CITROEN ZX – EMULZIJA

Javljam se iz Makedonije i imam 2 pitanja za Vas.Pre neko vreme nabavio sam Citroen ZX od jedan kolega sa posao i tek sad sam primetio da rashladna tecnost mirese na ulje i ima tragove emulzijom,medzutim u karter nema nedostatak na ulje a u hladnjak je sve u redu .Sta bi moglo ovo biti,dali greskom je dopunjeno ulje u hladnjak ili nesto drugo.Vtoro pitanje je brisac na vetrobranu kad ga upalim na prvom kolenu bi trebalo da radi kao tajmer sa prekinom a on ne radi nikako i hocu da pitam sta bi moglo biti i gde se nalazi to vremensko rele .Kod nas nema neki dobri strucnjaci na koji bi mogao da se obratim.

VW GOLF II – NEMIRAN RAD

Pozdrav iz Sarajeva,molio bih vas da mi pomognete da otklonim neke smetnje koje me nerviraju pravo,u pitanju je golf 2 1,6 benzin 84 godina,,,problem je sledeci kad je hladan pali na pola kljuca ali motor nikako nema cist rad nesto ga trese,ili radi neravnomjerno kao pokusa da se ugasi pa opet kao da preskace,ociscen mu je karburator u servisu,zamjenjena membrana od automatskog sauga,zamjenjene platine,finger,neznam vise sta da radim,znaci nekad mi upali na pola kljuca a nekad nece skoro pa nikako samo vergla,na leru ima cudan rad,,,hvala vam unaprijed molim vas za savjet sta dalje da radim

PEUGEOT 106 GTI – DIZE?

Pozdrav.Najprije da izrazim veliko poštovanje za strucnost i profesionalnost koju sam uvidio iz vaših savijeta i odgovora.Imam sljedeci problem.Vlasnik sam Peugeota 106 gti,1.6 16v 2000 godina.Nedavno mi se dogodilo da je jedan cilindar prestao raditi.Vozio sam na rezervi te sam pretpostavio da je zbog zacepljene dizne.Bez obzira na to promijenio sam svjecice,sve filtere,usuo aditiv.Nije bilo promjene,auto je još uvjek radilo na 3 cilindra.Skinuo sam sve 4 dizne od kojih je jedna bila potpuno zacepljena te sam je zamijenio polovnom diznom.Sve su dizne nakon toga ultrazvucno ocišcene kod lokalnog automehanicara.Od tada auto drugacije radi,malo je bucnije u leru,te pri nižim obrtajima "cuka".Cukanje nije pretjerano ali je primjetljivo.Pri vožnji pod punim gasom auto super ide i prima gas.Molio bih vas da mi predložite šta mi je ciniti.Nove dizne su mi pre skupe(sve 4 bi došle preko 500 eura),jeli bila greška što sam stavio polovnu?Dali je pametno da probam procistiti dizne kod drugog majstora?Svaki prijedlog je dobrodošao.

RENAULT CLIO – BRTVA CEPA KARTERA

Imam problem, posle zamene ulja u motoru nakon mesec dana pocelo je da kaplje ulje na srafu za ispustanje ulja.Kad sam sinuo sraf na podlosci je imala neka guma. Ja sam stavio na sraf podlosku staru pa ispod nje o prsten I zatego Sam sraf, ali sada I dalje kaplje ulje ali manje. Kako da rIješim problem unapred zahvaan

FIAT BRAVA – ZAMJENA MOTORA??

Poštovani gospodine Meic, molila bih vas za savijet pošto se ne razumijem u aute, a moram donjeti konacnu odluku što napraviti. Imam fiat bravu 1.4,12v, '98godište, vožen je samo po gradu te ima napravljenih cca 70 000km, do sada nije imao vecih kvarova ali je stajao mjesec dana i zatim kod drugog paljenja pukao je zupcasti koji nije nijednom mjenjan zbog male kilometraže. Sada ne znam što je pametno napraviti... savjetuju mi zamjenu mašine istom ali polovnom, mjenjanje remena, venitila i glave koji su ošteceni ili prodaju auta, a ja zapravo ne znam što je najbolje napraviti pa Vas molim za savijet. Studentica sam i nemam sredstava za neke vece podhvate na tom autu. Zanima me i koliko je štetno za auto da tako pokvaren samo stoji i što bih po tom pitanju mogla napraviti da ga zaštitim od recimo vremenskih uvjeta (garažu nemam)?