MERCEDES C220 – SAFE MODE

Poštovani gospodine Mejicu posjedujem mercedes benz c220cdi w202 i stalno mi pali safe mod kada je u velikom opterecenju, (s elektronikom je sve u redu) majstor mi kaže da može biti zacepljen usis ili ispuh da je do toga nebi dobro vukao u 1 2 i 3 brzini a u 4 i 5 nema potrebnu žestinu. Egr ventil mu je blokiran skinuto i blokirano vakum crijevo i sada me muci jeli problem do njega ima li on neku elektroniku i s cime bih ga mogao ocistiti. Auto dobro ide samo kada mu je potrebna eksplozivnost tocnije po autoputu u 4 i 5 brzini pri 3000 okr pali mi safe mod, ovom majstoru nije jasno jer s elektronikom sve u redu.Mene sada zanima vaše mišljenje može li to biti do intercolera malo mi je masan izvana možda je probijen a nemogu naci rupicu i uopce ako je ima ako je probijen, ili je do egr ventila i cime se oni ciste postoji li neko sredstvo?Cuo sam da se mogu sredstvom za cišcenje karburatora.

RENAULT VEL SATIS – TLAK U RASHLADNOM SUSTAVU

Imam renault velsatis 3.0dci automatic 130kw iz 2003g i auto je bio dobar dok su bile niže temperature a sad se prigrijava na velikim usponima i tad digne kezaljku temperature skroz a kad radi dugo u mjestu lagano diže nivo vode dok ne pocne kapat na cepa a tad je kazaljka na pola, dali na usponima isto pusti na cep pa tek onda digne temperaturu, teško je za provjerit. U ovlaštenom servisu provjerena pumpa vode, cep na posudi, hladnjak i tlak u posudi vode takode i brtve glava na ispušne pare u auspuhu i posudi vode, sve O.K. Zamjenili smo i rashladnu tekucinu sa višom tockom vrenja ali opet lagano diže nivo vode u posudi dok ne pocne kapat na cep. Ima li neki poseban postupak za ozracit sistem? Šta još da mu radim?

SEAT CORDOBA – BLOKADA MOTORA

Imam Seat Corddobu benzin 1997 godište. Ukrali su mi kljuc (nažalost jedini). Te sam uspio skinuti bravu od gepeka , pa mi je kljucar napravio kljuc. Nažalost kljuc je kodiran, pa uspije samo da trenutno upali i odmah se gasi. Na koji nacin mogu zaobici blokadu ( privremeno) , jer bi narucio kljuc na osnovi broja šasije.

OPEL ASTRA – OŠTECENJE KLIPA

Poštovani, kupili smo prije dva tjedna opel astru 1.4 16 V 2006.godište. Auto je prešao do sada 74000 km. U autokuci je stajao vani 3 mjeseca i bio paljen samo kada je kupac htio cuti i vidjeti kako radi. Vozili smo ga 5 dana i dali na servis (mjenjali ulje, svijecice i filtere) jer smo vidjeli da je ulje crno i rijetko, te pretpostavili da dugo nije raden servis. Nakon što smo napravili servis taj dan nakon prijedenih 30-ak km auto je poceo zatrzavat, zvucao je kao stari dizelaš, upalila se lampica ispušnih plinova i ugasio se. U leru je jako tresao i nije bio primao gas. Odvezli smo ga kod majstora koji je sumnjao na bobinu, ali bobina je u redu. Spojen je na kompjuter i izbacio grešku rada motora na 4. klipu. Stara svijecica na 4.-om klipu bila je cadava i tamnija od preostale tri, ali suha. Nova svijecica kada je skinuta sa istog tog klipa, a koja je bila stavljena na servisu je bila vlažna.Mjerena je kompresija koja je na 4.-om klipu pokazivala 5, a na ostala 3 12. Nakon toga je rastavljena glava motora i vidjelo se pukotina na klipu (rupa). Motor je iznutra bio jako crn i neuredan. Nas zanima zbog cega je uopce došlo do puknuca toga klipa? Je li moguca bila tvornicka greška na tome klipu? Je li to možda neki kvar koji ce se stalno dogadati? Što uciniti dalje prilikom popravka, odn. koje dijelove bi još trebalo provjeriti?

MAZDA PREMACY – CIJENA RADA

Nedavno mi se razletio katalizator, u servisu su mi zamijenili katalizator i zadnji lonac.Zanima me koji je moguci uzrok kvara, te što bi trebalo uciniti da se to ponovno ne desi? Radi se o tome da je taj katalizator mijenjan prije 2g.Auto je Mazda Premacy 1.8 benz (85kw) + plin iz 2000g.
Takoder ukoliko se može nešto napraviti/podesiti zanima me okvirna cijena rada kod vas.