FIAT BRAVO – MUKE SA SERVISOM

Molim ako mi možete odgovorit i pomoci oko moje dileme.
Radi se o Fiat bravo 1996g
Nedavno je pocelo u motoru nešto lupat. Odem u servis da vide što je.Rekli su mi da je bregasta te da moraju dosta toga napravit.Ok kažem napravite što treba buduci nemam drugog izbora.
Napravili oni za par dana po racunu ;Bregasta osovina , strojna obrada motora , klackalice 9kom , pumpa vode ,brtvilo ispuha , sil.brtvilo-motor, antifriz , ulje selenia gold 5 kom , brtvila glave , ivasol , automehanicarski rad 7 sati.S ve ukupno platila sam 5.400,00kn.Ok . Uzmem auto i odmah vidim , cujem da tu nešto ne štima .Motor radi cudno .Kazaljka za broj okretaja skace gore dolje i ne mogu je dobro povezati sa brzinama.Vratim se i kažem im da tu nešto ne štima :oni nešto pritežu na motoru i kažu to je kvacilo , totalno je istrošeno(da to sam znala) i dogovorim da naruce kvacilo za promjenu ( iako mi nije bilo jasno da ga nisu odmah promjenili jer misle da mogu ostati zbog njega svaki cas na cesti) te da dojdem za dva dana.Medutim ja dolazim opet drugi dan i kažem ovo opet nešto ne štima , paljenje loše -gadan prvi zvuk kod paljenja , osjetim neki miris kao kad se brusi željezo , osjetim miris benzina , prozor suvozaca se ne može otvorit.Pogledaju i kažu sutra kad budemo mjenjali kvacilo skinut cemo tapicirung na vratima za staklo , a i pogledat ce drugo.Kažem da ne mogu doci sutradan jer moram ici kod lijecnika i to sa autom 50km i bojim se da ne ostanem negdje.Kažu oni , ma nece a ako se desi neka zovem.Tako ja drugo jutro krenem na put.Auto je išlo sa svim nekim cudnim zvukovima(jednostavno drugacijim prije popravka) i na 40-tom km kazaljka za okretaje je skakala gore dolje i ispod se upalilo narancasto svjetlo i auto stane.Svaki pokušaj paljenja bezuspješan.Naravno zovem servis gdje sam popravljala.Kažu neka provam upalit na kleme.Nadem pomoc , probamo ali bezuspješno.Ponovo zovem servis i oni dolaze i šlepaju auto. Rezultat; oni nisu krivi otišao je alnaser , odnosno kucište od alnasera je puklo.Promjenili su alnaser , kuplung i ja placam racun 2.360,00kn gdje je ukljuceno i šlepanje od 200kn.Zanima me da li je moguce da je prvi rad na motoru mogao uzrokovati pucanje kucišta alnasera , i da li je ok da su mi naplatili šlepanje? Danas auto vozim prvi dan nakon svih navedenih popravaka i mogu reci da mi opet nešto zvuk ne štima(imam osjecaj da to nešto opet nije naštelano kako treba, ako je to uopce moguce naštelat), staklo na vratima opet ne mogu otvorit.

TOYOTA COROLA – POVECANA POTROŠNJA

Poštovani, prije više mjeseci, na moj upit, ste mi dali savjete kako rješavati problem: motor je trokirao na srednjim, ka višim okretajima - ne uvijek, bez ikakvih pravila (55000 km). Auto je servisiran redovito, nije puno voženi.Buduci da sam riješio problem, smatram potrebnim da Vam to javim: problem je bio u varijatoru (usisna bregasta) VVT-i controlleru koji sam dao zamijeniti. Zamjena je uslijedila nakon što mi se u više navrata upalila žuta žaruljica 'check engine'.Sada bih Vas lijepo zamolio da mi pokušate odgonetnuti: nakon te zamjene, auto se ponaša OK, više ne trokira, ali zapazio sam slijedece: - motor je promijenio zvuk - jace se cuje, u leru radi nemirnije, treba mi više vremena da dostignem vecu brzinu i cini mi se da više troši goriva. Buduci su svi dijelovi (osim varijatora) stavljeni isti (bregaste, lanac, napinjac)- bio sam cijelo vrijeme pokraj, da li je nešto loše montirano: npr. napinjac lanca ili slicno ...

