MERCEDES W124 – PROBLEMI SA GRIJANJEM

Poštovani,pratim vaš trud vec duže vrijeme i prilicno sam iznenaden vašom voljom da nam pomognete besplatnim ( kada više ništa nije besplatno) savjetima i odgovorima na naša pitanja. Vidim iz priloženih pitanja da vam ovakvi komentari nisu strani ali sam pobornik ideje da hvaliti nikada nije suvišno.
Da vam ne oduzimam previše vremena preci cu na stvar. Dakle, posjedujem Mercedes W124 200D iz 1987 godine, automobil je mehanicki u izvrsnom stanju, redovno je održavan i u pravilu problema nema bez obzira na pozamašnu kilometražu (350000+). Problem koji me muci zadnjih godinu i pol dana je slijedeci, u biti malo je kompleksniji pa cu probati iznjeti kronološki sve što se dogadalo kako bi vam olakšao dijagnozu.
Naime, prvotno se redovno dogadalo da grijanje radi na maksimumu bez obzira na pložaj regulatora u kabini, primjetio sam da ste u travnju dali odgovor na slicno pitanje pa bih se i na to dovezao. Dakle, nakon što se to pocelo dogadati odvezao sam automobil u jednu autoelektricarsku radionu gdje su mi prvotno rekli da sumnjaju kako je problem u ventile grijaca no nakon pregleda je ustanovljeno da su ispravni a problem je ostao. Kako mi vrag nije dao mira poceo sam se interesirati te sam sa neta skinuo nekakav MB manual ali za bezinske motore te sam citajuci primjetio da je moguci problem na osiguracima jer je na osiguracu 7 izuzetno puno trošila te u slucaju njegova pregaranja grijanje radi konstantno.
Provjerio sam navedini osigurac i stvarno je bio pregoren, zamjenio sam ga i hladenje je radilo normalno. Sve je radilo normalno do slijedeceg jutra kada je nakon prvog paljenja osigurac opet pregorio, opet sam ga zamjenio i prakticno je opet bilo sve uredu do slijedeceg jutra kada je opet pregorio. Opet sam se odvezao do iste radione te im ukazao na izgaranje doticnog osiguraca i ostavio automobil da mi riješe problem, Slijedeci dan su mi rekli da je negdje nešto bilo u "šlusu" da su promjenili i da je sad ok, naravno nije bilo ok i isti sam se dan vratio nazad. Nakon toga su mi stavili osigurac od 30A ( ovaj orginalni je bio 8A ) s obrazloženjem da je previše trošila na jednom osiguracu i da zato pregara. To je funkcioniralo sve do slijedeceg jutra, onda je i ovaj, puno jaci, pregorio. Na kraju su otkrili da je problem termo prekidac kojeg su zamjenili i onda je sve bilo ok.
Moram napomenuti da se ventilator ukljucuje kad treba, bez obzira na sve probleme koje sam imao i nije dolazilo do pregrijavanja motora, bez obzira na vanjske temperature, stajanje u kolonama i sl. E sad, prije desetak dana sam primjetio da mi u vožnji opet grijanje proradi, osigurac je ispravan, to traje neko vrijeme i onda se grijanje samo od sebe iskljuci i dalje je sve normalno. Napominjem da se to ne dogada redovno nego sasvim nasumicno ili bar ja ne primjecujem neke promjene kada se to dogodi.
Eto, nadam se da sam vam približio problem koji me muci i imam još jedno pitanje, isplati li se eventualno promjeniti kompletno ožicenje koje je staro 23 godine jer namjeravam ovaj automobil zadržati dulje vrijeme, polako ga dovesti u top stanje, pocevši od limarije koja pokazuje godine polako, neke promjene u unutrašnjosti ukoliko nadem kvalitetne rabljene obloge vrata, jer se na njima najviše vide godine.

FORD FOCUS – TEŠKO ŠALTANJE BRZINA

Imam focusa 99 g tddi sa prjedenih 220000 km i primjetio sam da prilikom šaltanja brzina teze izlazi iz prve,trece i pete tako i teze ulazi u te brzine,bio sam kod majstora koji kaze da korpa ne odvaja do kraja i da vozim dok brzine budu isle,kako on kaze kvacilo je hidraulicno,o kojem se kvaru tu radi i dali može doci do veceg kvara ako se auto vozi.

RENAULT MEGANE – GUBI VODU

Imam Renault Megane 1.6 e coach 66 KW 1996g. Imao sam problem sa gubljenjem vode nigdje nije curila ni na crijevima ni na hladnjaku te sam se odlucio otvoriti motor i promjeniti brtvu glave ali nakon tih radova auto i dalje gubi vodu na 500 KM otprilike 2 dcl.Sad me zanima vaše mišljenje jel ja više nisam normalan.

FIAT PUNTO – UGRADNJA ABS SUSTAVA

Pozdrav,zanima me ako vam nije tesko da mi objasnite,sta je sve potrebno za ugradnju ABS-kocionog sistema,na auto Fiat Punto 1,9D 44KW,2000 godina.Jer imam povoljno da kupim skršenog punta koji ima ABS a ovaj nema.

FIAT PUNTO – SERVIS KLIME

Imam problem sa klimom na puntu 1.2 2007 godiste. Naime, klima radi odlicno po gradu medjutim na otvorenom... kompresor se sam ugasi i onda hladi kao ventilator. Ugasim je na par minuta onda opet radi kako treba pa ponovi problem nakon 15ak minuta. Zanima sta to moze biti i da li je to problem ili jednostano neka zastita?? u trenutku gasenja kompresora u kabini je vrelo, tako da 100% nije to zbog dostizanja temperature u kabini.

RENAULT SENIC – NEMA SNAGE

imam problem s renault scenicom 1.9 dci. pali se lampica grijaca i auto gubi snagu pri vožnji autoputom i brzini oko 120 km/h. kada pustim papucicu gasa i brzina pocne padati ugasi se lampica i auto opet ima snagu. na dijagnostici u pocetku nije javljao nikakvu grešku, pa zatim probleme s ispušnim plinovima, da bi sada javljao da je do EGR ventila. stavljen je drugi polovni ventil i stanje se popravilo utoliko što se problem rjede dogada. Vracen je opet stari EGR ventil. dize su ok, turbina ok, zamjenjeni filteri, senzor tlaka ok. problem se javlja i kod velikih uzbrdica. Sada nema uopce snage, lampica grijaca se pali i pri nižim brzinama, ne pali se samo kada vozim oko 2000 okretaja ili niže. Kada se stavi drugi EGR ventil treba li raditi prilagodbu radu motora i na koji nacin.