MERCEDES BENZ C-220 – OVERBOOST VENTIL

Poštovani gospodine Mejicu posjedujem mercedes benz c 220 cdi w202 mene zanima može li se ocistiti overboost ventil sa nekim sprejom ili s necim jer sam citao po forumima da se to može uraditi s nekim sprejom za cišcenje karburatora ili tako nešto?I možete li mi reci gdje se on tocno nalazi?Ja osobno mislim da je to ventil najbliži turbo punjacu iz njega ide vakum crijevo za waste ventil tj za pomicanje zakrilaca u turbini.
Ja bih ga želio ocistiti.
Još jedno pitanje na koji nacin da skinem intercooler nalazi se ispred hladnjaka i sada bih morao skidati sve (branik hladnjak klime ili ima neki drugi nacin da ga skinem) jer je jako zaprljan uljem.

VW PASSAT 1,8 – ABS SUSTAV

ovako radi se o passatu 1.8 98 g 92 kw sve super sve radi okm ali imam jedan problem prije nekoliko dana u servisu je spajan kompjuter za dijagnostiku i sve je bilo ok nije bilo grešaka ali mi je sam krenuo na put i upalila mi se lampica od ABS žuta i svijetli mi neko vrijeme se ugasi ali uglavnom kod stajanja ili gašenja vozila ,što se tice kocnice su i dalje ok ali kada stanem i krenem uzbrdo lampica se ugasi i poslije toga se ne pali to se nikada nije prije dešavalo pomozite mi šta bi to moglo biti uzrok a da prije nekoliko dana nije skužio kompjuter na dijagnostiki bio sam nazocan u servisu dok su radili jer su mi mijenjali ulje u motoru i filtere i poništili sa komp.servis.

VW GOLF II – ZUJALICA ZA ULJE

Na autu VW Golf II, 1800 kubika, 1986 godina, benzinac imam sljedeci problem:
1. Prilikom polaska vozila i popuštanja kvacila imam osjecaj kao da nešto zaglavi i lamela trzne t.j. cupa. Ovo mi se samo dešava prilikom kretanja iz mjesta. U vožnji se sve normalno odvija. Lamelu sam zamjenio prije dva mjeseca.
2. Imam problem da mi se ukljucuje zujalica od ulja iako je nivo ulja u motoru normalan. Mijenjao sam instrument tablu, ali mi se to i dalje ponavlja.

PEUGEOT 206 – POPRAVAK MJENJACA

Gospodine Meicu pozdravljam vas , javljam se drugi put ,ovaj put sa pitanjem . Radi se o Peugeotu 206 1.4 hdi –2002 g. automobil je bio potopljeni u smislu voda + mulj motor ok. Zamijenio sam remenje inapinjace ulje filtere i to medjutim u mjenjacu je bilo vode stavio sam jeftino ulje napravio kilometar ispustio i onda stavio orginal 75-icu sint . auto je napravio oko 250 km i pocinje najprije neda u 5 , gura rucicu van da bi nakon nekog vremena zahrskalo i prici kraj . pitane sto mislite o istom dali se isplati popravak i koliko je komplicirano za dijelove i cijena ili da trazim drugi . hvala za misljenje

SKODA OCTAVIA – INERCIONI VENTIL

zanima me dali na škodi oktaviji 2 1,9tdi postoji neki gumb koji u slucaju sudara prekida dovod goriva iz rezervara i naravno gdje se nalazi? jednom mi se desilo da mi je auto stao iz cistog mira slep sluzba me od slepala u servis tamo je bio tri dana nisu mogli nac kvar kad su ga popravili nisu mi rekli sta je tocno bilo nego samo nesto sa dovodom goriva a nisu mi nista ni naplatili, poslje sam cuo price o takvim gumbima na novijim autima.

RENAULT MEGANE – ZRACNI JASTUCI SE NISU AKTIVIRALI

Poštovani,putujuci službenim vozilom Renault Megane 1,5 DCi, god proizvodnje 2006., pet vrata ( model skracenog vozila) pri brzini od 120-130 km /h, na auto putu A1 prema Spitu, doživio sam prometni udes.
Vozeci desnom kolnickom trakom , naglo sam iz neutvrdenih razloga skrenuo lijevi i frontalno udario u metalnu elasticnu zaštitnu ogradu, koju sam probio (duplu, te završio u suprotnom smjeru kolnog traka u smjeru Zagreba. Srecom materijalne i fizicke štete za druge sudionike u prometu nije bilo. Na vozilu je procjenjena totalna šteta. Prilikom udara nisu se aktivirali zracni jastuci.Ovlašteni serviser tvrdi da je razlog tome što nisam bio vezan sigurnosnim pojasom.Ozljede koje sam pretrpio su manjeg karaktera, hematom lijevog lakta, nategnuce tetiva desne ruke.
Prema zakonima fizike , pri takvom udaru, a da nisam bio vezan sigurnosnim pojasom , vjerujem da bi došlo do ozljeda glave i prsnog koša zbog same siline udara jer sam frontalno udario u ogradu, u krajnjoj liniji pri takvim udarima tijelo se katapultira iz vozila. Kako im dokazati da sam zaista bio vezan sigurnosnim pojasom, što mi je stalna navika pri cestim putovanjima, i da li stoji njihova tvrdnja da se zracni jastuk aktivira samo u slucaju ako ste vezani sigurnosnim pojasom. Pošto nemam uputstva za upotrebu vozila, bio bih Vam zahvalan na odgovoru koji bi sadržavao i prava vlasnika vozila za eventualna potraživanja prema ovlaštenom servisu koncesionara kod kojega je službeno vozilo redovito održavano tijekon redovnih servisa. Vozilo ima prijedenoh 86.000,00 km.