PEUGEOT 206 1,4 HDI – KOJE GORIVO ZA HDI

Peugeot 206 1.4 HDI - obican dizel
Poštovani, prije par dana kupio sam navedeni auto i od onda procitao sto foruma, nazvao 10 mehanicara itd. Vecina mi kaže isto „ ne preporucuje se obican dizel u hdi motor. Opet neki kažu da se godinama voze cak i na plavi dizel i da nema problema. Zanima me konkretno koje su mjere predostrožnosti za zaštitu takvih motora i sustava za dovod goriva od kvarova u slucaju kad se sipa obican dizel. Spominju se aditivi za cišcenje, da li valjaju i koji ? Spominje se cak i uklanjanje katalizatora i blokiranje nekog ERG ventila, jel to OK ? Zatim cešca izmjena ulja i filtera, ukljucujuci i filter goriva(na 10000), te da svaki 4-5 rezervoar bude eurodizel na tifonu. Da li bi to sve bilo dovoljno ?Stvarno mislim voziti na obican dizel ako postoji ikakva šansa za to.

MAZDA 323-F – NE MOŽE UPALITI

Postovani „doktore“ Meic,
Unaprijed zahvalan za vas trud i savjete prema svima.
Vozim Mazdu 323f 1991. Sto se tice Mazde, vozim je 3 godine i nisam nikad imao ni najmanji problem. Plin sam ugradio cim sam je kupio i prezadovoljan sam. Medjutim, prije par dana auto se ugasilo, i nece da upali ni na plin ni na benzin. To mi se nikad nije prije dogodilo. Kako su mi rekli iz auto moto kluba, problem je sa strujom, auto vergla, ali nece da upali. Pitao sam par autoelektricara, ali nece ni da pogledaju, jer je to Mazda, i kao ne znaju raditi struju na Mazdi. Ne znam sta da radim, i sta bih ja mogao da pregledam na autu, ovako samo gubim zivce... Molim ako imate neki savjet?
PEUGEOT 307 - FAP FILTER
8.6.2009. 17:38
PITANJE:
Poštovani,Pisem vam u nadi da cu od vas dobiti neki"dobar savjet"
Vlasnik sam peugeota 307 2.0 HDI 2002 god sa 107 KS.
Prije nekih mjesec dana pocela mi se paliti lampica Diesel additive mimimum level.Naravno otisao sam u peugeot ovlasteni servis u Sarajevu i rekli su mi da je u pitanju FAP filter.Njegoav promjena kod nas kosta 3900 KM(2000 eura) sa svim sto ide uz to.Pozlilo mi je.Nadjem rezervnu varijantu u dubrovniku i kosta oko 3600 Kuna sa svim.Medjutim niko ne moze da mi kaze, a ovi u sarajevu vjerovatno zbog ljubomore sto sam nasao jeftiniju varijantu nece da kazu o kakvom se radi.Ja sam ga slikao pa vam saljem slike u attachmentu i molim da mi vi kazete o kojem se tacno radi da li jednodijelnom ili dvodijelnom kako bih isti mogao eventualno poruciti.Umedjuvremenu se desava jos par stvari,slucajno dolazim u kontakt s nekim covjekom koji je radio u ovlastenom servisu kod nas,a sada radi za drugu firmu i kaze dovezi auto pa cemo oprati filter za 150 KM(75 eura).Dijagnostika 15 eura.Napominjem presao sam 1000 km od kad se pocela paliti lampica a auto jos uvijek ide savrseno,bez problema na 4000,5000 obrtaja.ali trosi gradske voznje oko 8.5-10.0 litara.da li je to normalno???i da nastavim nakon 2,3 sata covjek me zove i kaze da dodjem po auto.Kaze nisam ni prao filter jer je sa filterom sve ok.Navodno je utvrdio ne znam na koji nacin da je 24% filtera zaprljano.Da li je to moguce utvrditi nekom vrstom dijagnostike????I kaze on meni,99% sam siguran da je kod tebe problem plovka u posudi sa aditivom,on je nasuo aditiv,ali se i dalje pojavljuje isto "diesel additive minimum level".Sta da radim???Da li je on u pravu???Imate li informaciju koliko kosta promjen ovoga plovka,da li se mjenja samo on ili cijela ta boca???Lijep pozdrav i puno srece u daljnjem radu....

VW GOLF IV – RAZVODNI MEHANIZAM

Pozdrav za gospodina Meic.Radi se o VW golf 4 TDI 66 kw 2002 g.Molio bih za par savjeta.
Da li je rizicno mijenjanje zupcastog remena, bez zamjene vodene pumpe,spanera i ostalog sto ide u setu i da li kvar na tim ne zamijenitim dijelovima moze dovesti do pucanja remena.
I jos jedno, da li kolicina natalozenog ulja (oko 2 do 3 litre) u interkuleru pokazuje da nesto nije u redu sa turbinom ili necim drugim ili je to u redu.

OPEL CORSA – GASI SE U VOŽNJI

Zamolio bih vas za pomoc oko mog problema sa autom,
dakle radi se o sljedecem,opel corsa c 1.8 16v gsi,2002god.Auto ima tomaseto plinsku instalaciju,u nazad 2 mj auto se sam od sebe ugasi u voznji,upali se zuta lampica(po sredini lampice munja),i auto stane.To se desi i na plin i na benzin,nema pravila,nekad se vozim 10 dana da se nista ne desi,a nekada se gasi svaki drugi dan.Kada se auto ugasi,ako ta ista lampica treperi auto se ne moze upaliti,cim se ona smiri auto upali najnormalnije,ali i dalje lampica svijetli.Bio sa na dijagnostici u opelu,i izbacilo mi je 4 greske, P0606, P1600,P0403, P0170, ne znam sta da radim,posto bi trebao auto prodati,a posto se ovo desava u ovakvom ga stanju ne mogu prodati,i naravno ne bi htio da odem u opel i da platim ko zna koju cifru,pa ako mozda znate nesto o tome bio bih Vam jako zahvalan.

LAND ROVER – ULJE NA CIJEVIMA INTERCOOLERA

Postovani gospodine Meicu,imam jedno pitanje vezano za svoj automobil,naime rijec je o land rover freelander 2.0Td4 iz 2005.godine. na cijevima od intercoolera mi se pojavljuje ulje,neznam dali je to normalno ili bi trebalo nesto poduzeti,molio bi Vas da mi date neki savjet,