VW JETTA II 1,6 –D – NISKA KOMPRESIJA

Veliki pozdrav.Imam Jettu 2 disel 88.godina.obicni.Zimi mi je otezano paljenje,pa sam mjerio kompresiju klipova kada je 100 % hladan motor i iznozila je slijedece vrijednosti 1. klip 20, 2. klip 25, 3.klip25, 4. klip 21. Ljeti pali odlicno i dobro vuce samo sto sam primijetio da ljeti vise trosi ulja nego zimi.Mislio sam da radim motor tj.da ga osvjezim. Pitanje : Da li se pri ovim vrijednostima kompresije mora raditi motor ili je potrebno nastelovati ventile,gumice ili ih dobro ocistiti. takode napominjem da su dobri grijaci,filter od goriva,akumulator,elektropokretac,stavio sam nepovratni ventil prije BOSCH pumpe, ali prvo jutarnje zimsko paljenje je veoma tesko. Unaprijed sam Vam zahvalan i Zelim Vam puno osobne i profesionalne zelje.

RENAULT LAGUNA – BUćKANJE ULJA

Zanima me da li bi mi htjeli pomoci ovako preko maila i uputiti me sto da ucinim sa servom. U samoj posudi pri radu u leru ulje se bucka i to dosta jako, ta na taj nacin kroz cep podosta slini i servo na tom mjestu gubi ATF. Sada me zanima zasto se desava tako veliko buckanje u posudi dok volan miruje, a dok se volan pocne okretati buckanje postane jos jace i kroz sam otvor posude ulje baca van...Kolicina ulja je u granicama normale.Radi se o Renault Laguni 2.2 dci. 2004 godiste.

PEUGEOT 307 – VENTILATOR KABINE

Prije dva dana prestao je raditi ventilator u kabini i to na svim brzinama.Provjerio sam osigurac i on je u redu tako da se obracam Vama za eventualnu poomoc: Vozilo je Peugeot 307 (2.0 hdi) godine proizvodnje 2003. Znima me gdje se ventilator nalazi i dali treba rastavljat kokpit u vozilu i koliko bi popravak kostao u vasem servisu???

CITROEN XANTIA – ODZRAčIVANJE

Vozim naslovnu Xantiu, te sam na nekoliko mjesta ( hidro pumpa, centralni ventil, letva volana ) primijetio curenje LHM ulja. Zanima me da li nakon promjene brtvi na navedenim mjestima i ponovnog ulijevanja LHM-a u sistem treba izvršiti odzra?ivanje sustava i na koji na?in? Da li se radi klasi?no na ko?ionim ?eljustima ili postoji neki drugi sustav? Tako?er Vas molim, da li pojava zraka u cjelokupnom hidrauli?nom sustavu može utjecati na tvrdo?u ko?nice i servo volana?

PEUGEOT 307 – TEMPERATURA MOTORA

Postovani gospodine Meicu, Nakon procitanih svih savjeta na Vasoj stranici koja je stvarno super i stvarno moze puno pomoci. Mene zanima sljedece, nakon 2 mjesece hodanja oko majstora i slusanja da je auto u super stanju i da je sve ok, mene muci jos uvijek isti problem. A to je da kazaljka temperature motora uvijek prelazi 90 stupnjeva, s tim da je u vecini slucajeva na 100 tj prvoj sljedecoj crtici. Znaci nema veze dal se vozi po ravnom, uzbrdici, otvorenoj cesti ili auto stoji u mjestu. Jedino temperatura dode na 80 kad se vozim po nizbrdici. U servisu napominjem da je temperatura prije uvijek bila na 80 i po ljetu i po zimi, ukratko uvijek. Provjeren je termostat s nekim instrumentom ali nije skidan, provjeren je antifriz, nigdje ne pusta, ne gubi vodu, kiler nije zaprljan izvana. Sta bi moglo jos biti? Sta dalje da radim?

HONDA CIVIC – PODEŠAVANJE VENTILA

Poštovani, imam problem sa trzanjem. Trzanje u 1. i 2. brzini dešava se iskljucivo ljeti kod velikih vrucina i to nakon što je auto odstajao 15 min nakon vožnje (npr kupovina). Kod izlaska sa parkirališta (obicno trgovine) desi s nekoliko trzaja-skakanja i onda do trzaja tog tipa više ne dolazi. Kod vožnje u ostalim uvjetima dešava se odredeni trzaj (puno manjeg intenziteta nego kod prije opisanog slucaja) kod davanja i otpuštanja gasa pa onda moram dosta pažljivo otpštati kuplung kako bi vožnja bila što bliže normalnoj, ali opet se osjeti da to nije to. Zamijenio sam kuplung set, svjecice, filtere, prelemio main relay (buduci da kod vrucine nekada nije upalio iz prve), zamijenio donje nosace motora (bili ošteceni). Do sada sam još zamijenio i hladnjak buduci da se auto znao grijati kod velikih vrucina pri veci brzinama (curio je pa je vjerojatno bio zacepljen od kamenca), a možda je bitna i informacija da auto ima 240000 km i da je imao montiranu kuku kojom je prijašnji vlasnik znao voziti camac-brodic na Rijeckom podrucju. Ventili nisu štelani 40000 km, pa me zanima koje su posljedice neredovitog šteljanja ventila