FORD FIESTA – TASTER ZA ELEKTROPOKRETAC

Postovani hteo bi da vas pitam jeli moguce/izvodljivo/ da se postavi taster za STARTOVANjE pored(odvojeno ) same brave koja je ispravna ?Naime auto ce se koristiti u Auto Skoli za obuku vozaca pa cesce bi bilo potrebno da se startuje motor(kod cestih gasenja) a sama tehnologija kod Forda Fiesta 1,25-55kw-2007g.trazi da se kluc vrati u pocetni polozaj pa tek onda startovati! Zahvaljujem unapred ako mi mozete dati SAVET vase misljenje POZDRAV-" Skopje-Makedonija "

VW GOLF IV – OŠTECENJE U MJENJACU

Postovani gos. Meic... Golf 4 1.9 SDI 2004g. proso je 125000km prije par dana sm se vozio i ubacio u rikverc i krenio i prebacio u prvu i nesto je puklo iscurilo ulje iz mjenjaca i nece vise...

MAZDA 323-F – SMRAD IZ VENTILACIJE

Poštovani,skidam kapu do poda zbog vašeg truda!!! Svaka cast!!!!
Vozim mazdu 323f, 2000.g. (BJ)prešla je 165 tkm i jako sam zadovoljan svime osim jednim:u autu se javlja smrad koji dolazi iz ventilacije a kada ukljucim klimu taj smrad prestaje! Kada upalim ventilaciju na najjacu 4. brzinu iz vent sustava izlaze nekekave sitne dlacice(asocira me na cvjetove sa drva na parkiralištu koji padaju na vanjsku stranu vjetrobanskog stakla). Kao da ventilacija povlaci te dlacice izvana u puše u kabinu! Da li na tom autu postoji nekakav vanjski filter koji bi trebalo ocistiti,zamijeniti, ako da kako i gdje je postavljen na autu?
U ovlaštenom servisu su mi samo našpricali nekakvu tekucinu u vent. otvore koja je to samo malo prekrila.Auto nema peludni filter,iako je predvideno da se može naknadno ugraditi što i namjeravam!
Takoder za kišnog vremena ili po zimi dolazi do zamagljivanja prozora.

MAZDA 323 – ZACEPLJENJE KATALIZATORA

Posjedujem Mazdu 323 sedan 1,3 16v iz 1997 (54 kW) prešla 233 000 km (od toga sam ja prešao 73 000).Auto ima ugraden plin sa direktnim ubrizgavanjem i flashlube podmazivanjem ventila.Otprilike prije dvije godine kada je ugraden plin, poceo je konstantno povecano trošiti ulje (0,8 L/100 km) (Prije ni blizu toliko- 0,2 tijekom prvih godinu dana bez plina).Znatno teže ubrzava nego prije (zna malo zatrzati pri manjim okretajima dok auto ne ubrza).Desilo mi se i to da mi je tijekom ove zime (2 puta) jednostavno stao tijekom vožnje (postepeno usporio unatoc dodavanju gasa), kada sam otvorio haubu vidio sam da se katalizator doslovno užario!Auto doslovno nekada radi bolje a nekada lošije (ovisno i o vremenskim utjecajima).Dali uklanjanje katalizatora može riješiti dio problema oko gubitka snage i ''gušenja'', predpostavljam i da je potrošnja ulja prevelika ali ne tako lako rješiva, dali su kod ulja možda u pitanju gumice ventila i vodice te koliko je skup-kompliciran zahvat izmjene vodica i gumica ventila?

RENAULT SENIC – INSTRUMENT PLOCA

Najprije pohvala i od mene što se tice odgovora na sva moguca pitanja i za sve vrste automobila. Vjerovatno ste upoznati sa problemima oko instrument ploce kod Renaulta scenica II . Dakle sama se po sebi gasi i pali, ne pokazuje pravo stanje, a zna se i ugasiti u potpunosti. Nakon što se malo lupne po kokpitu ponovo se upali i tako u nedogled. Da li je to moguce prelemiti kontakte, i ako znate gdje ( na kojem djelu ploce) je uglavnom problem s obzirom da je nova skoro tisucu eura, ako ne i više. Cuo sam i od drugih slicne probleme, ali nitko nije dao konkretan odgovor.

OPEL ASTRA G – PUKLA JE KLIPNJACA

Postovani pokusacu u najkrace da vam opisem situaciju, na Opel Astri G Eco tec kodna oznaka motora Z16XE mi je pukla klipnjaca, u servisu kazu na pola , izbila je blok motora i karter, pise u njihovom zapisniku. Auto je redovno servisiran u ovlastenom servisu gdje je i kupljen, godina proizvodnje je 2003 i jos nije presla 100000km.
Prije 4 sedmice mi je puklo crijevo od vode koje nisam uoci na vrijeme i auto se ugasio, uopste nije bilo indikacije da se temperatura povecala i auto se nakon gubitka snage ugasio, ovlasteni servis gdje je auto kupljen je poslije toga uradio remont, tj. ravnjanje glave i novi dihtung uz usmenu potvrdu da su radili hidro test i rentgensko skeniranje i da je glava uredu i nakon 4 sedmice desilo se ovo.Sad mi traze za polu blok 3000e sa svim popustima posto je servisirano kod njih i ogradjuju se od svih odgovornosti da je greska bila njihova na servisu nakon pregrijavanja.Zasto se desilo pucanje klipnjace i molim vas savjet sta da radim dalje?