OPćI SAVJETI – ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Poštovani,uvijek u svojim preporukama preporucujete uz zamjenu zupcastog remena izvršiti i zamjenu rolica, natezaca, pumpe za rashladnu tekucinu itd. Da li je neophodno, ukoliko je istekao samo vremenski resurs, a broj kilometara je otprilika na 50% od preporucenog prije potrebe zamjene zupcastog remena, zamjeniti išta osim samog zupcastog remena?

PEUGEOT 206 – VENTILATOR KLIME RADI NEPRAVILNO

Poštovani,imam Peugeot 206 1.4 iz 2002 godine sa automatskom klimom. Ventilator klime nekontrolirano se pojacava i smanjuje bez obzira na postavke. Imate li ideju (iskustva) što bi moglo biti pokvareno, sam ventilator, elektronika ili nešto trece (npr. plin u klimi)?

SUZUKI SX4 – TROŠENJE DISK PLOCICA

Zamolit cu Vas za odgovor na gore navedenu temu i mogucnost realnosti da na novom vozilu na prvom servisu 15 420 km, kažu da trebam mijenjati disk plocice? Vozilo vozim iskljucivo ja i kocnice koristim samo po potrebi. Nisam jedan od onih agresivnih vozaca i za mene kažu dam me "mogu iskljuciti iz saobracaja zbog spore vožnje, a nikakio prebrze":). Istina stanujem u strani niz koju se svaki dan strmo spustam nekih 400 m!? Da li ovo moze biti uzrok brze potrosnje. Vozio sam i prije razlicita novija i polovna vozila, ali nikada nisam imao ovaj problem.
Takoder sam primjetio da mi se na prednjim tockovima stvara znatna kolicina crnog (disk) praha, koji nije opravdan cestim i uzastopnim, pogotovo naglim kocenjima.

OPEL ASTRA – VODA I AUSPUHU

Prvo da vas pozdravim i iskažem veliko poštovanje i zahvalnost što nam
pomažete da riješimo svoje nedoumice oko problema u vezi naših
automobila.
Ja imam problem koji me zaista mori, a bojim se da nije u pitanju stvarno ozbiljan kvar. Iz auspuha curi cadava voda i to prilicno puno.
Napravi lijepu lokvu gdje stanem. Kada mu dam jaci gas onda i pršce
vani. Vlasnik sam Opel Astre 1.6 16V benzin, 2000 godište. Vozilo sam
kupio oko prije 2 mjeseca. Tada je imalo oštecen zadnji lonac. prethodni vlasnik je negdje sa njim "nasjeo" tako da su u loncu bile
podrobljene pregrade. Dok je bio taj stari lonac nisam primjetio
curenje vode, osim što kada bih stao sa vozilom primjetio bih da je
dno lonca mokro, da se tu nakupilo vode i da ista po malo kaplje. Voda
je bila cista, a lonac nije bi probušen. Lonac sam promjenio i stavio
drugi, polovan, prilicno u ocuvanom stanju bez tragova korozije. Nakon
10 tak dana primjetim tu cadavu vodu iz auspuha koju sam prethodno
opisao. Kada bih rukom prodrmao zadnji lonac u istom se culo buckanje,znaci pun vode. Danas sam kod majstora bušilicom nacinio malu rupu na dnu lonca i iz njega je iscurilo jako puno vode, možda i litar. Rupu smo ponovo zavarili a posle toga voda ne curi. Prešao sam 20 kilometara i ponovo sam primjetio kapljice na auspuhu, što znaci da ce vjerovatno za par dana ponovo da sipa voda iz njega. Nisam primjetio da gubi vodu iz sistema za hladenje motora, možda i gubi ali neznatno.Auspuh ne dimi. Vozilo normalno radi, lijepo vuce.Jedni mi kažu da je to kondenz, ali da li je normalno u tim kolicinama, drugi da je dobar motor i da ima dobro sagorijevanje, a treci da bi moglo biti nešto
mnogo ozbiljnije.

VOLVO S-40 – GDJE JE FILTER GORIVA?

Ljubazno Vas molim da mi pomognete da mi kažete gdje se nalazi filter goriva (ili sliku ako posjedujete na kojoj se vidi) za VOLVO S 40 1.8 125 KS (benzinac) godina proizvodnje 10/2005.