CITROEN XANTIA – POTROŠNJA GORIVA

Dobar dan gospodine Meic.Hvala vam za vašu nesebicnu pomoc i strucnost kojom nam pomažete da riješimo naše probleme na našim cetverotockašima.javljam vam se ponovo po ko zna koji puta iz Tuzle vezano za xantiu 1,9 td.ovaj puta nije neki problem više kao savjet interesuje me moze li se kako reducirati potrošnja goriva koja se krece oko 10 litara na 100 kilometara.Da napomenem automatik je pa me zanima možda je to i normalno za to auto.pošto su na njemu dizne 175 bara da li bi se smanjila potrošnja kad bi se stavile dizne od 135 bara kao u obicnog dizela tj.da li bi se šta odrazilo na motor ili pumpu tj da li bi se kakva veca havarija mogla dogoditi.ili ima kakvih drugih parametara koji bi se mogli odraziti na potrošnju pošto na boš pumpi ima nekoliko nekakvih senzora odnosno samo zice ulaze u boš pumpu na par mijesta.Da li bi se mogla možda dijagnostika raditi na pumpi pa da ako postoje greške da se ponište.i još jedno pitanje primjetio sam da na dihtungu glave motora vlaži malo ulje sa zadnje strane pa pada na izduvnu granu pa se u kabini osijeti miris spaljenog ulja.Dali se kakvim srestvima i aditivima može to vlaženje zaustaviti ili samo zamjena dihtunga glave motora.hvala još jednom i puno zdravlja.

FIAT BRAVO – TREPCE LAMPICA ZA ULJE

Prvo da Vam se zahvalim na prethodnom maillu pošto ste mi mnogo pomogli,
Pitanje: moj problem se javlja kad mi se motor zagrije na radnu temperaturu, kad auto stoji u leru pocinje mi treptati lamica za ulje.ne svjetli konstatno nego trepce.cim malo dam gasa ona se gasi.ulje je mjenjano prije 2 mjeseca i presao sam jedno 1000 km. Isto tako provjeravao sam da li je potrošio nešta ulja medutim sve je ok. Nikad nije ni trošio ulje niti imao problema.

FIAT BRAVO – TREPčE LAMPICA ZA ULJE

PITANJE: Prvo da Vam se zahvalim na prethodnom maillu pošto ste mi mnogo pomogli, Pitanje: moj problem se javlja kad mi se motor zagrije na radnu temperaturu, kad auto stoji u leru po?inje mi treptati lamica za ulje.ne svjetli konstatno nego trep?e.?im malo dam gasa ona se gasi.ulje je mjenjano prije 2 mjeseca i presao sam jedno 1000 km. Isto tako provjeravao sam da li je potrošio nešta ulja me?utim sve je ok. Nikad nije ni trošio ulje niti imao problema.

VW GOLF III – ZAMJENA ZRACNIH JASTUKA

Molim Vas da li mi možete objasniti zamjenu zracnih jastuka na golf 3 td tj. koliki je to obim posla te da li mi se to isplati pošto neznam cijenu zracnih jasuka, golf je proizveden 1997g.

HONDA PRELUDE – ELEKTRONIKA PALJENJA

Poštovani, imam vozilo Honda prelude 99 god 2.2 Vtec, Molio bih Vas za pomoc oko paljenja. Cistio sam i provjeravao iskru na svjecicama i otvarao te cistio segmente unutar razvodne kape, sve sastavio i probao zapaliti auto i tu nastaje problem, dakle ne želi zapaliti a do tada je. Ponovno sam otvorio kapu i ustanovio da na segmentima nema srebrnog filma i zbog toga narucio novu razvodnu kapu, rotor i kabele i opet nema iskre niti na svjecicama niti direktno na izlazu iz svitka za paljenje. Iz kompjutora na žili od dolaznog konektora kada okrenem kljuc i dam kontakt daje signal 5V a kada okrenem kljuc i želim zapaliti daje isprekidani signal što mislim da je uredu, sada ostaje samo modul Hitachi E12-303 i svitak za paljenje TC-08A ili nešto trece za zamjeniti a ujedno su ispitani svi osiguraci i napon od 12 V do svitka TC-08A je ok. Kako znati što je otišlo i zašto je uopce nema iskre?

FIAT PUNTO GT – BIJELI DIM

Pozdrav, trebala bi mi strucna pomoc, znaci radi se o autu Punto GT, 1995 godina, u zadnje vrijeme poceo mi je auto pri stiskanju punog gasa cupkat i ne potegne,normalno pali i vozi,nakon voznje ostavim ga da radim dimi bijeli dim! tlak ulja po uricama je u redu,turbina po uricama radi, svijetli mi mala crvena lampica na kontrolnoj tabli ,izgleda kao svjecica. Cuo sam puno misljenja i svako je drukcije. Usput na autu je prije 10 000 napravljena polu generalna i dali je moguce da je problem u turbini ,