FORD FIESTA – čOK

Posjedujem Ford Fiestu 97 g, 1,8 D . Kod jutarnjeg pokretanja javlja se problem da motor se nece pokrenuti (vergla) ali se ne pokrece,koliko sam primjetio tzv cok ne reagira odnosno sajlica je otpustena tek nakon sto se rucno sajlica od coka dovede u ispravni polozaj tj. napne se motor se pokrene.Molim savjet te pojasnjenje na koji nacin tzv cok odraduje i koliko stoji taj elemenat u trgovini i da li postoji mogucnost da isti sklop samostalno zamijenim.

OPćI SAVJETI – PRINCIP RADA SERVA

Ja bih vas molio da objasnite princip rada serva i letve volana ovog modela.Vidio sam da ima el.sevo pumpu iznad ljevog kotaca sa rezervoarom ulja, Mene zanima dal je taj motor pumpe stalno pod naponom cim se motor startai ili snjim upravlja neki senzor da se on pali prilikom zakretanja volana ili je hidraulicki nesto rijeseno na samoj letvi a motoric pumpe uvijek radi.Uvijek zahvalan.

RENAULT SCENIC – NESTAJANJE RASHLADNE TEKUćINE

Postovani, posjedujem Renault Scenic 2 , 1.9 dci '04 godiste te 200000 km. Nedavno je radjen redovan servis na kojem je mijenjan zupcasti remen i vodena pumpa te izmjena antifriza tj rashladne tekucine (+ ulje filter pregled vozila i standarne provjere vozila) .Dan poslije servisa kako imam naviku s vremena na vrijeme pregledati auto razina rashladne tekucine je bila u redu no nakon 4 dana slucajno pregledam razinu tekucine i posuda gotovo da je prazna. Ulio sam dest. vodu cca. 1 litra i pokrenuo motor te se uredno vozio s autom i nije bilo nikakvih problema niti pregrijavanja (nije bilo ni do tad).Auto je servisirano u ovlastenom Renault servisu gdje sam dobio odgovor da se to moze desiti ako zaostane zraka ili cega vec u sistemu ali da svejedno pratim stanje a ako bude problema da dodem u servis.Obzirom da mi je situacija malo neobicna molio bih Vas za misljenje o eventualnom problemu a i osobno smatram da nakon takvog servisa ne bih trebao bas svako malo zavirivati pod haubu...S autom do sad nije bilo vecih problema niti kvarova.

RENAULT LAGUNA – CRNI DIM

Postovani majstore!!! Muku mucim sa lagunom 1.9dci 2002god. Imao sam problem, najprije se culo lupkanje u ( getribi,motoru) i bacao je veliku kolicinu crnoga dima.Obisao sam podosta majstora izmedu ostalog i ovlasteni auto servis“ Roca“ u ZG gdje su mi rekli da je u pitanju alternator i naravno ga zamjenili I masno naplatili 6.400kn da bi se ispostavilo da to uopce nije problem. Razocaran u njhovu kvalitetu rada otisao sam kod drugog servisera koji je dao diagnozu da je u pitanju nesto u getribi. Rastavio je getribu i rekao da moram zamjeniti sljedece:zamasnjak,korpu,lamelu i potisni lezaj. Kada je i to sve promjenjno,sto me je kostalo takodjer vecu sumu novca cca 13.000kn ispostavilo se da ni to nije problem.U motoru se i dalje culo lupkanje i bacao crni di kao do tada.Poslje tog zahvata majstor mi je rekao da odvezem auto kod nekog drugog da On nezna sta bi moglo biti. Bio sam prisiljen odvesti auto u drugu mehanicku radnju gdje bi mi nakon pregleda vozila rekli da je upitanju turbina. Istina je da su loparice i osovina na turbini bili istroseni i stavljena je nova turbina. Medutim i dalje se culo lupkanje i dalje je bacao veliku kolicinu crnog dima. Da skratim, predlozeno mi je da raskopaju motor jer nakon toliko ulozenog novca nema smisla da sad odustanem. Na motoru je raden sljedeci zahvat: specijala radilice+ svi lezajevi novi, reparacija glave (naravno novi ventili itd.) novi grijaci, novi ulosci diza,svi moguci filteri, brtvila itd.Auto sam preuzeo i lupkanje je nestalo ali i dalje baca puno crnog dima i sad na kraju balade pali mi se u voznji kontrolna lampica od grijaca i auto mi ode u (safe mod) i kada se upali kontrolna lampica od grijaca prestane bacati crni dim, ujedno auto ostane bez snage. Kada auto ugasim i ponovo upalim lampica od grijaca se ugasi dobije ponovo snagu i naravno baca puno crnog dima. Ponovo sam otisao u servis“Roca“ na kompjutorsku diagnostiku i rekli su mi da neznaju sta je. Molim vas pomozite sa savjetom jer sam vec bankrotirao i polako sam i sam PROLUPAO!!!!!!!!!!!!!!

ROVER 416 – BRTVA JE ZA JEDNOKRATNU UPOTREBU

Molim Vas za cijenjeni odgovor,mada sam vidio nekoliko slicnih medu ostalim odgovorima na vasem sajtu.Naime imam ROVER 416 benzinac 1,6. Iskren da budem posjeta nekim privatnim automehanicarima lici pomalo na nedovrsen posao tj.predstavu koja nema kraja.(Svako pri tom uzme svoju mjeru tj.ne zaboravi naplatu).Imam problem sa pregrijavanjem rashladne tecnosti koja se jako brzo gubi u velikim kolicunama.Zamjenjeni su: vodena pumpa,remenovi,spaneri,termostat (uzet Fordov ekvivalentan),termoprekidac-senzor temperature i nova gumica-brtva na cepu rezervoara rashladne tekucine:Pregledani svi cjevovodi i radijator,OK.Kod voznje nema problema ali na uzbrdici i kod rada u mjestu,nivo vode u rezervoaru se podize vidno i kad vec dode do vrha curi ili ne curi ovisno koliko sam dolio vode,tada se ukljucuje ventilator i nakon neki 20-30-ak sekundi hladi tekucinu i obara vidno nivo tecnosti.Primjetio sam da na hladnom motoru voda istice na usisnoj grani (eto ja postao mehanicar,dobro zavucete glavu u motor i jasno se vidi) ,a tu istu granu je skidao mehanicar da bi pristupio termostatu,kada je i vratio staru brtvu-dihtung. Ja sam porucio ovaj dihtung i novi cep (za Rover ovdje bas nema dijelova).Dali sam rijesio problem ili moze biti jos nesto u pitanju?

FIAT BRAVO – ADITIV ZA čIŠćENJE DIZA

Hvala vam puno na odgovorima i na vasem zalaganju da svima koji se jave putem maila odgovorite i date instrukcije kako da sami rijese probleme... Zao mi je sto nisam blize i sto ne mogu da dovezem auto vama i da mi vi tako strucni i profesionalni odrzavate auto... A sad jos jedno pitanje - Jedan mi je majstor rekao da kad budem mijenjao filter nafte na fiat bravo td100 da filter napunim uljem i da ga namontiram, upalim auto i pustim da radi, da cu tako podmazati pumpu, ocistiti dizne, da ce mu se utisati rad i td... Dali je to pametno uraditi???