RENAULT MEGANE – TRZAJI MOTORA I CRNI DIM

Postovani, zaista je vasa stranica za svaku pohvalu! Pretrazivala sam internet i ni na sta slicno nisam naisla pa vam se unaprijed zahvaljujem na izdvojenom vremenu za moje pitanje. Posjedujem Renault Megane 2006.god 1.9 dizel. Prije nekog vremena primjetila sam kod povecanog napora (veca uzbrdica ili naglo ubrzanje) lagane trzaje motora (kao da ne povuce odmah), a zatim i pojavu crnog dima. U servisu gdje sam odvezla auto, nakon objasnjenja pitali su da li se pali ikakva lampica i rekli da je mozda u pitanju turbina. Nikakva lampica upozorenja se ne pali, a nakon testiranja auta (u pitanju je ovlasteni renaultov servis) rekli su da ne bi trebalo biti do motora. Zakljucak je bio da je u pitanju zacepljeni ispusni sustav, koji su oni skinuli i ocistili i rekli da bi trebalo biti sve u redu. Medjutim, problem i dalje postoji, u pocetku malo manje nego prije, ali sad opet primjecujem dim pri jacem dodavanju gasa i uzbrdici, kao i trzaje.Zanima me vase misljenje, da li mozda moze biti do necistog goriva? Automobil se redovito servisira, pri kupovini je bio presao 140000km (veliki servis je radjen pri 123000), imao je urednu servisnu knjigu, do sada je presao 165000km - a vise vlasnika automobila u mom mjestu se tuzilo na probleme s automobilom koje su posljedica loseg goriva.Mozete li molim vas pretpostaviti sto bi moglo biti u pitanju i uputiti me sto dalje da radim?

FIAT PUNTO – ELEKTRIčNI SERVO VOLAN

Imam Fiat Punto 1.2, 04g. problem se desava povremeno sa elektronskim volanom, upali se kontrolka i jedno vrijeme svijetli, a volan je normalan, zatim ponekad se cuje (klik) kao da relej iskopci i volan je mehanicki - isto se desava i na kad je na city polozaju. Auto ugasim, ponovo upalim i sve je jedno vrijeme u redu. Molim vas objasnjenje kako radi taj elektronski volan i sto poduzeti, jer Fiat servisi ne znaju to rijesiti. Cijelo ljeto mi radi normalno, a najcesce u jesen nakon hladnijeg vremena i kisnih dana se to desava.

RENAULT – 5 1,6 GTD – NAMJEŠTANJE FAZE MOTORA

Postovani, pridruzujem se pohvalama za Vas servis i sajt i molim za pomoc. Vozim reno 5 gtd 1.6 1986-1987 godiste i imam sledeci problem: na zupcastom kaisu ne postoje oznake za uzubljenje kao na nekim slikama koje sam pronasao na internetu, ne postoje ni oznake na poklopcu jer isti nije ni bio na vozilu kad sam ga ja kupio. Sada je otvaran motor i menjane karike i lezajevi. To je uradeno u jednom malom servisu u Beloj Palanci i majstor je to uzubio kako je umeo a i ne poseduje nikakvu literaturu. Imam utisak da sada ne vuce kao pre i teze pali. Molio bih za sledeci podatak: koliko ima zuba od repera na radilici do repera na uljnoj pumpi pa do repera na zupcaniku za bregastu i do r oznake na pumpi visokog pritiska. Molio bih da mi odgovorite mejlom jer nemam internet kuci i ne mogu uvek da procitam odgovore. Nije problem da ovo stavite i na sajt jer bi dobro doslo i nekom drugom vlasniku malog dizela. Znam ja da u Nisu postoji dobar renoov servis ali nisu hteli ni da ga pogledaju kad sam im rekao koje je godiste a meni to auto odlicno sluzi.Umapred zahvaljujem na pomoci.

VW GOLF IV – VIBRACIJE KOD KOCENJA

Postovani, kao prvo, pohvale na azurnosti i strucnosti u odgovorima. Svakako Vam zelim da i dalje uspjesno funkcionirate na zadovoljstvo svih kojima je potreban savjet ili pomoc oko njihovog vozila. Imam identican problem kao gospodin koji je slao mail 26.08.10., a na temu vibracija prilikom kocenja (Golf III u njegovu slucaju). Vec druga po redu zamjena diskova i plocica nije ni meni pomogla (vozilo je Golf IV TDI 74kw, 2002.).Medutim, nakon obje odradene zamjene uzrokovane iritantnim vibriranjem kocnice i volana prilikom kocenja, vibracije se NISU pojavile odmah.Otprilike 2-3 tjedna nakon zamjene nije bilo ni najmanje naznake vibracija, sve je radilo uredno, i onda se u nekom trenutku pojavi i postepeno povecava intenzitet tresnje. Zanimalo me kako se problem nije ocitovao odmah po ugradnji novih dijelova, nego protekom kratkog vremena.Napominjem da su bili ugradivani i originalni, nakon toga i zamjenski dijelovi. Oprostite zbog ponovljene teme, nastojim rijesiti svoju situaciju. Zahvaljujem na vremenu!

PEUGEOT 406 – ZAMJENA SPOJKE

Posjedujem Peugeot 406 2.0 HDI (66 kW), 2001. god. proizvodnje, limuzina. Automobil je presao oko 205.000 km, redovno je servisiran i odrzavan propisno. Prije nekih 100-ak km, primijetio sam promjenu sa kvacilom. Naime, kada pritisnem papucicu kvacila, pod nogom osjetim vibracije kada blago pocnem da popustam, a kada krecem, rucica mjenjaca brzina se trese, a pomalo i sam automobil. U servisu su mi rekli da moram mijenjati kompletno kvacilo. Zamolio bih Vas da mi napisete, da li je stvarno neophodna zamjena kompletnog kvacila, ili se moze nesto stelovati/podesiti privremeno (posto sam trenutno u losoj finansijskoj situaciji)? Koliko je rizicno da vozim automobil pri ovakvom stanju? Napominjem da pri mijenjanju brzina sve funkcionise perfektno, i nema nikakvih promjena u ponasanju vozila.

FIAT DUCCATO – ISKAKANJE MJENJAčA IZ TREćE BRZINE

Imam kombi fiat ducato 2.5 tdi kvatro 92 god.Prije dvije godine radena zamjena sinhrona druge brzine.Prije nekoliko dana za vrijeme voznje osjetio se neki nerazumljiv zvuk kao da nesto melje.Nakon kraceg vremena u toku voznje doslo je do iskakanja mjenjaca iz trece brzine.Kada ubacim ponovo u trecu imam osjecaj da rucica ne ode do kraja i nakon realtivno kratkog vremena ponovo iskoci iz brzine.Pri saltanju ne osjeca se nikakvko krcanje.Sto bi mogao biti razlog ovoj anomaliji.Napominjem da mjenjac nema poseban reduktor,vec se sve komande nalaze na rucici mjenjaca sa pet brzina.