FORD Ka – IMPROVIZACIJE I POLOVICNA RJEŠENJA

Prvo svaka pohvala Vašem trudu, vremenu i volji da radite u ovim vremenima ovakvu nesebicnu stvar. Ja inace kao laik (a još k tome i žensko) uopce se ne razumijem u automobile, pa me nije ni teško "vozati" po pitanju kvarova. Posjedujem Ford KA iz 1994. god. prešao oko 94000 km i do prije godinu dana radio je presavršeno, nikakvih problema s njim. No medutim ljetos je auto zakuhao, poceo je sukljati crni dim iz haube, pracen nesnosnim smradom i od tada krecu nevolje. Zamijenili su cijevi od ulja, navodno su bile dotrajale i porozne, i maknuli mi katalizator jer je navodno gušio rad auta. Nakon toga mi je otišao ventilator, spojili su mi ga "direkt" (pa što got to znacilo) tako da sam cijelu zimu imala samo grijanje (nije bilo važno na koliko je ventilator u kabini okrenut, stalno je ulazio topao zrak) rekli su da je za sada to u redu, a da u proljece dodem i da cemo zamijeniti kompletno grijanje. Sad je to zamijenjeno, no vec drugi dan auto je zapario, pocelo je grozno smrdjeti po spaljenoj gumi. Pogledali su, rekli da ne vide razlog tome, jer je ventilator uredno poceo vrtjeti nakon rada u mirovanju, a vode je bilo dovoljno....Tjedan dana je bilo sve o.k i danas je opet zakuhao (i prvi i drugi puta u gužvi, stajala sam u koloni). I danas mi kažu da je otišao termostat. Sad su ga zamijenili, uspješno sam se dovezla kuci, no grozi me više i sama cinjenica da moram uci u taj auto. Ima toga još, od klime do podizaca stakla, no da više ne uzimam Vaše dragocjeno vrijeme moje pitanje je; smatrate li da bi sad mogla preživjeti vožnje tjedan dana, a da mi auto ne zakuha, te da li je moguce da se kod Vas u servisu napravi "pregled" i dijagnoza auta i koliko bi to otprilike koštalo? Pa da onda znam što su svi majstori do sada sprckali i da napokon dam sposobnom covjeku auto u ruke da me više nije strah sjesti u njega.

MAZDA 626 – LOŠ RAD MOTORA

Imam problema sa Mazdom 626 2.0i 12v sa plinom.Problelm je u tome sto mi je ler gas neujednacen odnosno nemiruje cas pada ispod 1000 obrtaja cas se povecava preko,I kada je u voznji kada se oduzme ili naprimer nizbrdo bez gasa ona cima,imao sam slucaj sa karburatorom iskljucivo je bilo do prljavstine ali kod ajsprica mi je sve nepoznato.Imate li neki savet sta da uradim.Poceo sam od filtera za plin koji sam samo ocitio nisam ga zamenio jer nisam mogao naci takav filter.dali moze biti tu I bilo kakav problem sa strujom.voleo bih da mi pomognete odakle da krenem,unapred hvala.!

FIAT PUNTO – SERVO, LER GAS

Sasvim slucajno sam nabasala na vašu web stranicu i moram priznati da me vec dugo ništa nije ovako ugodno iznenadilo – u današnje vrijeme netko troši svoje vrijeme i daje opširne besplatne savjete... skidam kapu – impresionirana sam.
Evo, da i ja predem na probleme. Imam Fiat Punto 1,2 iz 2005. g. i danas mi se u toku vožnje iskljucio servo, a u zadnje vrijeme ponekad cujem prilikom okretanja volana neko lagano škljocanje. Nakon gašenja motora i ponovnog paljenja, sve je opet bilo u redu, ali pitanje je do kada.
Drugi problem je ler gas. Naime, dok je motor hladan i posebice proteklih dana dok su bile niže temperature, kazaljka ler gasa je poprilicno skakutala (motor se glasao kao da se spremam za strat utrke F1).Bila sam u servisu, auto su spojili na „aparate“ za dijagnosticiranje problema i nakon sat vremena me obavjestili da je sa autom sve u redu, da bi se problem trebao pojaviti prilikom testiranja, pa bi mi tada mogli reci od cega boluje i što treba popraviti. Drugo jutro kada sam upalila auto, kazaljaka ler gasa je opet podivljala i nakon par minuta vožnje sve je kako treba biti.

VW POLO – PALI SE LAMPICA OD ULJA

Poštovani g. Meic, odlicna Vam je stranica.
Imam Polo 1.4 16v, 2000. godište i kad se motor ugrije, pali mi se lampica ulja (a ulje sam promjenio prije 2 tjedna) i obrtomjer prestane raditi, ne prima gas i gasi se. Vozio sam ga raznim majstorima, i neznaju u cemu je problem. Nadam se da cete mi odgovoriti.

OPEL CORSA – KADA MIJENJATI ZUPCASTI REMEN

Ovako imam corsu 2002,sa 94 000 km ,uredno servisirana,jako ocuvana.U servisnoj knjizici piše da se zupcasti remen mjenja na 120 000 km ili 12g starosti,da li ga trebam mjenjati vec sada???
Pitanje broj dva,ponekad u desnom zavoju,rijetko,zacvili nešto onako nije glasno ali ipak se primjeti,bio sam na špuru i špur je savršen,što bi to moglo biti,onako u grubo????Ponavljam rijetko se dogodi ali ono ,što bi to moglo biti?????