sam price da se treba odzraciti kvacilo ili da je otisao cilindar ali to su sve nagadjanja nekakvih nazovimo to cekic majstora kojim se bojim dati da rade nesto na autu.. Stoga molio bih vas za savijet jer vidim da ste vi dosta strucni u vasem poslu.. Inace auto ima 273000 km i uvezen je iz njemacke..motor je dobar i ne trosi niti kap ulja niti sta curi niti je ista masno..neki noviji auti bi se trabali postidjeti kad otvore poklopac motora a ono motor mastan i prljav od ulja..
Ugradio bih plin u passat 1,6 75kw (2007.god).Mozete li mi dati preporuke oko sistema za ugradnju.Koliko citam po forumima prins je u vrhu, iako na nasem trzistu pretezno preferiraju Landi Renzo. Kako se radi o relativno klasicnom motoru da li preporucate ugradnju FL ili Valvecare sustava.Ima li sto specificno oko ugradnje u passata s ovim motorom u odnosu na golfa ili skodu koji imaju, pretpostavljam, iste motore.
Na Skodi Octaviji Tour 2006 godine na servisu od 120.000 km nakon 3000 prijedenih kilometara nakon promjene zupcastog remena, vodne pumpe i klinastog remena alterntora u par navrata cuo se zvuk rostanja i tom prilikom se u par navrata upalila lampica punjenja akomulatora nakon toga je sve normalno osim sto se kad je motor hladan cuje nekakvo brenjcanje izpod podlopca motora. Mehanicar od povjerenja (ne ovlasteni servis) koji je radio izmjenu remena kaze da je otisla remenica alternatora i da to nije nista neuobicajeno za takav tip remenice. Kako kaze mehanicar, to je remenica koja ima u sebi nekakvu spojku koja sprijecava trzaje remena na altrenatoru. Napominjem da prije izmnjene remena nisam imao nikakvih problema sa autom.Zamima me slijedece, da li je moguce da je prilikom nestrucne izmjene remena doslo do kvara na remenici? Da li je moguce da je novi remen kraci i vise zateze remenicu? Da li je moguce da je remen previse zategnut iako ima automatsko natezanje?Da li je opasno voziti auto u ovakvom stanju iako nema velikih problema?Sto se moze dogoditi ako nastavim voziti dalje? Da li je to uobicajen i cest kvar na ovom motoru?