AUDI B4 – OTEŽANO PALJENJE

Audi B4, 2.0E, 92god, motor ABK. Bez obzira da li je hladan ili vruc motor dugo vergla, nekih 5-10sek. i kada upali oseti se jak miris benzina. Zamenjen protokomer, senzor protoka vazduha, filter goriva, svecice, dizne, termo davaci, kompresija je dobra.

MERCEDES 1965 – ŠTO JE HLADNI START?

Molio bih vas za pojasnjenje pojma "hladni start",koji se cesto upotrebljava, a da se tesko moze ponaci detaljnjije pojasnjenje na kakvo stanje masine se on tocno odnosi.Poznato mi je da je hladni start zapravo "suhi start",..tj start kada klipnjace, bregasta...i drugi dijelovi koji se podmazuju bez ulja na sebi.Ipak nije jasno kad se to desava?
Da li vec pola sata nakon gasenja masine,par sati nakon gasenja, nakon sto auto prenoci ili tek nakon 7 i vise dana odkako masina nije pokretana, kako sam procitao u jednom clanku na internetu.
Drugo pitanje .
Namijeravam nabavit Mercedes 1965 godiste ., te me zanima kako najbolje ocuvati masinu koja ce se vozit godisnje 2000km do 3000Km ,..najvise 5000km,a mozda ce i stajti koji mijesec nevozena.Da li uzimati obicna ulja poput 15W40 od INE i mijenati svake godine uz kombinaciju keramicki aditiva ili koristit bolje (skuplje) ulje 10W40 od renomirane marke?Ako postoji jos neki savijet,koji se odnosi na odrzavanje masina koji se nepokrecu svakodnevno ,bio bih vam zahvalan.

MERCEDES C-250 TD – TURBO RUPA?

Poštovani,
imam jedan problem koji je vezan za klimu.Prošle godine je mijenjan hladnjak klime, te je napunjen plinom.Sada sam probao upaliti klimu,medutim ona ne hladi.Kompresor radi,te prilikom paljenja klime podignu se obrtaji kao da je klima ispravna,medutim ona ne ispušta hladan zrak kako bi trebala.Radi se o rucnoj klimi na Mercedesu C250 TD 1997.g.
I još jedno pitanje u vezi tog auta.Postoji li turbo rupa?
Ako ima kako to izgleda i kako se auto "ponaša"?

SKODA FABIA – LUPANJE U PREDNJEM DIJELU

Cuje se lupanje u prednjem lijevom dijelu,mijenjani su selen blokovi i u servisu nemogu odgoditi što je jer to ne lupa baš kad dodjem kod njih,nekada uzastopno po nekoliko puta a nekad po nekoliko dana ništa,uglavnom lupa kada se prelazi preko neravnina ,kao da amontizer nabija,ima 104000 km,koji bi mogao biti uzrok

FORD FIESTA 1,8-D – OBLAK DIMA

Posjedujem ford fiestu 1.8D 1990 god. Dešava mi se slijedeci problem. U vožnji mi motor pocinje cukati i dobiva veliku turažu. A iza mene veliki oblak dima. To se dešava samo u petoj brzini,koliko sam do sada primjetio. Znaci pri nekoj brzini od 80 do 100 km/h u petoj brzini i to nakon predenih 20 do 30 km. To traje nekih desetak sekundi i onda opet sve normalno. Auto pali normalno poslije toga i vruc i hladan. U gradskoj vožnji i na kratkim relacijama ( nekih 15 km) sve radi normalno. U praznom hodu isto radi normalno.
Isto tako me zanima dali u fiestu može ici motor od escorta i koje godište mora biti motor.

VW GOLF II 1,6-D – ZAMJENA KARIKA

Trebam u vlastitoj režiji zamjeniti karike na datom motoru pa bih želio znati na koje detalje da obratim pažnju pošto to radim prvi put na datom motoru,(ravnanje glave,odredivanje kompresionog prostora,odabir dihtunga ispod glave odgovarajuce debljine,ajnzecovanje karika,zamjena letecih ležajeva...)unaprjed hvala za savjet,ne morate biti opširni,ja cu to lako razumjet.