JEEP CHEROKEE – OBRADA NA PRVU PREKOMJERU

postovanje molim vas koji je maximalni razmak izmedju klipa i stubline motora.ja imam jeep cherokee 4.0l 1990god.pet cilindara u bloku motora mi je dobro dimenzija 98,5mm a sesti do vodene pumpe je 97,8mm,pa da li bi mogao da na ovih pet klipova stavim standardne karike a na sesti specijalu ili trebam staviti i klip prema specijali.

VW BORA – SERVIS LETVE VOLANA

Postovani imam jedno pitanje, nadam se da ce te mi pomoci.
Naime na WV Bora 2001 godina mi je sa desne strane (suvozaceva strana) iz letve volana iscurilo ulje (u manzetni od spone) i izgubio sam servo. Naravno dok sam dosao do kuce dosipao sam da ne bi crkla i servo pumpa ali jako brzo trosi ulje koje dopsem. Evidentno je da je letva volana. Sta dalje? Vjerovatno je semering ili vise njih iz letve otisao. kazu mi da se to moze reparirati odnosno da se zamijene novim setom semeringa u letvi. Je li to uopce moguce i da li bi sa tim rijesio taj problem. Da kupim polovnu letvu niko mi ne garantuje da i ta polovna letva nece stati nakon mjesec,dva il godinu. Da li bi sa novim semerinzima odnosno reparacijom mogao napraviti to da bude kao novo?

OPEL CORSA – KOCNICE

Poštovani,promijenio sam kocione obloge na Korsi 1,4 98 god.
Rucna kocnica mi je ostala kao i prije, ne zateže dovoljno. Neznam koliko stisnuti maticu koja povezuje bubanj i ležajeve, ja sam je stisnuo do kraja. Možda mi se je i uništilo nešto zbot toga šta sam je prejako stisnuo.Kako da namjestim rucnu, i koliko da stisnem maticu ako je nije dobro stisnut do kraja

CITROEN XSARA PICASSO – SERVISIRANJE

Od nedavno sam vlasnik Citroena Xsara Picasso 1.6 HDI sa 90 KS.Auto je 2006. godište i prešao je 90000 KM.Servisiran je u Citroenovom servicu u Njemackoj.TAko stoji u servisnoj knjizi.Redovno godišnje jedanput,pošto je bio službeni auto nekoj firmi.Sada sam mu zamjenio ulje i sve filtere,koji su bili u poprilicno prljavom stanju(vjerovatno nisu nikada mijenjani).Što se tice ulja u servisnoj knizi nema nikakve naznake dali je mijenjano ili nije!Automobilom sam prezadovoljan.I volio bih se poštediti nepotrebnih servisa i popravki pravovremenom zamjenom porebnih djelova.
Zanima me kada je potrebno raditi veliki servis(zamjena remena,pumpi i svega prateceg)?Jer se susrecem sa kontradiktornim informacijama!Od toga da bi to trebalo uraditi vec sada do toga da se to kod Citroena radi na 150 000 KM!Iz toga razloga ja volim da pitam!
I drugo pitanje ,na jednoj od internet stranica sam naišao na podatak da se neka ulja u motoru(ulje za kocnice,mijenjac i sl)trebaju mijenjati nakon odredženoga broja kilometara!PA me zanima dali treba,kada i kojim uljima?!
Trece pitanje šta vi mislite o cip turingu ovoga motora?Dali se to uopšte smije raditi?I što je važnije pitanje dali je to uopšte zdravo i pametno raditi?Zbog niza mogucih nus pojava?!
I naravno da vas pitam koliko novca kod vas košta veliki servis(zamjena remena,pumpi i sl?)
Unaprijed zahvalan na svim odgovorima i na potrošenom vremenu.

VW GOLF I – GUMICE GLAVNOG KOCIONOG CILINDRA

Prvo svaka pohvala Vašem trudu,znanju i nesebicno potrošenom vremenu.Moj problem se sastoji od nepravilno složenih gumica na glavnom kocionom cilindru.Radi se o cilindru sa TAS-ovog golfa 1 1.6 dizel 84gp. , to je cilindar bez servo uredaja ima 5 izvoda od cega je peti za prekidac kocnice.Mijenjao sam gumice cilindra ali nisam zabilježio raspored koja je gdje okrenuta,pri cemu imaju dvije gumice koje nisu iste kao ostale iza njih dolazi tanka mesingana podloška.
Molio bih Vas ako imate negdje shemu sa rasporedom gumica ili crtež poprecnog presjeka cilindra da mi pošaljete.

OPEL CORSA – GASI SE

Tražim pomoc u vezi automobila Opel Corse 1.0.
Gasi mi se cim sklonim nogu s gasa,padaju joj obrtaji i jednostavno se ugasi,ili kad palim obrtaji budu mali i ugasi se.Ponekad kada vozim zna mi trzati u vožnji.Vozila sam ju na racunalo nepokazuje nikakav kvar,niti mi svijetli lampica od motora,nitko nezna šta je u pitanju,ako vi znate molim vas javite mi.