CITROEN SAXO – ZRAK U SUSTAVU GORIVA

poštovanje,1) imam problem s citroenom saxo 1,5 d 2001.godina 42 kw, naime u sistemu goriva odmah iza filtera goriva prema bosch pumpi pojavljuju se mjehurici zraka,nakon što auto bude ugašen više od pola sata teže ga je upaliti (zamjenjen je filter goriva, ocišcen plovak u rezervoaru), ove zime došlo je do smrzavanja goriva, te je nakon grijanja dovoda i propirivanja zrakom sve bilo ok. . 2 ) tijekom vožnje zasmrdila je plastika te sam uocio da je remenica mikroremena (velika najvjerojatnije radilice klimava), kod zamjene mi nude polovnu, molim savjet.

PEUGEOT 307 – MJERENJE NIVOA ULJA

Vlasnik sam automobila iz naslova, ujutro pri nižim temp.mi zna žmigat kod davanja kontakta pokazivac kolicine ulja pokazujuci samo jedan kvadratic kao da fali ulja u motoru,šta nije istina jer po kontrolnoj šipci je sve u redu(auto je na ravnom).Auto sam odnio na dijagnostiku u ovlašteni Peugeot servis i po njima je sve uredu,kako kažu to je dosta cesta pojava kod 307-ica da ti senzori prolupaju i da se netreba obazirati na to.E sada mene malo muci-kopka cinjenica da svi ti parametri idu u «centralinu» i tamo se obraduju kako bi auto pravilno radio.Inacer auto radi normalno u svim režimima.Molim nekakav savjet.

CITROEN XSARA – DEMONTAŽA POLUGE MJENJACA

Pozdravljam vaš trud i dobru volju na strucnim odgovorima na vašoj web stranici.
Posjedujem Citroen Xsara 1.4i, 1998., 155000 km.
Prije mjesec dana, prilikom pritiskanja spojke pocelo se cuti struganje u motoru koje se iz dana u dan pojacava tako da danas cujem struganje i dok ne pritišcem spojku. Pretpostavljam da je potrebno zamijeniti potisni ležaj spojke.Kako bi odvojio kutiju mjenjaca skinuo sam akumulator, filter zraka. Odvojio 1 zglob poluga mjenjaca, medutim zanima me kako skinuti drugu vecu (gornju) polugu ciji zglobovi sa obje strane izgledaju fiksni (nisu "gumeni" kao ovaj jedan kojeg sam sa lakocom otkacio).Lijepo Vas molim za strucan savjet kako skinuti (odvojiti) zglob gornje poluge mjenjaca.

VW PASSAT – "Naša mala auto klinika"

Postovani gospodine Meicu jedno veliko hvala na vasem trudu i vremenu koje ulazete da bi nam pomogli nesebicno vasim savjetima vasu stranicu bih nazvao "Nasa mala auto klinika". Htio bih vas zamoliti za savjet imam pasata karavana TDI 130 konja 2003 godina od prije nekih 3 dana se pojavio cudan zvuk kada pritisnem kocnicu tacnije kad kocim cujem zvuk slican udarcu cekica od neki metal neznam koliko mogu da docaram i samo sa desne strane. Bio sam u jednom servisu i rekli su mi da je u pitanju NOSAC tocka ?? a ne kocnice kako sam ja mislio majstor kaze da je to mana ovih modela a sto se tice predracuna koliko bi kostalo reci cu vam da samo nosac kosta 150 eura molim vas ako mozete da mi pomognete. Veliko hvala i sve najbolje u daljem radu

SEAT CORDOBA – UGASI SE

Imam Seat Cordobu 1,4 godina proizvodnje 1998. inace jako dobar auto ,ocuvan ,prešao nešto više od 100 000 km.e sad u poslednje vreme na semaforu ili kada usporim rad motora on se jednostavno ugasi. Nosila sam ga kod majstora ,proverio je i kaže da ne vidi kvar - zbog cega se to dešava ,misli da je vlažno vreme u pitanje što ja sumljam.Ja mislim da su u pitanju svecice (da je majstor stavio one slabije ) .Mnogi mi kažu da kupim za Seata svecice NGK V-line 37 (PFR6Q) platinaste i da napomenem do sad nisu menjani kablovi za svecice.