OPEL TIGRA – DIMI

Postovani imam jedno pitanje u vezi Opela Tigre! Naime pre par meseci sam kupio Tigru i ugradio sekv.plin. Tigra je 1.6 16v.I na putu za more Tigra je pocela dimiti plavi dim.Vratio sam se s mora i mislim da je falilo nesto ulja u motoru, pola litre ili vise.Otisao sam kod majstora i majstor je po kolicini dima rekao da su u pitanju karike. Onako od oka! Ja sam onda kupio koplet gumica ventila i karike. E sad ide interesantan deo. Majstor je skinuo glavu, klipove i reko kako su karike otisle, cak mi je i pokazao!Zamenio je karike, i kada sam ga pitao da menjamo gumice on je rekao da su gumice skoro menjane! Kaze mozda ih je vlasnik menjao pre mene, kaze da izgledaju ok! GUMICE NISU ZAMENJENE! Sta se sada desava, meni Tigra i posle zamene karika DIMI !!! Presaao sam preko 600 km i dalje imam plavi dim. Mislio sam da ce vremenom da se izgubi. Nadao sam se da katalizator i auspuh imaju naslage ulja od ranije pa treba vremena da to sagori i da zato dimi. Ali sam danas video da mi fali malo ulja, ne mogu da budem siguran oko 1-2 milimetra na meracu, mozda 3mm.Da li sam pogresio sto nisam naterao majstora da zameni gumice i ako on kaze da su bile dobre?sta da radim!

AUDI 80 – TLAK U RASHLADNOM SUSTAVU

pozdrav,imam jedno pitanje ,crijevo koje ide od hladnjaka do bloka motora se napuhuje ,bude skroz tvrdo ... na auto je mijenjana glava i brtva glave ..temperatura je na radnoj ne ide preko dok se vozim po gradu na duze relacije nisam vozio ,ler gas je normalan na 0.9 ,auto normalno vuce i ne dimi .moje auto je audi 80 iz 1982 1.6 benzin.molio bih vas za pomoc

AUDI A4 – CUJU SE VENTILI

Postovani gosp. Meic. Kao prvo sve najbolje pohvale za vasu stranicu. Imam problem na Audiu A4 1996. god. 1.6 benz. Cuju se ventili ili podizaci ventila. Nisam siguran. Molio bih vas da mi kazete koji je uzrok tome lupanju. Dali je mozda uzrok pritisak ulja ili nesto drugo. Dali treba samo srediti gumice ventila, vodilice i dali treba mjenjati podizace? Auto trosi 3,5 dcl ulja na 1000 km. Ako je problem u pritisku ulja, lampica se nikada nije upalila, pa bih vas molio koliki pritisak ulja treba biti i dali se mjeri na hladan ili vruc motor? Jos bih vas molio da mi kazete dali se kompresija mjeri na hladno ili vruce? Cesto sam pronasao pomoc u vasim odgovorima, pa se i sada unaprijed zahvaljujem na pomoci. POZDRAV IZ SLAVONIJE.

RENAULT 5 – ISTROŠENJE RADILICE

Trebam savjet.Vozim reno 5 1.1 91.god. poslednje dvije godine I redovno ga odrzavam.Posto je vozilo da tako kazem u godinama,a ja sam ga htio dovesti u red- bilo je ulaganja. Zato ide pristojno,motor radi dosta mirno,prakticno ne trosi uje,pali na okret kljuca-bez gasa!Dakle zadovoljan sam.Medjutim,malo sam se iznenadio kad sam cuo od covjeka koji mi je radio reglazu-inace ranije aktivan sportski vozac,kada ga je probao I dobro pritisnuo gas,da cuje nesto u motoru.Misli das u otisli leteci lezajevi radilice.Istina znala je da se pali lampica ulja i temperature na leru,ovog ljeta,ali posle stelovanja razvodnika paljenja I karburatora samo u rijetkim trenucima vrlo kratko,na leru vise ne.Sjutra dan,majstor skinuo karter(prethodno opran motor iznutra aditivom),skinuo uljnu pumpu,rasklopio, pregledao I ocistio.Kada je skinuo letece lezajeve,video se metalan sjaj na radilici,I pod prstom sam osjetio smanjenje mase za mozda trecinu milimetra u odnosu na ivice.On smatra da bi to trebalo ici na obradu,sto se kaze, kada bi se radilo po propisu.Medjutim drugi majstor koji je pogledao radilicu rekao je da sam na vrijeme,odnosno da nije previse ponesena.Posto nije bilo novih stavljeni su dobro ocuvni lezajevi.Usuto je ulje liqui moly 10w-40 za stare motore I aditiv za ulje istog prizvodjaca I promijenjen filter.Zbog visoke cijene obrade radilice,vjerovatno nekoliko stotina eura(polovan motor 150eura),a zdovoljan kako sada radi,ne trosi ulje,pali na okret kljuca-bez gasa,stedljiv,nemam namjeru ulaziti u sve to.Mislim cesce mijenjati ulje,na pola godine I voziti umjereno kao do sada,pa nek traje koliko traje.Sto bi me Vi savjetovali? I jos jedno pitanje,mogu li bez straha sipati bezolovno 98 gorivo? Puno zdravlja I nastavite kao do sada, s postovanjem pozdrav iz Podgorice!

SKODA FABIA – TREPERENJE SVJETALA

Imam problem sa treperenjem svjetala i lampica u unutrasnjosti i konzoli. Povremeno se cuje servo pumpa kako radi bez obzira dali volan okrecem ili ne. Promijenio sam senzor servo pumpe ali treperenje svjetala nije proslo i dalje se cuje zujanje servo pumpe. Majstor mi predlaze zamjenu servo pumpe, ali nisam siguran s obzirom da mi je predlozio i zamjenu senzora a nista nije rijeseno. Zanima me da li je uopce u pitanju servo pumpa ili mozda je problem u struji (kablovi, osiguraci), jer svjetla neki put dobro rade tj. ne trepere ?

CHRYSLER STRATUS – NEUGODAN MIRIS IZ KLIME

Postovani g. Meic, imam problem s ventilacijom ili klimom u autu. O cemo se radi. Zivim u Zagrebu i imam Chrysler Stratus 2,0 LE 1999 god. Prilikom paljenja auta i ukljucivanja bilo klime ili ventilacije (hladno ili toplo) osjeti se neugodan miris. Poslije izvjesnog vremena on nestane, ali to ukazuje da nesto nije u redu. Mislim da sam klimu servisirao prije 2 god, cak je ciscena i ventilacija mislim isto prije 2 god. Ali i nakon tih radnji i dalje se osjecao taj miris, ali doduse zanemarljivo. S vremenom je postao intezivniji, da bi sad dosao u situaciju da pri ukljucivanju bilo cega drzim otvoren prozor. Receno mi je da moj auto nema filtere, te me zanima sto bi to moglo biti i dali ste Vi u mogucnosti to otkloniti.