CITROEN C-5 2,2 HDI – FAP FILTER

Imam pitanje za fap filter na C 5 2004 godina 2.2 diesel 136 PS presao 200 000 km.Na displaju mi pise poruka - diesel aditiv minimum level.
U servisu su mi rekli da trebam zamjeniti Fap filter a sa strane da trebam samo doliti aditi u Fap filter ??

VW GOLF III – LAMPICA ULJA I NESTABILAN RAD

Postovani,imam golf 3 motor 1,4 44 kw 1996 godiste.Motor je generalno radjen i od tada je presao 18 000 km.Moj problem je u tome sto se pali lampica ulja usled pada obrtaja motora ispod 900 u pocetku sam sumnjao na sam indikator pritiska ulja ili ampulu i posle zamene sam imao opet isti problem medjutim to se desava kad se motor zagreje na radnu temperaturu.Zanima me takodje kako da resim problem sa nestabilnim radom kad je motor u leru jer mi kazaljka broja obrtaja motora varira da li sa takozvanim step motorom mogu da uradim nesto i kako

FIAT TEMPRA 1,6-S WEBER – TRZA PRILIKOM KRETANJA

Poštovani! Radujem se cinjenici da i mi na internetu imamo koga pitati za naše manje ili vece brige s autima. Dugo Vas citam i uspjeli ste mi riješiti neke manje probleme s autom.
Medutim, na tatinoj Tempri 1.6 S, 1997. god., 85000 km, (karburator Weber 32/34 tlde 151/23) nekolicina mehanicara nije uspjela dijagnosticirati problem dosta jakog trzaja prilikom kretanja u prvoj brzini ili pri maloj brzini u drugom stupnju prijenosa bez obzira na sporo ili naglo dodavanje gasa. To se dogada samo na prvom "koljenu" karburatora, drugo koljeno odlicno prihvaca gas i ništa ne trza.
Paljenje i CO2 su podešeni u Hak-u Siget, izvršena je generalka karburatora, ispuhan je i okupan u tekucini za cišcenje karburatora i stavljene su nove membrane , izmijenjena su obadva termoprekidaca na usisnoj grani, sajla gasa je ispravna, isprobano je više vrsta goriva, medutim auto prilikom pokretanja i dalje jako trzne. Takoder su izmijenjene i brtve glave motora i komore ventila koji su isto tocno podešeni. Ovo trzanje se lagano primijeti cak i kada je auto u leru pa kada se naglo doda gas-cuje se da na pocetku "štucne".
Lijepo Vas molim za mišljenje, gdje da potražimo grešku?

PEUGEOT 307 – PALJENJE VENTILATORA

poštovani gospodine meic! imam pežo 307 HDI 2.0 66 kW 2002. godina i prilikom normalne vožnje na ravnoj otvorenoj cesti temperatura na instrument tabli se krece izmedu 80 i 90 stepeni, a takode i u gradskoj vožnji ne prelazi 90 stepeni,medutiom juce sam vozio na vecem usponu, 1 i 2 brzinom i primijetio sam da mi temeratura raste.vozio sam nekih 5 minuta i kada je temperatura otišla preko 90 stepeni (pola skale) odnosno do prve slijedece crte odmah sam stao i izašao iz auta pogledao propeler na hladnjaku, medutim on je mirovao-nije se ukljucio!!! da li se je trebao upalit propeler i na kojoj se temperaturi on uopce pali i gdje se nalazi termoprekidac za taj propeler?...

FIAT BRAVA – TRZANJE I GUBITAK SNAGE

Imam Fiat Bravu, 1.6, 16 ventila, 2000 god. Desilo mi se da je auto u vožnji pocelo trzati prilikom oduzimanja gasa. Desavalo se kratko 2-3 dana, pa sam promijenio ulje i filter, zupcasti remen (mikroremenje - 3, španere – 4, zupcasti remen) i svjecice. Kad sam preuzeo auto, desilo se da je trzanje postalo konstantno, jako bucno radi i veoma je tromo (u brdu nikako ili skoro nikako ne može krenuti). Prije toga auto je skoro bešumno radilo i jako je dobro vuklo. Majstor je rekao da je otišao jedan ventil (da radi na 6 bara) i da bi trebalo da sad uradim cijeli motor ili ce veoma brzo otkazati u potpunosti. Rekao je da se to s ventilom desilo zbog predenih kilometara (150000), a ne remena ili necega drugog. Kako god, interesuje me vaše mišljenje šta je najbolje za uraditi ili šta je dovoljno uraditi. Trebao bih platiti još oko 400 eura, a sa ovim prethodnim `nabralo bi se`. Ne bih da rizikujem da uradim nešto što ce poslije izazvati još nekakvih problema.

PEUGEOT 406 – VISOKOTLACNA CIJEV

Poštovani gospodine Meic, vec sam vam pisao o mom problemu sa servo sistemom na Peugeot-u 406 1.8 16V. Zahvalan sam na ljubazom odgovoru koji mi je pomogao da ustanovim gdje je kvar, ali bih Vas zamolio za odgovor na jos jedno pitanje. Naime, visokotlacno crijevo koje ide od servo pumpe do mehanizma volana ispušta ulje. Novo crijevo je jako skupo, pa me zanima da li se to crijevo po necemu razlikuje od ostalih visokotlacnih crijeva (da li ima neke ventile u sebi ) ? To pitam iz razloga sto zanatlije uspješno prave, po dimenzijama i promjeru "klasicna" visokotlacna crijeva. Može li i koliko efektno to crijevo da zamjeni postojece? Auto je 1997 godište.