MAZDA 323-F – NE MOŽE UPALITI
Postovani „doktore“ Meic,
Unaprijed zahvalan za vas trud i savjete prema svima.
Vozim Mazdu 323f 1991. Sto se tice Mazde, vozim je 3 godine i nisam nikad imao ni najmanji problem. Plin sam ugradio cim sam je kupio i prezadovoljan sam. Medjutim, prije par dana auto se ugasilo, i nece da upali ni na plin ni na benzin. To mi se nikad nije prije dogodilo. Kako su mi rekli iz auto moto kluba, problem je sa strujom, auto vergla, ali nece da upali. Pitao sam par autoelektricara, ali nece ni da pogledaju, jer je to Mazda, i kao ne znaju raditi struju na Mazdi. Ne znam sta da radim, i sta bih ja mogao da pregledam na autu, ovako samo gubim zivce... Molim ako imate neki savjet?
PEUGEOT 307 - FAP FILTER
8.6.2009. 17:38
PITANJE:
Poštovani,Pisem vam u nadi da cu od vas dobiti neki"dobar savjet"
Vlasnik sam peugeota 307 2.0 HDI 2002 god sa 107 KS.
Prije nekih mjesec dana pocela mi se paliti lampica Diesel additive mimimum level.Naravno otisao sam u peugeot ovlasteni servis u Sarajevu i rekli su mi da je u pitanju FAP filter.Njegoav promjena kod nas kosta 3900 KM(2000 eura) sa svim sto ide uz to.Pozlilo mi je.Nadjem rezervnu varijantu u dubrovniku i kosta oko 3600 Kuna sa svim.Medjutim niko ne moze da mi kaze, a ovi u sarajevu vjerovatno zbog ljubomore sto sam nasao jeftiniju varijantu nece da kazu o kakvom se radi.Ja sam ga slikao pa vam saljem slike u attachmentu i molim da mi vi kazete o kojem se tacno radi da li jednodijelnom ili dvodijelnom kako bih isti mogao eventualno poruciti.Umedjuvremenu se desava jos par stvari,slucajno dolazim u kontakt s nekim covjekom koji je radio u ovlastenom servisu kod nas,a sada radi za drugu firmu i kaze dovezi auto pa cemo oprati filter za 150 KM(75 eura).Dijagnostika 15 eura.Napominjem presao sam 1000 km od kad se pocela paliti lampica a auto jos uvijek ide savrseno,bez problema na 4000,5000 obrtaja.ali trosi gradske voznje oko 8.5-10.0 litara.da li je to normalno???i da nastavim nakon 2,3 sata covjek me zove i kaze da dodjem po auto.Kaze nisam ni prao filter jer je sa filterom sve ok.Navodno je utvrdio ne znam na koji nacin da je 24% filtera zaprljano.Da li je to moguce utvrditi nekom vrstom dijagnostike????I kaze on meni,99% sam siguran da je kod tebe problem plovka u posudi sa aditivom,on je nasuo aditiv,ali se i dalje pojavljuje isto "diesel additive minimum level".Sta da radim???Da li je on u pravu???Imate li informaciju koliko kosta promjen ovoga plovka,da li se mjenja samo on ili cijela ta boca???Lijep pozdrav i puno srece u daljnjem radu....