AUDI A4 1,9 TDI – VA?ENJE GRIJACA

Zadivljen sam pregledom vaše stranice ! TO JE RAZINA kava treba biti u odnosima s mušterijama. Sve pohvale.
Imam AUDI A4 1,9 TDI 90 ks 98 god. 200 000 km. Sjajan auto koji do sad nije pokazao mane. Ni sad ih baš nema . Problem je još od 50 000 km sa zadnjim grijacem. Kod prve zamjene je "provrtio" i nikad ga nisam uspio zamjeniti. Servisiran je u AUTORADU i majstori su mi preporucili da ga tako ostavim dok nema problema. Do prošle godine je palio ko zmaj a onda je na skijanju pocelo -27 je bio problem pa je išao u garažu na grijanje. Vi ste vec pisali o tome pa vidim da postoji mogucnost vadenja bez skidanja glave (skuplja varijanta) . Možete li mi približno navesti koliko bi došlo vadenje bez skidanja glave a koliko ako se bude morelo skidati glavu. I da li to može kod vas u servisu.

JAGUAR XJ 2,7 DIZEL – ZRAK U SUSTAVU GORIVA

G.Meic jedno pitanje ne znan jeste li imali problema sa jagur diselom,radi se o jaguar xj 2.7 diesel ..izgleda da (ali ne mora biti)otkad sam promijenio filter goriva i ulja od tada mi ne pali auto najbolje i to ujutro ili kad odstoji 3 sata otprilike...zrak ne vuce nigdje to sam provjerio..jel mi mozete navesti zbog cega bi moglo biti da nece ujutro..aaai jel pomaze nepovratni ventil probati?

RENAULT CLIO – BUCAN JE I TRESE SE

clio 1.5 dci , 65KS, 117.000 km
pri radu u leru cuje se kuckanje, i prije ga je bilo dok je hladan, ali sada je to manifestirano kao neko pulsiranje. motor je dosta bucan, a mjenjac prilicno trese. kod kretanja kad je poluga kvacila visoko, ponekad se cuje zvuk kao da se nešto zaletava (neki kažu da je to zamajac). U 2.stupnju prijenosa, na malim okretajima ponekad teško ubrzava.kad se moor zagrije i kad staneš, zvuk je nekako metalan, kao da nešto lagano struže, podsjeca pomalo na zvuk ventilatora racunala. kod ubrzavanja u vožnji mjenjac je skoro miran, a pri konstantnim okretajima opet lagano trese. auto bez problema postiže 160-170 km/h.
Obzirom na sve što se navodi po netu, zanima me vaše mišljenje, prije svega zašto se trese mjenjac, da li je to do motora ili do prijenosa? konkretno da li ovo ukazuje i na mogucnost nekog veceg kvara, PVT, dizne, turbina.?

VW GOLF III 1,9 DIZEL – UJUTRO DIMI

Imam golfa III 1997g. Problem nastaje pri paljenju ujutro ili nakon stajanja od nekoliko sati. Auto upali bez problema, ali pocne dimiti dosta i to traje nekoliko sekundi. Nakon toga se smiri u potpunosti ,niti dimi. Provjerio sam i grijace i oni su svi ispravni, filter novi, prije godinu dana promijenjeni su ulošci dizni. Dali bi to mogao uzrokovati nepovratni ventil na bosch pumpi. Ako da , gdje se on nalazi i kolika mu je okvirno cijena za ovaj tip vozila

MERCEDES 124 DIZEL – ASR

Interesuje me kod mercedesa 124 dizel, nekada mi se upali lampica od ars prilikom kontakta a nekad ne, da li je to u redu i koji bi problem mogao biti. I drugo pitanje, imam tipku sa nazivom REST i ne znam za što je.

SKODA OCTAVIA – VARIRA BROJ OKRETAJA

Poštovani, imam octaviu 2000. godište 1.6 benzinac. Varira broj okretaja bez ikakvog pravila. Može se dogodit da radi i potpuno normalno. Pri 3000 okr primjecujem trzanje, možda se i gasi. Ako ne upali isprve, drugi put je teže, moran držat gas do poda. Ako ni tad ne upali moran verglat i pumpat ko manijak. Mijenjane su svjecice i bobina. Sugestije?