MITSUBISHI COLT – MOMENTI ZATEZANJA VIJAKA GLAVE

•Cestitam Vam i divim se Vasoj samodisciplini i poslovnosti. Svi pozure da naprave sajt, ali ubrzo zaborave da svoj sajt azuriraju pa se sve svede na pomodarstvo koje samo predstavlja balast na WWW. Na srecu, Vi ste medju retkima koji to ne cine iz pomodarstva vec iz prakticnih razloga i veoma odgovorno, sto je veoma, veoma pohvalno, na opste zadovoljstvo mnogih korisnika automobila, pa i servisera.
•Zanimaju me odgovori na tri pitanja za moj autic MITSUBISHI COLT 1.3 GL (motor: 4g13) proizveden 1991.
•1. Moment zatezanja glave motora (zatezanje posle 2. ravnanja glave)
•2. Nacin podesavanja zazora ventila - redosled, i
•3. Koju tecnost naliti u sistem za hladjenje motora (leto - zima)?

RENAULT MEGANE – TRZA,GASI SE

Postovani,imam reno megana 1996.god,66 kw,1600 kubika,8 ventila,benzin+plin.Imam velikih problema sa strujom.Naime auto mi trza,obrtomjer kazaljka divlja i zna da se ugasi u voznji.Na savjet majstora promjenio sam kablove i svjecice,medjutim problem nije otklonjen.Isto se desava na benzinu i na plinu dok vozim,dijagnostika ne pokazuje nikakvu gresku.Sada mi govore da promjenim bombine koje nisu jeftine.Molio bih za neki savjet,jer me je finansijski i previse iscrpio...

RENAULT MEGANE – NAKON POPRAVKA RADI KAO TRAKTOR

Prije dva dana sam preuzeo auto sa zamjene brtve glave iz servisa, renault megane 1.4 rl iz 1997. godine, prešao oko 100000 km. U tih dva dana prešao sam oko 100 km, auto mi u leru zvuci kao traktor, radi neravnomjerno, nekako šuška iz njega, a i kod gasa motor kao da pulsira i radi neravnomjerno. Uz to, kod dodavanja gasa cuje se i nekakvo isprekidano zujanje, pretpostavljam da je to pumpa vode. To se prije nije dogadalo i radio je tiho i ravnomjerno, bilo u leru bilo kod pritisnutog gasa. Receno mi je da je potrebno neko vrijeme da se motor uhoda jer je glava brušena, kako kaže, gotovo pola milimetra. E sad, prvo mi nije jasno što se to ima uhodavati na motoru osim cilindara koji se ovim popravkom ne diraju jer su u bloku motora, a i zašto je trebalo, kako kaže "cak pola milimetra brusiti glavu koja je bila puno iskrivljena" ako je i kod curenja ulja motor lijepo radio, nije gubio vodu, nije gubio na snazi i nikad nije bio niti blizu toga da se pregrije, od cega se glava iskrivila ako se motor nikad nije pregrijao? Sve ovo spada u manji problem, a ono glavno je da mi se u tih 100-tinjak kilometara koliko sam prešao otkako sam preuzeo auto motor dva puta ugasio u vožnji, jednom u gradu pri oko 40 km/h kod usporavanja bez pritisnutog gasa u trecoj brzini, a drugi put na otvorenoj cesti pri oko 90 km/h kod pritisnutog gasa u cetvrtoj brzini. Kasnije bih ga uspio upaliti nakon 10-15 pokušaja paljenja sa ili bez pritisnutog gasa pri paljenju. Nakon što mi se prvi put ugasio odmah sam otišao u servis, auto je spojen na kompjuter i ispitana je pumpa goriva, ubrizgavanje, ne znam tocno, i nije pokazalo nikakvu grješku na njihovom kompjuteru. Receno mi je da lijevam super 98, a ako se opet ugasi da dodam malo gasa pri paljenju (nije djelovalo) i da ako bude problema da se javim opet. Ne razumjem se baš mnogo u automobile i njihove motore ali onako nekako zdravorazumski je za ocekivati da nakon što auto izade iz servisa s popravka od 2500 kuna radi u najmanju ruku kao prije, cak i malo bolje, a ne da radi neravnomjerno i pogotovo ne da mi se gasi tijekom vožnje, što mi se nikad nijednom nije dogodilo u ovih 13 godina koliko imam ovaj auto. Molim vas ako budete imali vrjemena odgovorite mi i dajte mi neki savjet što bi mogao biti problem. Inace taj mehanicar radi samo renaulte i navodno je jedan od boljih, pogotovo za te aute, tako da mi nikako nije jasno kako je do ovoga došlo, znam samo da sam prije imao auto kojem je malo curilo ulje, a sad imam auto kojemu, istina, više ne curi ulje ali zato radi neravnomjerno i gasi se u vožnji.

VW GOLF 1,9 TDI – LOM KLIPNJACE

Poštovani gospodine Meicu imam jedan za mene veliki problem sa autom. Golf je TDI 90 KS 2002.god.Prešao je 145.000 KM.Danas mi je u vožnji pukla klipnjaca koja je oštetila i blok motora.Molim Vas da mi odgovorite šta je uzrok kvara i šta dalje da radim.

CITROEN JUMPER – PROBLEM SA VOLANOM

Poštovanje. javljam se zbog problema u okretanju volana na citroenovom kombiju(jumper 20i 1995 godina). kod okretanja volana koji ima servo dolazi do povremenog otežanog okretanja. Da pojasnim: npr,okrecete volan i svakih cca 15 minuta(ako krug okretanja podjelimo kao podjele na satu),dolazi do malog otežanja u okretanju pa onda opet bude dobro sljedecih cca15 minuta i tako cjeli ciklus. Moram napomenuti da je promjenjeno ulje u sistemu,ležajevi na kapama amortizera,nema vidljivih tragova curenja ulja,nove spone. Napominjem i to da nema šumova dok se okrece volan osim na samom kraju.Nema niti škripanja i preskakivanja kod okretanja volana kada auto neradi. Dali je takav problem možda opasan ,i dali može doci do nekakvog blokiranja volana?

RENAULT CLIO – CRNI DIM

Obracam vam se opet jer je nevjerovatno zadovoljstvo imati se kome obratiti u situacijama kada nam nasi gradski malisani prave male probleme,tad ljudi i profesionalci poput vas mogu znatno biti od pomoci sto je na vasem primjeru vec dokazano.
Ovaj put se radi o vozilu moje Mame,renault Klio 1,5 tdci .Navedeni automobil se nalazi u izvrsnom stanju jako dobro prima gas,kretanje uz brdo je jednako dobro kao po ravnici,medjutim u zadnje vrijeme se javlja crni dim iz auspuha i poceo je trositi permant/vodu otprilike oko pola litra na 2 sedmice voznje od 2 sata voznje dnevno.Auto i dalje ne gubi na snazi.Pa zato ne znam sta da radimo ,da osvjezavamo motor,kako su mi neki majstori predlozili brusenje glave klipovi,karike ne znam da li se isplati mozda kvar bude i dalje prisutan.Volio bbih kad bi mi dali neki savjet sta vi o tome mislite,koji bi prvi korak trebao poduzeti.