FIAT PUNTO – ZVUK ŠKRIPANJA ?

Poštovani molim vas za savjet, imam navedeno vozilo 2001. Godina, 1.2 8v. U zadnje vrijeme poceo se javljati neki zvuk škripanja (tuljenja) iz podrucja motor, Taj zvuk se javlja ponekad pri brzini izmedu 60 i 80 km/h ako se papucica gasa laganu pritišce,tj. lagano održava brzina. Pustim gas i zvuk postaje malo glasniji i kada brzina padne ispod 60km/h izgubi se taj zvuk.

HONDA CIVIC – BRUŠENJE RADILICE

Prije dva tjedna kupio sam hondu civic 1.6 vtec iz 1997g. oznaka motora D16Y2 i u ta dva tjedna zaribali su leteci i stojeci ležajevi vjerovatno zbog lošeg ulja kupljenog u lidlu koje je nasipao bivši vlasnik. Sada me interesira dali se radilica smije brusiti i koliko maksimalno jer po standardu, bar mislim da je svaka specijala 0.25 a leteci dosjedi bi po tome trebali ici 0.5 ( 2. specijala jer je dosta oštecena tako mi je tokar rekao). Uvidom u podatke vozila vidio sam da se leteci ležajevi oznacavaju bojama kod orginala a ne dimenzijama pa me to dosta zbunjuje makar sam otišao u trgovinu i pitao dali postoji druga specijala oni su mi rekli da ih mogu nabaviti zamjenske za tjedan dana a takoder i stojece za prvu. Ali sada nisam siguran dali ce to sve na kraju biti dobro jer se radilica dosta stanjuje što mi je kolega napomenuo.
Zato molim vas vaš savjet jer drugi motor trenutno nemogu nabaviti.

FORD FIESTA – PROBLEM SA GRIJANJEM

Moja Fiesta je 2000 godište. Nakon puknuca, zamijenjen je ventil grijanja, nakon cega serviser tvrdi da ne može ukljuciti grijanje.
Putem kuci, utvrdio sam da grijanje ipak radi, kao da je sve u redu, iako puno bolje nego prije kvara. Dakle, sve je bilo u redu nekih 8 dana, nakon cega grijanje odjednom stalno radi i ne može se nikako ugasiti. Vratio sam se u isti servis (Ford Pula), gdje su izvršili sve provjere, i ustanovili da najvjerovatnije ne funkcionira potenciometar HLADNO TOPLO. Njihov prijedlog je da se zamijeni komad gdje su komande za grijanje i ventilator, a cijena mu je 1.900kn.Ja smatram da nije problem u tome. S obzirom da nisam automehanicar, ali se malo razumijem u neke stvari, pokušavam shvatiti kako radi taj sistem. Kako se postiže da grije na 1/3 ili 2/3? Shvacam da potenciometar HLADNO TOPLO, otvara i zatvara ventil, ali kako se postiže da grije sa pola snage?Kombinacijom toplog i hladnog zraka?Da li je možda blokiran nekakav ventil koji pušta hladni zrak za tu potrebu? Pa zato, samo grije i to na najjace? Kako da dodem do tog ventila? A decki na servisu nisu ni predložili tako nešto.

RENAULT MEGANE II , GRANDTOUR – VUCE U STRANU

Imam Renault Megane II Grandtour 1,5dci 105KS kupljen nov 2008. i od prvog dana vozilo vuce u lijevo. Vec par puta sam provjeravao špur pa su me uvjeravali da sa vozilom sve štima. Interesantna stvar je da se problem ne pojavljuje uvijek, odn. do nekih 60km/h se rijetko kad primjeti. Kada izadem na autocestu izuzetno se primjeti do nekih 140 km/h. Od cca. 145 km/h nadalje je u pravilu OK. Obzirom da sam ga kupio novog, naravno da sam prijavio problem ovlaštenom serviseru. Jedini odgovor koji sam dobio je da je sa špurom sve u redu i da se „Renault sa upravljackim trapezom za Megane nije baš proslavio“ štogod to znacilo. Nije sad da se auto ne može voziti tako, ali uvijek se osjeti lagani otpor pri držanju volana, što nakon duže vožnje zna biti iritantno

SUZUKI MARUTI – UGRADNJA PLINA

Postovani Meicu imam jedno pitanje na koje mnogi nazovimo Suzuki servisi nemogu da mi daju odgovor niti savet.,sa vasim odgovorima sam posledjna dva puta bio zadovoljan.,1.sam vlasnik sam Suzuki Marutija iz 2003., 800 MPI.,veoma sam zadovoljan ovim vozilom s obzirom da sam presao 200.000km i nisam jos dosada imao niti jedan kvar verovali ili ne ulje jos netrosi servise vrsim redovno.,zanima me prvenstveno ugradnja plinskog uredjaja za koji mi ovlascen serviser preporucuje secvent sistem po ceni od 500eur.,ali me isto tako i obavestava o eventualnim mogucim kvarovima na MPI sistemu nakon ugradnje plina jer je vozilo preslo 200.000km savetuju mu da kompletan MPI sistem usisa,dizni,razvodnik i kompiuter raskacim-skinem i umesto toga ugradim obican karburatorski sistem sa platinskim dugmetom jer ce u tom slucaju plinski uredjaj kostati 250eur i takav motor raditi jos veoma dugo bez kvarova., molim vas pomozite mi dajde mi savet sta mi je ciniti po pitanju plinskog uredjaja i ove prepravke

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO – KOCI SAM

Poštovani!Imam Audi A6.2000 g.2,5TDI-Quattro s automatskim mjenjacem.Nedavno sam stavio nove prednje diskove(originale) i tada pocinje šou.Nakon par dana kocnica je pocala loviti na samom vrhu i to tako da se auto ukopavao na mjestu na sam dodir pedale.Nakon par kilometara pocinje sam blokirati-kociti s tim da se prvo upali lampica ABS i upozorenje za kocnice(žuti trokut u žutom krugu na ljevoj strani table).Kad se ohladio nakon ponovnog paljenja lampe ne svjetle i opet je išao par kilometara i onda sve ispocetka dok mi nije otkazao glavni kocioni cilindar.Misleci da je problem u njemu ugradim novi ali nakon par kilometara opet isto(lampice pa samoblokiranje).Da skratim-ugradio sam novi štop šalter.vakum pumpu s davacem,mjenjao cijeli ABS sklop,nekoliko puta test na testeru-bez rezultata.Par kilometara ide normalno i onda prvo upali lampice i pocinje polagano blokiranje kocnica dok na kraju auto više ne ide s mjesta.Sad kada se upale lampice na testeru niti ne prijavi grešku.Zbunjen sam i ja i mehanicari koje zbog ferpleja ne bih imenovao jer zbilja daju sve od sebe da riješe problem.Svaki savjet je dobrodošao pa Vam se unaprijed zahvaljujem.