PEUGEOT 307 – SERVO UPRAVLJAC

Posjedujem Peugeot 307 (1,4, benzin, 2005. godina). Prije neki dan mije otkazao servo upravljaca. Ulja u spremniku je bilo, osiguraci provjereni, napajanje pumpe je bilo OK. Sve je upucivalo na samu pumpu. Našao sam zamjensku pumpu (polovnu), no ni s njom servo ne radi. Auto sam vozio na dijagnostiku, u privatni servis. Dijagnostika ne ocitava nikakvu grešku, a ništa ne radi. Cak i kad se pumpa odvoji od napajanja, dijagnostika ne ocitava grešku. Ispitali samo napajanje – kad se auto upali, pumpa dobije oko 14 V (ide preko alternatora). Kad se okrece upravljac, na pin-ovima utikaca se ocitava promjena napona (zavisno o položaju upravljaca). Rastavili smo originalnu pumpu – kad se samo motor spoji na napajanje, kad se auto upali, motor pumpe se okrene nekoliko krugova i stane. Kad se okrece upravljac ništa se ne dogada – motor pumpe stoji.
Nekoliko dana u jutarnjim satima servo upravljaca je radio, te prestao raditi nakon nekoliko minuta, u vožnji. Što da radim?

OPEL CORSA – TEŠKO PALI KADA PADA KIŠA

Poštovani,posjedujem Opel Corsu B 1.4, 60KS, koja ima 140000 km. Redovito ju servisiram te do sada nije bilo vecih kvarova. Vec neko vrijeme imam problem s paljenjem auta ujutro. Jako dugo moram „verglati“ da bi auto upalio. U vožnji se nakon toga ponaša normalno, te ukoliko ga palim još koji puta u toku dana – sve je dobro. Prvo sam posumnjao na gorivo, te sam probao tociti na drugoj benzinskoj postaji, ali ništa se nije promijenilo. Jedno krace vrijeme problem je nestao (cca 2 tjedna), ali se sada ponovo pojavio. Metodom eliminacije, došao sam do zakljucka (koliko god ludo zvucalo) – kada pada kiša – auto teško upali. Da li je to moguce i što bi mogao biti uzrok problema? Ima li povezanosti s vlagom u zraku, pa se možda u razvodniku paljenja kondenzira voda? Molim za pomoc, jer vecina servisera ce prvo sve sumnjive dijelove promijeniti i to bi moglo koštati dosta, a problem nece biti riješen.

BMW E46 – GDJE NESTAJE ULJE?

Radi se o BMW E46 318d 2004 god. Primjetio sam da mi malo fali ulja u motoru, kasnije sam vidio da na dnu široke gumene cijevi što je s gornjom stranom nataknuta na kucište filtera zraka,a drugi dio se natakne na metalnu cijev na motoru (tu ulje pušta), u njoj ima ulja. Možete li mi reci u cemu može biti problem, zbog cega je u tu cijev došlo ulje?

RENAULT MEGANE COUPE – KUPOVINA RABLJENOG VOZILA

radi se o kupovini renault megane coupe, 1.6i 66kw, 1996. godina. automobil ima oko 160tkm, oprema je klasika, servo, el. podizaci, airbag, centralno (koje iz nekog razloga ne radi, vlasnik je putem telefona rekao da su nesto mijenjali pa da zato ne radi). zanima me kakvi su to automobili, sto trebam pripaziti dok gledam vozilo, i ostale osnovne stvari. dakako, nije to auto za koji sam zapeo, inace preferiram vece automobile, poput fiat marea.. no zbog cijene renaulta 1650 eura, i uzevsi u obzir da je registriran godinu dana, odlucio sam ga ici pogledati danas. hvala.

CORSA B – MOTOR SKLEPAN OD DVA ?!

Poštovani, što da radim ?
spomenuti autic je '98 godište, kupljen neposredno što je promijenjen ''kompletan motor'' navodno generalno repariran, tek se kasnije pokazalo da ne samo da nije bio repariran, nego su falili ''neki dijelovi'', pa je motor sklepan od dva.Tu sam vec pogriješio, jer sam sjeo u auto, i slijedecih 20-ak tisuca km samo tocim benzin, bez ikakvih provjera (ulje, voda, antifriz,...). I pocinju problemi, te slijedi kaos:
motor pocinje raditi kao ''kosilica'', pocinje povecana potrošnja ulja,...
u opelovom servisu mijenjaju distribuciju i alternator nakon 1500-2000 prijedenih km, cuje se zvuk kad se zagrije, lošije vuce, 1 cilindar ne radi
Slijedi servis , mijenja se:
- brtva glave - vijci - ventil usis 2 kom - ventil ispuh 2 kom - podizac ventila - obrada glave - gumice ventila 12 kom - svjecice 3 kom
ulje motot 1,5 ltr antifriz , aditiv za ulje , vijci , ležajevi
nakon 2 - 3000 km trokira, troši ulje, teško mijenuja brzine, krci prilikom ubacivanja u rikverc ,mijenjac (kvacilo?), ponovo u istu garažu za:
- brušenje bloka, ravnanje bloka, prebacivanje klipova, brušenje radilice, zamjena leteci ležajevi, bank. ležajevi, klipovi 3 kom
brtve, semerinzi, filter ulja, cijev za kocnice
nakon kratke vožnje, pali se na minimumu lampica od ulja, cuje se truckanje, zvuk motora se mijenja kada stisnem kvacilo ,slijedi posjeta mehanicaru:Mijenja pumpu ulja
Ne da mi se uopce spominjati koliko je sve ovo gore navedeno koštalo, te mi uopce nije jasno ono što se dalje dogada:
Auto po treci put odlazi istom mehanicaru slijedi dijagnoza ''pojedena'' radilica, treba ju mijenjati?!?Je li to moguce, te gdje uopce nabaviti radilicu ili možda je ipak bolje odustati od svega i prodati za dijelove?
Promijenim li, ipak, radilicu, može li se sve ovo gore nazvati ''generalkom''?