HYUNDAI ELANTRA – DEMONTAŽA OBLOGE VRATA
Poštovani molim za pomoc
Imam Hyundai Elantru I na zadnjim desnim vratima me zanima kako se skida unutrašnja plastika,sa vrata a da pri tome ne potrgaš plasticne kopcice sa vrata.
Poštovani molim za pomoc
Imam Hyundai Elantru I na zadnjim desnim vratima me zanima kako se skida unutrašnja plastika,sa vrata a da pri tome ne potrgaš plasticne kopcice sa vrata.
Poštovani, redovito pratim vašu rubriku i cijenim vašu pomoc svima nama.
Prošli tjedan preuzeo sam novi auto i od prvog dana mi se cinilo da je ovjes prebucan. Otišao sam u stanicu za tehnicki pregled i na testiranju amortizera mi je receno da je prednji lijevi amortizer na 22% i da ga treba zamijeniti. Zatim sam otišao do ovlaštenog servisa i rekli su bez ikakvih problema da ce mi zamijeniti neispravan amortizer, da nije potrebno mijenjati oba jer auto ima samo 200 km i da se mogu voziti s takvim amortizerom dok ne stigne novi. Moja pitanja su:
1. Da li se mogu voziti s takvim amortizerom, a da ne napravim štetu na autu?
2. Da li je ispravno zamijeniti samo jedan amortizer s obzirom da rezervni dio možda nije identican kao i dio za prvu ugradnju?
3. Na koliko "%" bi trebali biti amortizeri na novom autu?
4. Ako i bude zamijenjen samo jedna amortizer u kojim granicama bi trebala biti razlika izmedu amortizera na testiranju, ako je uopce dozvoljena?
Imam problem sa Yugom 60. Nakon promjene motora (polovnog sa skale,na koji su stavljeni agregati sa starog) auto u leru mjenja broj okretaja za nekih 200 ( kazaljka skace gore-dolje i mjenja se zvuk motora) a prilikom zaustavljanja, pogotovo naglog, se gasi. Razvodna ruka "gleda" otprilike suprotno od 2. cilindra ( navodno treba prema prvom, ali onda ne pali ), slabo vuce, osobito kad se "ukljuci" drugo grlo na karbu, u leru se povremeno cuje neko lupetanje, kao da nešto metalno lagano lupa, koo da nešto nije dobro stegnuto. Dali problemima može biti uzrok loše brtvljenje na granama ili loše podešeno paljenje ili zapušena diza. Na starom motoru je sve funkcioniralo normalno, a i ugradeni motor je vukao puno bolje i s obicnim rasplinjacem. Što bih dobio ugradnjom Webera 32-34 tlde 150 (20-21) i koja je razlika izmedu tih rasplinjace ugradivanih na 1.4 i 1.6 motore? Može li se na rasplinjac sa Lancie 1.5 ugraditi cok sa Yuga 60/65 umjesto vodenog?
Imam povremene greške na golfu,tj.kada vozim 130/sat, pa lagano dodam gas na više tada mi najedanput gubi snagu i auto nema ubrzanja.Tada stanem sa strane ugasim,ponovo palim i nekad ide normalno nekad ponovo iskljuci i auto ponovo neide.Napominjem da sam bio kod mehanicara da vidi greške na kompjutoru.Tada je prikazalo grešku senzora temperature.Mehanicar je tada to zamjenio,gledo ventile i cistio ali auto i dalje staje tj.izgubi snagu nakon 130 km/sat.
Molim Vas ako možete pomoci oko forda scorpio 2.0, godina 1994,snage 85 kw,prešao 195 000 km koji se poceo cudno ponašati,ali tek nakon prelaska nekih 50-ak kilometara nekako nece da prima gas normalno pa ga moram prebaciti dvije,a ponekad i tri brzine u niži stupanj da bi poceo normalno vuci i to se ponavlja sve do kraja vožnje.Nakon vožnje i stajanja kad se ohladi sve je kako treba do novih 50-ak kilometara. Na kracim relacijama sve je kako treba.Majstori me "gule" samo tako,a ford se i dalje isto ponaša.Ako može Vaš strucni savijet što bi moglo utijecati na takvo ponašanje i kako to pokušati riješiti?
