FORD SIERRA – REGULATOR KOLICINE GORIVA

Poštovani Gospodine Meicu-mnogo cijenim Vaš trud što nam pomažete i tako nam štedite novac i sticemo znanje.Ja imam Ford Sierru 1.8 TD iz 92 godine pa me zanima gdje se nalazi regulator goriva na VT pumpi i kako se vrši regulacija , koji su parametri.Zahvaljujem i nastavljam citati Vaše savjete

BMW 523 – ZAMJENA ULJA U MJENJACU

POSTOVANI IMAM BMW 523 1997 GODISTE SA AUTOMATSKIM MIJENJACOM.HTIO BIH DA ZAMJENIM ULJE U MIJENJACU.DOLJE SAM VIDIO NA KARTERU GDJE SE ISPUSTA I VJEROVATNO KAD SE KARTER SKINE IMA I FILTER UNUTAR KUCISTA KARTERA.E SAD NIJE MI JASNO DALI TREBA DA SE ISPUSTA IZ KONVERTERA ULJE JER SAM PROBAO DA GA OKRECEM I NISAM NASAO NIGDJE GDJE MOZE DA SE ISPUSTI.TAKODJE MI NIJE JASNO ILI NISAM DOBRO VIDIO GDJE SE DOLIJEVA ULJE I KOJE ULJE DA KORISTIM.AKO BI NASLI VREMENA PA DA MI UKRATKO ODGOVORITE I OBJASNITE.

CITROEN C-4 – EKSTREMNA VOŽNJA

Poštovani,jucer sam dao na probu svoj auto, Citroen C4 1.4i na probu prijatelju, a da tako moram reci budala se vozila pod rucnom; onak zategne i ostane držati gas tako da je auto po šodru onako poprek išao. Dobro sam ga se naribao i sigurno više nikome necu dati svoj auto ali me zanima da li se nije time mogla oštetiti mašina kad nije cak niti kuplung stisnuo nego držao gas cijelo vrijeme pod rucnom tako da je auto išao sa blokiranim zadnjim krajem.

FIAT PUNTO – KVAR NA KLIMI

Vec sam davno kontaktirao sa vama za neke probleme na autu za opel Astru i Vectru, pa bi vam usput htio zahvaliti na savjetima kod tih problema koji su davno rijeseni, te zamoliti za savjet oko ovog problema.
Fiat Punto 2004g 1.2 motor 8 ventila, ne radi klima uredaj (manualni), uopce ne reagira na prekidac u kabini (naravno kad je upaljen unutarnji ventilator),tj. ne spaja pogonsku remenicu, a nema ni napona na njenim kablovima,provjeravao sam osigurace(koji su ispravni) al nemogu skužiti koji su releji od klime, da nije možda u njima problem,
pretpostavljam da bi trebalo provjerit stanje plina u sistemu, koji nije nadopunjavan od kada je automobil kupljen,ali me zanima dali vam je poznato ukoliko postoje specificni kvarovi vezano za klima uredaj ovog automobila?

RENAULT LAGUNA – LUPANJE U PREDNJEM DIJELU

Dobar dan, bio bih vam jako zahvalan ako mi odgovorite na ovo pitanje i jako bi mi pomoglo ako mi izadete u susret sa savjetom!
Vlasnik sam Renault Lagune 1.8 95. je godiste.
Sa otoka Losinja sam i ovdje nema bas najboljih majstora i ovih nekoliko koji su tu gledaju samo kako sto vece novce izvuc od musterije a jako lose posao odrade, jel sam vec imao takvih problema prosle godine kad sam mjenjao lamelu i cjena promjene lamele i par manžetna su me sa njegovim rukama dosle oko 5 000 kuna, sto mi nema bas veze sa zdravim razumom i mislim da nije realna cjena!
Imam problem sa autom u posljednje vrijeme, cujem lupanje pri voznji i pri naglom kocenju ili davanju gasa nesto doslovno pukne u prednjem djelu auta, i jednako tako i mjenjac se pomjera(trza) naprjed nazad, od toga svega mislim da su mi amortizeri dotrajali a ovo lupanje i trzanje mjenjaca imam sumlju na homokineticki zglob, pa ako bi mi mogli pomoci sa savjetom dali bi to moglo biti to i gdje bi mogao naruciti te djelove po normalnoj cjeni, posto jos nisam nikad narucivao djelove za auto a vama vjerujem i vidim da volite taj posao koji radite!
FORD MONDEO - LOŠ RAD MOTORA
8.5.2010. 21:14
PITANJE:
Pozdrav, radi se o mondeu 65kw 93. god
1, kada vozim uzbrdo u recimo 3. brzini na oko 2100 okretaja se auto pocinje zaletavat kao da ce krenuti jace pa opet posustane a ja drzim cijelo vrijeme isto pritisnutu papucu gasa
2. na polugi gasa visokotlacne pumpe (lucas) nalazi se nekakav ja mislim potenciometar kojem se može pomicat kut, a moj frend dirao i sad neznamo kako je bio dali se moze to vratit na staro i cemu to sluzi???
3.na turbini ima neka ko šalica i iz nje izlazi poluga koja ide u turbinu, mislim da to služi za zakretanje kuta krilaca turbine, stvar je u tome se neda ni pomaknuti probao sam i s wd-40 i s sarafcigerom i neide, auto vuce i turbina se osjeti.

FORD MONDEO – LOŠ RAD MOTORA

Pozdrav, radi se o mondeu 65kw 93. god
1, kada vozim uzbrdo u recimo 3. brzini na oko 2100 okretaja se auto pocinje zaletavat kao da ce krenuti jace pa opet posustane a ja drzim cijelo vrijeme isto pritisnutu papucu gasa
2. na polugi gasa visokotlacne pumpe (lucas) nalazi se nekakav ja mislim potenciometar kojem se može pomicat kut, a moj frend dirao i sad neznamo kako je bio dali se moze to vratit na staro i cemu to sluzi???
3.na turbini ima neka ko šalica i iz nje izlazi poluga koja ide u turbinu, mislim da to služi za zakretanje kuta krilaca turbine, stvar je u tome se neda ni pomaknuti probao sam i s wd-40 i s sarafcigerom i neide, auto vuce i turbina se osjeti.