VW PASSAT – ZATEZANJE LEŽAJEVA ZADNJEG KOTACA

Molio bi vas da kazete na koji nacin i koliko stezem lezaj na zadnjem kotacu,passat 92 god? Lezaj je tzv dupli,unutarnji i vanjski.
Slusao sam svakojake price,neki kazu stegne se do kraja pa se vrati za 1/4 neli za 1/2,neki opet kazu da je najbolje s moment kljucem ali ne znaju na koju silu...:? Ne znam sta je ispravno,pa vas molim za odgovor

AUDI 80 B4 – SMRAD I CRNI DIM

Imam audi 80 B4, 1.9 td iz 1995 god., sa 250000 km, koji normalno pali i vuc(e, bez obzira da li je ljeto ili zima. Me?utim, kod paljenja hladnog motora i kod stajanja na semaforu, kada temperatura motora prije?e cca 80 °c, nastane neobic(an smrad u kabini i oko auta. Tako?er, kad se naglo doda gas, auto poprilic(no zadimi (crno) i opet se osjeti smrad, me?utim nakon minutu lagane vožnje on nestane.
Prije 5000 km autu je promijenjena stara loša turbina (stavljena je nova, ne reparirana); a prije 3000 km imao je neobic(an kvar- naime, u vožnji je došlo do puknuc'a zatezne remenice alternatora, ispadanja remena i (?!) pomicanja hladnjaka prema motoru i remenicama.To su majstori posložili, me?utim remenice i dalje stoje ukoso prema hladnjaku. Hladnjak je malo puštao, me?utim nakon dodavanja aditiva u rashladnu tekuc'inu, to je prestalo. Moram napomenuti da je auto na 140000 km imao veliki servis, na kojem mu je modificiran utor za klin zupc(astog remena na nac(in kao što je na TDI modelu.
Obzirom da ni jedan majstor kod kojeg sam bio nije znao dijagnosticirati problem, zanima me što Vi mislite što bi mogao biti uzrok, te kako ga otkloniti i koliko bi to koštalo.

PEUGEOT 206 – LAGANI ZVIŽDUK

Poštovani imam peugeota 206 xs 2.0 hdi sa sljedecim problemom: kada je auto u brzini znaci u vožnji cuje se nešto kao lagan zvižduk a isto tako i kada je u leru i cim malo dirnem kvacilo (ne pritisnem) taj zvižduk nestane dok diram pedalu, a isto tako imam osjecaj ujutro kada krecem i stisnem kvacilo isto kao da istisnem zrak a kvacilo ima sajlu koju sam vec mijenjao.

RENAULT CLIO – ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Obzirom da je prošlo 80 000 km od izmjene zupcastog remena i pumpe za vodu mislim da je sada ponovo vrijeme da se remen, odnosno pumpa vode zamjene. Nadalje, obzirom da zadnjih par dana u predjelju remenica, odnosno zupcastog remena cujem metalno zveckanje, da li smatrate da bi pri zamjeni remena bilo uputno zamjeniti i remenice na motoru ili možda neki od semeringa? Odnosno, da li to ''metalno zveckanje'' (koje se nakon 2500 ok/min prestaje cuti) proizlazi iz osovine, odnosno ležaja neke od remenica.

FORD FIESTA – RACUNALO

Imam Ford fiestu 2006 g., benzinac 1,4 80 KS (ima prijedenih 27600 km) . Prije cirka mjesec dana mi se jednom upalila lampica od ABS-a i kada sam krenu nakon minute se ugasila. Pomislio sam da se možda slucajno nakupilo na senzoru prašine ili slicno ... Ali prije dva tijetdna mi se upalila pa se opet u gasi i tako nekoliko puta. Cudna stvar u tomu svemu je bila kad mi se i upalila lampica od rucne kocnice. Nažalost poslije tjedan dana se sve zablesiralo, upaljena lampica ABS-a,upalila se lampica od rucne kocnice, žuta lampica od motora, brzinomjer ne radi, na displeju su same crtkice ----, ----, ----- I kilometri se ne odbrojavaju.
Motor normalno pali i radi. Provjerio sam ulje za kocnice, diskove I sve je ok. Broj okretaja normalno radi , pokazivac temperature normalno radi i mjerac razine goriva normalno radi. Odvezao sam auto kod majstora (koji je prije radio u Ford servisu I navodno se jako dobro razumije u ta vozila ) i tester je pokazao pun kufer grešaka. Majstor je rekao da se pokvario ABS modul i da ga treba zamjeniti i da novi košta cirka 12000 Kn. Naravno ja sam ostao zapanjen… Onda je rekao da se može i jeftinije proci ako se nabavi polovni modul i reprogramira se. Meni nije jasno kako modul ABS ima veze sa svim ostalim stvarima za koje pokazuje da ne valjaju.
Molio bih vaše mišljenje i savijet.

VW PASSAT – VODA ULAZILA U VOZILO

Dali mi mozete odgovoriti na pitanje u vezi VW Passat 2000.god., radi se o tome da je pustao vodu na rupicu isod sajbe kod kompjutera i voda je ulazila dole kod papucica na tu rupu i slijevala se po cijelom tapacirungu na podu auta. Nakon sto je utvrdjeno mjesto gdje pusta i zabrtvljeno uoceno je da je po d vodom bio nekakva elektronicka crna kutija koja kad se otvori pise Made in Germany RSM 2 PP T20 TPE. Uredaj je oštecen i plijesan od vode po njemu treba ga zamjeniti, ali neznam kako se zove i koja mu je cijena ?