BMW 318 i – TEMPERATURA MOTORA ?

Imam Bmw 318i e30 M40 87-o godiste,u potpunosti zadovoljan s njime(uzevsi u obzir njegove godine),ali u zadnje vrijeme se desava to da kazaljka temperature pobjegne za jednu do dvije debljine kazaljke (od sredine,tocno u podne) u desno,prema crvenom.To se desava u bilo kojem rezimu voznje,uzbrdo,nizbrdo,otvoreno,grad..Antifriza ima dovoljno,nigdje ne curi,visko ukjucuje (pretpostavljam) na vrijeme ali se kazaljka opet vrati na milimetar od sredine,sto se opet naglasavam nije desavalo do skora.Sumnjam na skori kraj vodene pumpe ali.......bolje da pitam iskusne strucnjake.

PEUGEOT 206 HDI – KOCNICA PROPADA

Kupili smo PEUGEOT 206 HDI kome je propadala kocnica a ulje nigdje nije curilo.Vozilo ima ABS kocnicu.Promjenili smo glavni kocioni cilindar i ne možemo dobiti kocnicu ponovo propada.Molimo vas da nam pomognete.

FORD MONDEO – KOCNICE

Poštovani, Komplimenti na jako edukativnoj i korisnoj www stranici. Imam dva pitanja, te se nadam da cete biti u mogucnosti i odgovoriti:
1. Ford Mondeo III, 2002, TDI prešao 170.000. U nekoliko navrata do sada pri vožnji culo se cvilenje zadnjih kocnica, a bez upotrebe kocnica, jak miris plocica, i ugrijane felge, zadnji puta pri povratku sa ljetovanja sa dvoje manje djece. Stali smo u servis i nisu mogli ništa otkriti. Kako se put nastavio, isto se desilo, nasuo sam coca colu zadnje plocice te smo bez daljnjih problema stigli kuci. Kako sam ovakvih problema imao i u nekoliko navrata ranije i uvijek ih bezuspješno nastojao rješiti u servisima, prije puta provjerim da li su zadnja kociona klješta vracena u prvobitni položaj i više ne koristim rucnu kocnicu, i zaista bih volio konacno rješiti ovaj problem, Takoder, da dodam, zadnje kocnice cvile pri kocenju i rucna kocnica jako slabo funkcioniše. Umoran sam od paženja da ne koristim rucnu kocnicu i uvijek strepim i cekam da pocne cviliti tokom putovanja.
2. Renault Twingo, 1995, 1.1. benzin - u trceoj brzini trza na momente pri konstantno pritisnutom gasu i to pri vecim obrtajima, troši jako dosta ulja, skoro litar i pol na svaki rezeorvar. Što bih primarno trebao pogledati te koje bi bilo najbolja vrsta ulja za takav auto i takoder da li trebam koristiti aditive za ulje. Ulje nigdje ne curi i koliko vidim rashladna voda je cista, nema ulja.

VW GOLF III – POVECANJE SNAGE

Postovani gospodine Meicu,cestitam na ljudskom odnosu prema nama vozacima i na spremnosti da date savjete u skladu sa svojim profesionalizmom. Svaka cast.
Imam jedno pitanje, imam golf III, 1.8 AAM, presao 220.000. Imam ugradjen plin. Zanima me, da lije doslo vrijeme za generalnu, ili obraduglave motora. Za sada, motor tadi ok, vuce dobro, dostize brzinu zadovoljavajuce, iako je 55 KW (mada bi mu dobrodoslo jos malo snage zbog plina), ali osjecam da nije isti kao prije 3 godine kada sam ga pazario, s obzirom da sam za 3 godine presao 90.000 km.Pa me zanima da li je doslo vrijeme za nekim refresh-om motora i sta bih mozda mogao kad vec radim oko toga, uraditi ako postoji ta opcija za povecanjem snage.

MERCEDES 190-D – MEHANIZAM HLA?ENJA I GRIJANJA

Cijenjeni gospodine Meicu.Obracam Vam se jer s Vama imam odlicno iskustvo u savjetima o održavanju automobila.Imam mercedes 190 D, 2.0 diesel, god.proizvodnje 1988.Automobil je u dobrom stanju ali ima problem na koji dugo nisam obracao pozornost.Naime, cini mi se da mi uredaj za hladenje u kabini uopce ne radi.Znate da imaju 4 otvora.Kada ukljucim puhanje hladnog zraka iz oba rubna ventilatora struji vreo zrak, a samo iz dva srednja hladni.Ukoliko zatvorim klapnu, tako da zrak puše u prednje vjetrobransko staklo, zrak je uvijek vruc.Osim toga, taj isti zrak jako smrdi na naftu, ulje, motor...kao da dolazi direktno iz motora.Pitam se ima li propeler od ventilatora na motoru ikakve veze s tim.Propeler mi je od benzinca, iako je automobil dizelski.Lako se grije i moram ga hladiti puštanjem toplog zraka. Što da radim?