AUDI B4 – GRIJACI SE NE GASE

poštovani, imam audi b4 1.9 td 95godina naime auto nece ugasiti
grijace promjenio sam rele grijaca tamo kod osiguraca i termoprekidac onaj kockasti na glavi,auto kad dam kontakt zagrije grijace i ugasi lampicui i iskljuci grijace ali kad upalim motor grijaci su pod strujom zašto to radi

CITROEN XSARA – VELIKI SERVIS

Poštovani,zadnji put ste bili ljubazni pa mi odgovorili na upit,isto Vas molim i sada.hvala
Naime,imam citroen xsaru 2.0 hdi 2005. god. Sad ima 160000 predenih kilometara i nikad nije raden veliki servis. Moje pitanje je; šta bi sada sve trebalo mijenjati, te orijentacione cijene dijelova i ruku? I dali se mora mijenjati vodena pumpa kad se mijenja zupcasti remen. Velika hvala na odgovoru.

OPćI SAVJETI – KLIMA UREÐAJ

Poštovanje, svaka cast za Vaše strpljenje i volju za održavanje ovakve jedinstvene stranice, a narocito u današnje vrijeme kad svi trce za materijalnim dobrima.
Nemam trenutno problema s automobilom, ali bih Vas molio da mi pojasnite neke stvari vezane uz klimu. Konkretno radi se o rucnoj klimi. Da li je kompresor kod te vrste klime podvrgnut vecem opterecenju nego kod automatske, obzirom da je stalno upaljen. Ima li odabir brzine vrtnje ventilatora ikakve veze s radom rucne klime, tj. da li klima radi jednako ako je ventilator na 1, 2, itd...? Možda ima još nešto što nisam pitao a ne bi bilo loše znati?

OPEL ASTRA – GAREŽ NA SVJECICI

Oko 4 mjeseca Vozim Opel Astru g 1.6 benzin, 2002 godište, prešla 115 tkm kada je kupljena, sada oko 120 tkm. U navedenom razdoblju tri puta je prestajao raditi treci cilindar zbog gareži koja se nakuplja na svjecici i upali se lampica od ispušnih plinova, ostale svjecice ok. Dok se svjecica ne zaprlja auto ide ok, troši u prosjeku oko 8 l i malo više ulja oko 0,7 l na 1000 km. Mijenjao sam svjecice (original bosch) i kablove - jer je bilo malo "korone". Nakon toga (cca 1500 km) problem se ponovio. Prethodni vlasnik je servisirao vozilo u ovlaštenom servisu, ima urednu knjižicu i sve racune. U servisu su rekli da je sve ok i da ne mogu naci grešku. Radena dijagnostika, mjerena kompresija, mjenjani tefloni, sve ok. Kontrolirao sam iskru skidajuci kabel po kabel i na tom trecem kabelu je primjetno lošija iskra, odnosno moram ga bliže primaknuti masi da bi bacio iskru, ostali bacaju jace. Molim vas za savjet, jel bobina u pitanju ili nešto drugo.

FORD FUSION – OŠTECEN HLADNJAK

Poštovani, vec neko vrijeme pratim Vaše odgovore na pitanja i savjete koje dajete u vezi sa razlicitim problemima sa automobilima. Zaista mi je drago da ima još strucnjaka koji svoje znanje koriste da pomognu drugima. Zamolicu Vas za savjet: Namjeravam kupiti polovnog Ford Fusiona 2003. g.p. 1.4 tdci koji mi na prvi pogled izgleda ok, iako je prešao preko 165 400 km. Medutim, kada smo ga gledali, nismo ga mogli testirati, jer je trebalo da mu mijenjaju hladnjak. Koji su moguci uzroci kvara? Da li su problemi sa hladnjakom mogli stvoriti i neke dodatne probleme sa motorom? Kako otkriti je li sve u redu sa autom? Posljednji servis je raden na 141 000 km.