Imam problem sa gubitkom rashladne tekucine na A3 1.8 T (110 kw), 2002 g., 103.000 km. Procitao sam vecinu Vaših odgovora na postavljena pitanja i nisam uspio pronaci slucaj slican mom pa Vas molim za pomoc:
Tijekom prošle godine (jesen) uocio sam laganu slabost kod hladnog starta motora (kao da nema "coka") uz neravnomjerni rad motora na leru. Neposredno prije toga sam u ovlaštenom servisu promijenio svjecice. Ti simptomi su nestajali cim bi okretaji prešli 2000, dakle, u roku par sekundi, da bi ove zime (12. mj. 2009. g) i vanjskih temperatura ispod 0 C primijetio opadanje rashladne tekucine (1 - 1.5 cm nivoa u ekspanzionoj posudi) koje se dešavalo preko noci. Dakle, tijekom vožnje sve je bilo OK, a preko JEDNE noci auto je gubio navedenu kolicinu. Na kucištu mjenjaca uocio sam vlažne tragove, no nisam im pridavao vecu važnost jer se navedena pojava desila 3 ili 4 puta, te sam ju riješio dodavanjem destilirane vode u rashladni sustav. S obzirom da stanujem u primorskom kraju gdje su temperature ispod 0 C rijetkost nisam smatrao opasnim razrijediti rashadnu tekucinu destilitranom vodom.Dolaskom toplijeg vremena nivo rashladne tekucine je bio konstantan (slabost kod hladnog starta je ostala) do situacije gdje sam duže vremena bio prisiljen stajati u koloni po toplom vremenu (prije cca 1.5 mjeseca), te sam uocio (dok je motor bio vruc) porast nivoa tekucine na 1cm preko oznake max, te nakon hladenja motora pad na cca 2 cm ispod oznake min.. Dolio sam dest. vodu i narednih mjesec dana je sve opet bilo ok.Pred neki dan, nakon cca 10-min oštre vožnje (pun gas, mijenjanje brzina na 5500 - 6000 okr) nivo je poceo opet opadati, ovaj put drasticnije, te vidim da se mokra fleka na kucištu mjenjaca povecala (dakle, ocito curi po mjenjacu). Pad nivoa antifriza je najizraženiji nakon gašenja motora (preko noci) i odmah po pokretanju motora ujutro (hladni start). U rashladnoj tekucini nema tragova ulja (ima nešto malo pjene koja je možda rezultat mješanja dest. vode koju sam dolijevao i starog antifriza), temp. motora je ispravna i ne oscilira, auto vuce normalno (barem se meni tako cini), potrošnja se nije povecala, nivo rashladne tekucine ne raste preko oznake max, a na šipki ulja ne vidim tragove emulzije. No, najgore od svega je što ne mogu pronaci mjesto odakle curi po kucištu mjenjaca. Sumnjam na proboj brtve glave prema van i curenje po bloku motora i kucištu mjenjaca.
Zanima me:
1) Vaša iskustva sa brtvama glave i glavama navedenog tipa motora
2) Da li kod oštecenja brtve / glave motora može doci do gubljenja antifriza u mirovanju (tijekom hladenja motora) koje je osjetno vece od gubitka tijekom vožnje?
3) Postoje li kod ovog motora slabe tocke u instalaciji rashladnog sustava koje su sklone propuštanju (na što da obratim pažnju kod pronalaska mjesta curenja)?
4) Postoji li mogucnost propuštanja antifriza na turbini koje kod hladnog starta uzrokuje vodu u smjesi, te slabost kod jutarnjeg pokretanja ili je moguca neispravnost jedne od novih svjecica (ili kabela, bobine) kod rada na hladno, odnosno da li je moguce da problem jutarnje slabosti nije vezan uz problem gubitka antifriza?
Iako logika sugerira da jutarnja slabost kod pokretanja može biti od vode u cilindrima zbog propuštanja brtve prema "unutra", a da je nakon forsirane vožnje brtva glave "dala svoje", te propustila i prema "van" ne želim skidati glavu i raditi išta na njoj poucen relativno velikim brojem loše obavljenih zahvata strojne obrade, te potencijalno novih problema do pravilne dijagnoze postojeceg stanja u cemu se nadam da ce mi pomoci i Vaše iskustvo i savjeti.