AUDI 2,3 i. – IMA ISKRU A NE PALI

Poštovanje, posjedujem audi 2.3 NG 1992.g. Auto dobiva gorivo i ima iskru ali nece upaliti. Ponekad upali, radi 10-ak minuta i zatim se ugasi te ponovno nece upaliti. Posljednjih dana uopce ne pali, ali sam primjetio da kad otpojim hall senzor na razvodniku paljenja te "zaverglam", pa spojim hall senzor i pokušam upaliti auto upali na par sekundi. I tako svaki drugi put da znakove života. Sumnjam da je problem u tom hall senzoru jer je i vizualno u lošem stanju. Može li se nekako ispitati njegova ispravnost. Ima li ovaj auto i hall senzor na radilici ili samo ovaj na bregastoj osovini. Možete li po ovim simptomima zakljuciti da li je uistinu kriv hall senzor ili je nešto drugo u pitanju? Može li se sve to dogadati zbog senzora temperature za ecu?

OPEL ASTRA – SLABO VUCE,TRESE SE

POŠTOVANI,DOBAR DAN.MOJE IME JE DARKO.JA SAM ŠTO SE KAŽE LAIK ŠTO SE AUTOMOBILA TICE.VLASNIK SAM OPEL ASTRE 1.4 16V 2000 GODINA.U ZADNJE VRIJEME PRIMJETIO SAM SLJEDECE PROBLEME:
1.KOD SVAKOG PALJENJA(NAKON ŠTO JE AUTO DUŽE BIO UGAŠEN) OKRETAJI NARASTU NA 1500 OKRETAJA I AUTO SE TRESE NEKIH 10-15 SEKUNDI.JEDNOM RIJECI RADI KAO TRAKTOR.I REKLI SU MI DA MI IZ AUSPUHA DOSTA SMRDI.JEDNOM SAM PROBAO DODATI GASA I OKRETAJI SU PALI NA NORMALU I MOTOR JE NORMALNO RADIO.
2.AUTO SLABO VUCE,TRZA SE PRI NISKIM OKRETAJIMA.STVAR JE SLJEDECA,AUTO NAKON PRITISKA NA GAS SLABO REAGIRA NEKIH PAR SEKUNDI I ONDA DOBRO POVUCE.SVAŠTA SU MI REKLI DA MOŽE BITI I MJERAC PROTOKA ZRAKA,LAMBDA SONDA ,ZACEPLJENE DIZNE...CAK SAM BIO I NA DIJAGNOSTICI KOJA NIJE POKAZALA NIKAKAV PROBLEM.ELEKTRICAR MI JE REKAO DA GA PROBAM PROPUHATI POŠTO JA IMAM REŽIM KUCA-POSAO,UGLAVNOM GRADSKA VOŽNJA,ŠTO SAM I UCINIO ALI BEZ REZULTATA.MOJ AUTOMEHANICAR MI JE JEDNOM POŠPRICAO NEKI SPREJ U GRANU KOD GAS SAJLE TE JE DODAVAO GAS.TO JE UŽASNO SMRDJELO ALI JE AUTO NAKON TOGA NA MOJE CU?ENJE ODLICNO VUKAO.DA LI JE TO ZNAK ZACEPLJENJA CIJELE ISPUŠNE GRANE?NAPOMINJEM DA MI AUTO NAKON TIH PRVIH PAR SEKUNDI PALJENJA RADI NAJNORMALNIJE, TIHO I LIJEPO I DA NIKAKAV DIM NE IZLAZI IZ AUSPUHA.POŠTO STE JAKO HVALJENI NA INTERNETU OD STRANE DRUGIH VLASNIKA AUTOMOBILA NADAM SE DA CETE MI POMOCI BAREM MALO.UNAPRIJED ZAHVALJUJEM I OPROSTITE NA SMETNJI.

FORD ESCORT – TERMOPREKIDAC

Nedavno sam na vozilu, Ford Escort 1.6, 1994. godina, promijenio termoprekidac (97-102 stupnjeva). Zanima me hoce li biti ikakvih problema buduci da mi je sada temperatura skoro cijelo vrijeme blizu max. Treba li promijeniti na neki s manje stupnjeva ili ovaj odgovara za navedeni automobil.

CITROEN ZX – IZ MJENJACA KAPA ULJE

Postovani, javljam vam se svako malo i zahvaljujem na vasim odgovorima.
Prije par dana na cesti mi je iznenada uz veliki tresak auto stalo. U servisu su utvrdili da je mjenjac stradao. I zaista su mi pokazali mjenjac kada su ga skinuli, vidjeli su se polomljeni djelovi. Jedan dio je odletio i smrskao detektor paljenja (ako sam ga ispravno nazvao). Majstor mi je nabavio polovan mjenjac i postavio ga. Dugo je birao dok nije nasao neki u solidnom stanju. Odmah sutradan sam primjetio da auto ostavlja malu fleku na parkingu precnika 3 cm i i kad sam se podvukao vidim da na kucistu mjenjaca stoji kapljica ulja spremna da padne. Pomjerio sam auto na drugo mjesto i sutradan zatekao isto tako mrljicu na asfaltu od neka 3 cm.Moje pitanje je da li ovo curenje trazi intervenciju ili je mozda u pitanju neki visak ulja koji se okapava?
I jos jedno pitanje. Kada se pravio mjenjac vidjelo se da je lamela poprilicno istrosena pa su mi stavili novi set kvacila. Kad je auto upaljeno kada pritiscem pedalu kvacila osjetim pod stopalom minorno (neko ne bi ni obratio paznju) kao neko struganje, grebuckanje.Za ovaj problem me zanima da li ovo sto osjetim pod stopalom kada pritiscem kvacilo mogu ignorisati, ili isto zahtjeva intervenciju?
Hvala vam unaprijed na odgovorima. Naime trebam sa malom bebom iz Sarajeva na Peljesac uskoro pa sam pomalo paranoican sto se tice auta da me gdje ne ostavi.

FORD ORION – PUKNUCE ZUPCASTOG REMENA

Imam Ford Orion 1.8D, '91 godina.Danas mi se dogodilo da sam upalio auto, bio je upaljen nekih pet minuta, izasao na cestu, cuo sam jedan karakteristican zvuk i motor se ugasio. Otvorio sam haubu i vidio da je remen labav, pomaknuo poklopac i vidio puknuce remena. Zanima me (jos nisam auto odslepao nikome) da li su moguca neka veca ostecenja na motoru kada remen pukne? Cuo sam price da se mogu ventili potrgati, da treba ici brusiti glavu... Motor je stao odmah nakon puknuca. I da li ja mogu ga sam zamijeniti (amater sam)? Ili treba staviti zupcanike radilice, glave, pumpe u odredjeni polozaj prije postavljanja remena?