FIAT PUNTO – STAVLJANJE U FAZU

Skidao sam glavu motora otišla je brtva glave pirio je crijeva od vode.Sada kad sam ga sastavio poceo je lupati kao varijomat faze moja predpostavka,zanima me kako ufaziti bregaste.

SEAT IBIZA – OTEŽANO ŠALTANJE

Poštovanje gospodine Meic'u.
Naime imam pitanje za vas, pa bih vas molio da mi odgovorite.Ujutro kada krenem sa automobilom seat ibiza 1.4 6 v 75 ks kao da teže prešaltam iz prve u drugu, i osjetim mali otpor nije da krci ali nije ni daleko,da bi se to kasnije izgubilo nakon par šaltanja i bilo sve u redu. To se dešava samo kada auto stoji duže vremena recimo cijelu noc', a dok u druge brzine ide bez problema, pa me zanima da li je u pitanju mjenjac, spojka ili šta drugo? I još vam zahvaljujem na vašem trudu šta radite za nas male ljude lijepi pozdrav.

FORD FIESTA – NAKON PROMETNE NEZGODE

dakle, s fiestom iz 2007 udario sam granu na cesti. grana je u biti kao mala krošnja, grane koje su probile nelakirane dijelove branika nisu šire od prsta ruke, brzina naleta je bila 50 kmh i grana se malo podvukla pod motor. udareno je ravno po sredini auta, probila je branik (donji sacasti nelakirani dio i gornji sacasti nelakirani dio gdje je znak ford) .od udarca je jedna grana probila ne samo sacasti dio branika nego i plasticni vezni lim iza njega koji se nalazi oko hladnjaka mašine.
kasko placa štetu u cijelosti i ne želim da mi auto kasnije ima mehanickih problema jer se neka šteta nije uocila na vrijeme.
probao sam klimu u zatvorenoj garaži - radi ne pušta ni zvukove ni tekucinu isto tako u garaži nema tragova da je hladnjak mašine pustio rashladnu i razina rashladne kao i temperatura motora je kao i prije nezgode. serviser ovlašteni ima ugovor s limarom i auto ce u biti ici kod limara na popravak, i tamo ce osiguranje obaviti naknadni izvid štete kad limar rastavi prednji kraj. mene je zato malo strah da limar, obzirom nije mehanicar, nece moci sam utvrditi da li je ili nije došlo do nekog mehanickog kvara a mehanicar nije dizao auto na dizalicu nego je bez skidanja plastika odokativno rekao da je najvjerovatnije s mehanickog aspekta sve u redu. kako da budem siguran da nije oštetila hladnjak mašine i hladnjak klime, ja sam mislio možda da limar popravi svoje (složi plastike, konkretno, sacaste dijelove branika (1000 kn) i plasticni vezni lim (3300 kn) a da onda serviser auto još stavi na auto dijagnostiku i provjeri rad svih uredaja i mehanickih sklopova, a osobito klime i hladnjaka mašine koji su na udaru iza branika. da li pravilno postupam ili bi mi vi preporucili da poduzmem još neke korake kako bi bio siguran da je šteta u potpunosti uklonjena
P.S. žao mi je što nemam mogucnosti doci u Vaš servis jer ste mi objektivno daleko (iz Pule sam) i zaista cijenim što uvijek odgovorite na moja pitanja.)

OPćI SAVJETI-MOTOR 2,0 i. 16V – VOZILO STAJALO 2 GODINE

Zamolio bih Vas za odgovor na jedno pitanje. Radi se o tome da sam duže vrijeme bio odsutan oko 2 godine, a automobil sam u ispravnom stanju ostavio u garaži.Mene sada zanima da li sada takvo auto smijem odmah upaliti, ili je potrebno uraditi neke radnje kako ne bi došlo do oštecenja motora. Motor je 2.0 16 V, benzin.Razmišljao sam o varijani da možda skinem svijecice i da naprskam malo wd spreja u cilindre, pa ga onda na prazno izverglam par puta, ili bi možda bilo bolje staviti motorno ulje.Dosta stvari oko motora znam i sebi sam radio vecinu zahvata na autu, ali ipak je sve to amaterski, pa Vas molim kao profesionalca u tom poslu da mi pomognete, i napišete šta tacno trebam uraditi kako ne bi došlo do oštecenja motora.