RANGE ROVER 45 – NA GLAVI CURI ANTIFRIZ
Poštovani, kupio sam Range Rover 45, i primetio da na glavi motora curi antifriz. Koliko je to ozbiljan problem i kako ga rešiti, pošto sam cuo da Range Rover imaju problema sa tim.
Poštovani, kupio sam Range Rover 45, i primetio da na glavi motora curi antifriz. Koliko je to ozbiljan problem i kako ga rešiti, pošto sam cuo da Range Rover imaju problema sa tim.
Štovani, na Passatu iz 2002. cesto se pali oznaka ESP u normalnoj (laganoj) vožnji po pravcu, kada ugasim vozilo i ponovno upalim lampica se ugasi ali nakon nekog vremena se opet pali, a ponekad se ABS sam ukljucuje u vožnji iako nisam dotaknuo papucicu kocnice?
P.S.Bio u dva ovlaštena servisa ali nisu dijagnosticirali kvar!
Pozdrav, cesto raspravljam sa prijateljima u kojem je broju okretaja najbolje vozit. Ja sam na strani niskih okretaja do 2000, a oni iznad.
Moj argument je potrosnja i manje habanje a njihov ne zagusivanje auta. Tko je u pravu. Da li ista pravila vrijede i za benzince i za dizelase? Kada je najbolje prebacit u visu brzinu i na kojem broju okretaja vozit. Isto tako me zanima dali je stetno cesto stiskat gas do kraja; npr. u turbo rupi ili na uzvrdici.
U posjedu sam Volva s40 /2005 ,1,6 D,u imao sam kvar,koji se u ovom trenutku otklanja,tocnije takoreci da je izgorio alternator i u potpunosti ispraznio akumulator,predpostavka je bila da nije ništa preozbiljno s alternatorom,ali se ispostavilo da je potpuno uništen i da se ne može popraviti,tj.takoreci da je izgorio.Kompjuter uopce nije reagirao,ili davao do znanja na nešto nije u redu s napajanjem akumulatora,nego se stotinjak metara prije mojeg odredišta popališe sve moguce lampice,nešto je cak i pisalo na displeju l,ali je to trajalo vrlo kratko da nisam stigao sve to poloviti(procitati),a nakon toga je potpuno nestalo struje tj.bilo kakvog kontakta.Molio bih vas pošto nisam kontaktirao Volvo(Baotic),da mi kao laiku pokušate u kratko objasniti,zašto kompjuter nije davao nikakav signal da se nešto dešava s alternatorom,, tj.akumulatorom, koji nije dobivao novostvorenu energiju,a kada ostane posudica za vodu brisaca,odmah reagira,i napiše da nema tekucine za vjetrobran.staklo.Zato Vas molim da mi taj postupak kompjutera malo pojasnite,jer izgleda da je bitna voda,a filanje akumulatora bez upozorenja i nije neka bitna informacija,ili je po srijedi nešto drugo.Uz želju za što bržim odgovorom!
Kupio sam navedenu Xsaru oko Nove godine.
Do prije neki dan nisam isprobao kako juri jer se pretežito vozim po gradu.
Stisnem gas do daske a Xsara u petoj jedva 130 km/h i brže ne ide, a i da dode do te brzine treba joj otprilike 8-10 km?!
Što da se provjeri zašto Xsara slabo vuce i ne može razviti vecu brzinu? Prije par dana mi se cak i upalila lampica za „check engine“ ali se ubrzo ugasila.
Drugo pitanje se odnosi na sistem za pranje stakla. Naime, provjerio sam cjevcice prema staklima, one propuštaju i zrak i vodu i probao sam u kontra smjeru te sam u posudu dobivao mjehure(kad sam upuhivao zrak). Motoric se cuje da radi ali ne baca vodu ni na prednje ni na stražnje staklo. Što bi moglo biti?
Vozim Lancia Delta 1.8. i.E ,1993./94. godište. Pišem vam nakon dugotrajnih nastojanja za otklanjanje problema gašenja motora. Klasicni problem se javlja prilikom „kocenja na semaforu“. Kad stisnem kvacilo i kocnicu i pustim gas kazaljka obrtomjera se u leru ponekad obruši u niski broj obrtaja i motor se uguši. Kad pažljivo i postepeno zaustavljam i pazim da se ne ugasi uspijevam spasiti od gašenja. U automobil je ugraden plin monopoint. Pojava se dešava na oba goriva. Ponekad je situacija bolja na plin ili na benzin zavisno od toga da li je auto bio na pregledu kod mehanicara ili u servisu koji je ugradio plin.
Auto je prošao opsežno servisiranje i prikljucivan je na dijagnosticke uredaje. Pronadeni su pojedini kvarovi i otklonjeni. Auto dobro vozi dok vozi ali mislim da uzrok kvara u temelju nije otklonjen jer se i dalje gasi. Promijenio sam lambda sondu i centralu ali nema promjene. Nabrojat cu neke radova koje su napravljene: cišcenje injektora, ventili obnovljeni, ..da pojednostaviom-reklo bi se polugeneralka. Naravno cuo sam i druga mišljenja no prije nego se upustim u avanturu sa drugim autoservisima molim vas i za Vaše mišljenje. Citam vaše odgovore i cestitam vam na profesionalnosti, radu i energiji koje ulažete. Vidim po pisanjima da se cesto susrecete sa tim problemima pa se nadam da me možete uputiti što dalje. Ako je potrebno mogao bih doci sa autom na pregled.