PEUGEOT 307 – SLABO PRIMA GAS

Postovani gospodine Meic, izrazavam divljenje Vama i vasem strpljenu za davanje odgovora na ovoliki broj pitanja. Vlasnik sam Peugeota 307 2.0 HDI 66 KW iz 2002 godine na satu ima 155000 prijedjenih KM, u zadnje vrijeme mi se pocelo dogadjati da kad mi je auto hladan i kad krenem prvo tesko dize obrtaje (slabo prima gas), pa naglo trzne i onda prima gas kako treba, to mi se desava i kad je vruc auto (u voznji) jednostavno imam osjecaj da se turbina nekako naglo pali, a ne ide postepeno... Znaci do cca 2000-2500 obrtaja slabo prima gas a poslije toga trzne i onda kad je turbina upaljena prima tecno...

AUDI A4 – KUPOVANJE DIJELOVA

Audi A4 1.9 TDI 77KW Avant 1997 posjedujem gore navedenog audija,e danas su mi u servisu uspostavili da mi je kvacilo losije pa su mi rekli da promjenim cijeli set,e sad njihova cijena od 1500 i 1800kn (zavisi o modelu) mi je previse pa me zanima dali bi mogao gdje povoljnije naci???

OPćI SAVJETI – TURBINA

Postovani,nemam rijeci hvale za Vas trud ulozen u davanju savjeta i informacija koja su mnogima jako dobro dosla jer nazalost neke odgovore koje su morali dobiti od ovlastenih servisa, na kraju su ih dobili od Vas. Vjerojatno ih citaju i uce i oni koji rade u tim ovlastenim servisima. Imam pitanje vezano za rad turbine. Netko je vec ranije pitao da li je normalno da se cuje lagani zvizduk pri dodavanju gasa, na sto ste odgovorili da se ne bi trebalo cuti.Primjetio sam da dosta turbodiesel-a proizvodi taj zvizduci zvuk a neki dan sam to cuo i kod novog(starog par mjeseci) Nissan Qashqai. Da li je moguce da toliko vozila ima problema sa radom turbine ili je ipak to normalna pojava? I jos nesto. Koje je Vase misljenje o LIQUI MOLY aditivima: • Cera Tec – da li je dobro i za nove motore? • Motor Clean • Super Diesel

OPćI SAVJETI -KVALITETA VOZILA

Postovani, Stalno me ,citajuci vase odgovore i postavljena pitanja zabrinjava jedna ocita stvar .Naime uglavnom su sva pitanja vezana na probleme sa Europskim autima najvise njemackim i francuskim. Zato se pitam zasto je to tako .Dali zbog kolicine vozila na nasim cestama ili stvarno ne vrijede. Mogu vam reci moju istinu .Godinam sam vozio njemce VW i Audi i vise bio u servisu nego na cesti. Dok mi jednoga dana pametan covjek nije rekao kupi Toyotu i rijesio si sve probleme.Poslusao ga i kupio prije 6 godina, diesel D 4 D,Toyotu Avensis i neznam sto su to problemi .Dobro ovi problemi sto su bili s opozivima su politicke igre amerikanaca za malu djecu ali pametni znaju istinu. Zaista cudo od auta .Sve radi isto kao i prije 6 godina.Zato vas pozdravljam i znam da im necete reci ,kupite Toyotu i rijesili ste sve probleme,jer sto bi vi radili i kako bi zaradivali .Ali zato ja uzivam vozeci Toyotu i citajuci vase stvarno vrlo strucne odgovore.Zbog toga vam i ja zahvaljujem. Ovo ne pisem da bih reklamirao Toyotu nego da sam shvatim koliko sam sretan sto sam poslusao pametan savjet prije 6 godina. Zato godinama nemam ama bas nikakvih problema sa svojim autom. Iz pitanja vama vidim da je to doista danas privilegija posebno zbog novcanih izdataka.Zato vas jos jednom pozdravljam , a ovo sto vam pisem vama je to, siguran sam, odavno vec poznato.

FORD FOCUS – KAPLJICE ULJA NA ZADNJIM VRATIMA

Prije sva velika zahvalnost na postojanju Vase stranice! O cemu se radi? Prije nekoliko dana sam kupio ford focus c-max 1.6 tdci 2006. 80 KW 109 KS i nakon malo duze voznje i pri brzini od 130 km na sat uocio sam na zadnjim vartima stine mrlje, koje izgledaju kao da su od cadji ili od ulja. S obzirom na potrebu izmjene ulja nakon kupovine vozila, isto je i ucinjeno (ford ulje 5w30), medjutim dmah se pocela pokazivati lampica za ulje, sto nije bio slucaj prije izmjene. Nivo ulja je odgovarajuici, a bio je i prije izmjene ulja. Prema navodima mog majstora, radi se vjerovatno o uljnoj pumpi, koja ne stvara potreban pritisak, iako ne odbacuje ni turbinu, kao i mogucnost da su neki vodovi zacepljeni. Takodjer on objasnjava da je starije ulje bilo gusce i sa nekim aditivima, sto je omogucavalo bolju kompresiju i pritisak, te se zbog toga nije ukljucivala lampica ulja? Kada je on vidio one mrljice na zadnjim vratima odmah je konstatovao da se radi o prskanju ulja iz auspuha, ne uizimajuci u obzir mogucnost kombinacije garezi i kondenza. oVozilo je prije kupovine malo duze stajalo i preslo je, prema displeju 108.000 km. Molim Vase cijenjeno misljenje.